Nee, maar kan me best voorstellen dat het iets heeft als je toch in Wenen bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja. ik had het graag een maand eerder gekend. Overigens had dat vor de onderlinge verhoudingen tussen haar en mij niets uitgemaakt
Weet je, ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen maar het gaat bijna altijd over mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik meng me deze keer eens niet in de discussie
Het grappige is, wij zeggen enkel iets over je gedrag. Ipv dat je daar als een volwassen vent op reageert, reageer je als een kind van 5 wat alleen maar "mama, kijk eens wat die deed" kan roepenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo grappig vind? Ik durf best toe te geven dat ik fel en direct ben en zelfs wel eens fout kan zitten. Maar het is hier altijd hetzelfde liedje. Altijd is het Stu die maar niet bevalt. Nooit ligt het aan een ander. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik ben wie ik ben zal ik maar denken
Als je goed oplet, dan zie je dat het niet alleen ST en Marijke zijn die er wat van zeggen. Vorige keer waren er zeker 3 of 4 anderen die openlijk wat irritaties uitten. En als zo veel mensen tegelijk ongeveer hetzelfde zeggen, dan is het misschien toch handig om eens te kijken hoe dat komt. Want de kans dat dat aan die vijf, zes of meer mensen ligt, neemt toch wel af dan. En dan is het wel heel makkelijk om te doen alsof jij altijd de gebeten hond bent. Maar een beetje zelfreflectie zou je in dat soort situaties sieren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nu duw IK mijn mening door![]()
Ik ga niet minder posten om mensen die altijd maar iets zoeken om over te klagen hoor, want een onzin. En of je me wel of niet mag kan me niet zoveel schelen als ik eerlijk ben
Je zou je eens moeten afvragen, in alle eerlijkheid, wie zich altijd zo openlijk uitlaat over het ergeren en/of irriteren aan. Ik reageer bijna ALTIJD op ergenissen en/of irritaties van ST en Marijke en dan ben ik de rotzak. Joh, lekker vinden wat je vind maar ik ga niet minder posten voor wie dan ook
Hoe kan dat toch? Of vraag je jezelf dat niet af?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je, ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen maar het gaat bijna altijd over mij
Eens... Hier kom je niet tussenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik meng me deze keer eens niet in de discussie
ik ga ook ff wat anders doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben even weg, kom wel weer terug als jullie klaar zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ja, sorry hoor, maar hier is niks leuks meer aan, ik ga wel even nachtbaqueren, kijken of wat FOK!-mates online zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat zou je denken van slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen gaat wat anders doen, wat zullen wij eens gaan doen PGR?
Oh ik lees het gewoon niet, heb ik geen moeite meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar hier is niks leuks meer aan, ik ga wel even nachtbaqueren, kijken of wat FOK!-mates online zijn
Als anderen iets doen waar mensen zich aan storen, dan worden ze er ook op aangesproken hoor. En de meeste mensen accepteren dat en proberen daar dan rekening mee te houden de volgende keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo grappig vind? Ik durf best toe te geven dat ik fel en direct ben en zelfs wel eens fout kan zitten. Maar het is hier altijd hetzelfde liedje. Altijd is het Stu die maar niet bevalt. Nooit ligt het aan een ander. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik ben wie ik ben zal ik maar denken
Goh, toch nog maar even een reactie van mij dan al had ik gezegd dat niet meer te doen. Shame on me!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik (en ik niet alleen) vind dat de sfeer in deze sc hard naar beneden gegaan is sinds Stu hier postIk vind het stukken minder gezellig, en om die reden zal ik dan wel vertrekken, want ik ben zijn gejankzak een beetje zat
Nee, want samen zijn we 29 en dan hoef je nog niet naar bedquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want samen zijn we 29 en dan hoef je nog niet naar bed![]()
He joh, ik grap maar watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe pak je nou zo'n prepuber aan![]()
Je hebt een goed punt hoor DM, absoluutquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je goed oplet, dan zie je dat het niet alleen ST en Marijke zijn die er wat van zeggen. Vorige keer waren er zeker 3 of 4 anderen die openlijk wat irritaties uitten. En als zo veel mensen tegelijk ongeveer hetzelfde zeggen, dan is het misschien toch handig om eens te kijken hoe dat komt. Want de kans dat dat aan die vijf, zes of meer mensen ligt, neemt toch wel af dan. En dan is het wel heel makkelijk om te doen alsof jij altijd de gebeten hond bent. Maar een beetje zelfreflectie zou je in dat soort situaties sieren.
Enne... prepuber op je bijna-15e?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe pak je nou zo'n prepuber aan![]()
Je hebt je treinbon van me binnen dus je kunt weer lullig tegen me doen. Het siert je!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch? Of vraag je jezelf dat niet af?
Zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar kan me best voorstellen dat het iets heeft als je toch in Wenen bent
friemel zorg er wel voor dat je batterijen morgen zijn opgeladenquote:
Oooh, ik probeer dat ook en heb zelfs nu al meerdere keren gezegd dat ik ermee klaar ben en iemand wil negeren maar dan blijven Marijke en ST maar zuigen en reageren. Maar goed, het ligt allemaal aan mij. Ik begrijp het gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als anderen iets doen waar mensen zich aan storen, dan worden ze er ook op aangesproken hoor. En de meeste mensen accepteren dat en proberen daar dan rekening mee te houden de volgende keer.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel zorg er wel voor dat je batterijen morgen zijn opgeladen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als anderen iets doen waar mensen zich aan storen, dan worden ze er ook op aangesproken hoor. En de meeste mensen accepteren dat en proberen daar dan rekening mee te houden de volgende keer.
Jij houdt daar OOK rekening mee de volgende keer.quote:
Ik heb wel goede verhalen over Wenen gehoord. Dat het dus erg mooi moet zijn. Ik ben er nog nooit geweest. Een vriendin van mij had het altijd over Sissi meen ik en dat is om die reden het eerste waar ik aan moet denken bij het horen of lezen van die plaatsnaamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik krijg het ook aan niemand uitgelegd![]()
"Hoi ik ga een lang weekend met mijn beste vriendin naar Wenen"
Oeh romantisch![]()
![]()
![]()
"eh, nee. Gewoon leuk."
Dude?![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Straks slijt je omlaag knopje
Owja, ik heb een verhaaltje geschreven naar aanleiding van een uitspraak van jou in het vorige topicquote:
Laat ik HEEL duidelijk zijn: Ik wilde die bon NIET, ik wilde je ervoor betalen! Jij moest em zonodig uit "de goedheid van je hart" aan me gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt je treinbon van me binnen dus je kunt weer lullig tegen me doen. Het siert je!
Mijn uitspraak?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owja, ik heb een verhaaltje geschreven naar aanleiding van een uitspraak van jou in het vorige topic
Welk berichtnummer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owja, ik heb een verhaaltje geschreven naar aanleiding van een uitspraak van jou in het vorige topic
Sorry hoor, maar dat is dus echt de grootste onzin die je maar uit kunt kramenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goh, toch nog maar even een reactie van mij dan al had ik gezegd dat niet meer te doen. Shame on me!
Jij en ST heersen en overheersen in de KSC.
In de KSC is iedereen welkom, en ook ST en Marijke ken ik als mensen die open staan voor iedereen. En iedereen post op zijn eigen manier en heeft zijn eigen eigenaardigheden.quote:Als iemand hier komt die niet bevalt slachten jullie die persoon af. Zo ook met Whiskers waar jij je op een merkwaardige manier over uitliet. En dan als ze komt heel hypocriet vriendelijk doen.
Ajacied moet posten zoals jij dat leuk vind en moet anders ophoepelen en jij en ST wilde mij maar wat graag ontmoeten. Hadden mij op MSN en Facebook totdat jullie bleven zeiken en ik jullie daarvan gooide. Dat alles is pas ongeveer 3 weken geleden.
Meningen kunnen veranderen als je mensen wat beter leert kennen. En ja, de laatste weken zien we (vind ik, en volgens mij met mij velen) een kant van Stu die toch wat minder leuk is dan toen je hier net meepostte. Dus ja, de klik tussen een groot deel van de mensen hier en jou wordt minder.quote:Nu dus weer zo hypocriet. Een meeting in december stond nog in het teken van Stu, in Januari wilde jullie nog afspreken voor vorige week dat ik in Nederland was. Nu opeens is het al de tijd dat ik hier in de KSC kom. Wees dan eerlijk. Zeg dan gewoon dat het de laatste 3 weken niet klikt maar sinds ik hier kom is gewoon een leugen naar jezelf toe. Goed, dat was het.
Hou je inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hee wat nu weer allemaal gezeik?
Moet het dan echt zo ver komen dat ik er wat over ga zeggen?
Oh hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De laatste, oorzaak was je omlaagknopje
Ik zeg er in ieder geval niets meer over en als jij dat wil doen, mijn zege heb je hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we nu al gaan maffen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
of dat ik er iets over moet zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |