jeejquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja maar jij
Samen zijn we warm
Je mag het gerust zeggen, maar wees er op voorbereidt dat je een reactie zal krijgen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb over deze hele discussie die nu loopt wel m'n mening, maar die houd ik maar even voor me.
Ik als 'nieuwbie' hier kan het maar beter laten om de zaak mede op te stoken, dus
Jammer. Ben wel benieuwd namelijk. Er wordt nu toch min of meer gevraagd wat ik hier nog doe en ik kan daar alleen een beslissing over nemen als ik van meerdere mensen weet hoe ze tegen mij aankijken zeg maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb over deze hele discussie die nu loopt wel m'n mening, maar die houd ik maar even voor me.
Ik als 'nieuwbie' hier kan het maar beter laten om de zaak mede op te stoken, dus
daarom, en ik moet zometeen de wasmachine leeghalenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag het gerust zeggen, maar wees er op voorbereidt dat je een reactie zal krijgen...
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel meer dan 2....
dus dan geldt dat spreekwoord niet meer
Nee alleen jij en Stuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.
nou, voordat ik een mening uit als deze is er al een behoorlijke stapeling geweest, en zelfs ik heb grenzen....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
Jij mag ook wel even wat minderen op zich trouwens.quote:
Dan zou ik dat eerst doen in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom, en ik moet zometeen de wasmachine leeghalen
hij is bijna klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zou ik dat eerst doen in ieder geval
Okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag ook wel even wat minderen op zich trouwens.
owow nog een deelnemerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 valt weer met d'r neus in de boter
waar discussiëren we over
ik probeer de discussie hier wat minder gevoelig te maken vandaar wat algemene onderwerpenquote:
Gaat makkeluhk zonder slagroom hequote:
ik niet hoor, ik ben echt pissed....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.
truste kerelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, ik ga de onderkant van mijn dekbed mar eens inspecteren. Dat is al heel snel belangrijker dan al dit geneuzel bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |