waar 2 vechten .....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
En moet ik er ook wat over gaan zeggen, en dat wil je echt niet...
Godverdomme kap nu gewoon Stu...
ST praat geen onzin
Marijke praat geen onzin
DaMart praat geen onzin
Ik praat geen onzin...
het is echt klaar zo, we zijn een nehoorlijk hechte groep en ik ben het gestook van jou echt spuugzat..
en dit is niet de eerste keer....
Wat martin ook zegt, ik had je prive anders ingeschat, maar ik ben er nu echt klaar mee...
Serieus, wat doe je hier nog.... iedereen is er wel een beetje klaar mee... Hoe iij je gradraagt past niet binnen de KSC... hier geven mensen om elkaar en als je je daar niet in kan vinden is het jammer, maar dat gestook is echt klaar nu.
Moet ik je kruikje zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sokken stinken
En een kruik is geen optie
Dus Nijntje?
Typen in de darkroom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit half in het donker te typen
en de K en de L zitten naast mekaar
Ik sprak iemand die ik een lange tijd niet gesproken had. Voelde raar, maar fijn.quote:
Ondanks dat ik je al weken probeer te negeren blijf je irritant posten en de zaak opklooien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt Peter! Ik had van jou wel gedacht dat je me iets beter kende maar blijkbaar heb ik me daarin vergist. Dat is buitengewoon jammer.
Het feit, dat je serieus meent dat ik hier ben om te stoken verbaasd me enorm. Jij kent me van het forum al bijna 7 jaar maar goed, ik kan wel een heel verhaal gaan schrijven nu, dat doe ik niet.
Het is mij een raadsel dat je vind dat ik aan het stoken ben. Ik probeer hier gewoon lol te hebben met de mensen die me wel mogen. Buiten de namen die jij noemt komen er hier immers nog veel meer mensen. Ik heb niet het gevoel dat iedereen hier mij uitkost. Als dat wel zo is zal ik weggaan. Het zou misschien wel helpen als meerdere mensen hun mening hierover zouden geven!
hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het wel iets genuanceerder ligt dan dat hoor Mart.
Ajacied is verwaarloosbaar, daar zijn we het over eens.
Stu is nadrukkelijk aanwezig, en soms irritant. daar is wat voor te zeggen. Maar hetzelfde kun je van Marijke zeggen. Beide zijn bij vlagen geweldig, en beide zijn bij vlagen, nou, niet zo geweldig.
En nee, ik laat me niet verleiden tot het aanwijzen van individuele posts die wel of niet positief of negatief zouden vallen. En nee, ik ga niet lopen kwaken dat IK de waarheid in pacht heb en dat iedereen naar mij moet luisteren. Nee. Een aantal mensen zijn hier vrij nadrukkelijk aanwezig, en daar is niet veel mis mee. Maar die hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, en dan krijg je dit soort dingen. Laat het zo zijnEn als het je niet bevalt, kijk dan een uurtje later nog eens. Zo vreselijk veel is er werkelijk niet aan de hand.
Oh, laat maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt Peter! Ik had van jou wel gedacht dat je me iets beter kende maar blijkbaar heb ik me daarin vergist. Dat is buitengewoon jammer.
Het feit, dat je serieus meent dat ik hier ben om te stoken verbaasd me enorm. Jij kent me van het forum al bijna 7 jaar maar goed, ik kan wel een heel verhaal gaan schrijven nu, dat doe ik niet.
Het is mij een raadsel dat je vind dat ik aan het stoken ben. Ik probeer hier gewoon lol te hebben met de mensen die me wel mogen. Buiten de namen die jij noemt komen er hier immers nog veel meer mensen. Ik heb niet het gevoel dat iedereen hier mij uitkotst. Als dat wel zo is zal ik weggaan. Het zou misschien wel helpen als meerdere mensen hun mening hierover zouden geven!
Oh, oke...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik sprak iemand die ik een lange tijd niet gesproken had. Voelde raar, maar fijn.
Soort van afgesloten hoofdstuk.
typo's maak ik zeldenquote:
Moet je even op het toilet gaan kijken hequote:
bijnaquote:
Ik ben wel een koud kruikjequote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het wel iets genuanceerder ligt dan dat hoor Mart.
Ajacied is verwaarloosbaar, daar zijn we het over eens.
Stu is nadrukkelijk aanwezig, en soms irritant. daar is wat voor te zeggen. Maar hetzelfde kun je van Marijke zeggen. Beide zijn bij vlagen geweldig, en beide zijn bij vlagen, nou, niet zo geweldig.
En nee, ik laat me niet verleiden tot het aanwijzen van individuele posts die wel of niet positief of negatief zouden vallen. En nee, ik ga niet lopen kwaken dat IK de waarheid in pacht heb en dat iedereen naar mij moet luisteren. Nee. Een aantal mensen zijn hier vrij nadrukkelijk aanwezig, en daar is niet veel mis mee. Maar die hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, en dan krijg je dit soort dingen. Laat het zo zijnEn als het je niet bevalt, kijk dan een uurtje later nog eens. Zo vreselijk veel is er werkelijk niet aan de hand.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee , maar als zelfs jij kezen moeilijk vindt
jeejquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja maar jij
Samen zijn we warm
Je mag het gerust zeggen, maar wees er op voorbereidt dat je een reactie zal krijgen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb over deze hele discussie die nu loopt wel m'n mening, maar die houd ik maar even voor me.
Ik als 'nieuwbie' hier kan het maar beter laten om de zaak mede op te stoken, dus
Jammer. Ben wel benieuwd namelijk. Er wordt nu toch min of meer gevraagd wat ik hier nog doe en ik kan daar alleen een beslissing over nemen als ik van meerdere mensen weet hoe ze tegen mij aankijken zeg maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb over deze hele discussie die nu loopt wel m'n mening, maar die houd ik maar even voor me.
Ik als 'nieuwbie' hier kan het maar beter laten om de zaak mede op te stoken, dus
daarom, en ik moet zometeen de wasmachine leeghalenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag het gerust zeggen, maar wees er op voorbereidt dat je een reactie zal krijgen...
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel meer dan 2....
dus dan geldt dat spreekwoord niet meer
Nee alleen jij en Stuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.
nou, voordat ik een mening uit als deze is er al een behoorlijke stapeling geweest, en zelfs ik heb grenzen....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |