IRL ben je in ieder geval een stuk leuker!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want ik ben IRL precies zoals ik op Fok! ben![]()
![]()
En ST, kom op zeg. Iedereen kan beter worden vertaald als jijzelf en Marijke. Jullie zijn immers altijd degene die zich ergens aan ergeren en niet alleen bij mij. Maar joh, denk lekker dat het me raakt en mijn hartje gebroken is
Ofja autocorrect, heb t9 aanstaan (met qwerty toetsenbord, hoezo domquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik op laptop geen last van
mobiel however op de BB
Dit gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.quote:
Dat nummer KAN ik aleen maar hard draaienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die moet je ook gewoon HARD draaien
Weet je zeker dat je 15 bent?quote:
Te furrr, purrrquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dit gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
Oooh, nu duw IK mijn mening doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat meer over dat stu zijn mening doordouwt ten koste van anderen.
Het is dan ook vaak ruzie als stu er is.
Ik zeg niet dat ik je niet mag stu, maar soms ga je gewoon te ver.
En probeer eens een keer wat minder te posten / lapohunten etc.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je 15 bent?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dit gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
och kerel ik ben zelfs aangesproken op mijn post gedraag in de KSC door een modquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in hoor. Maar sommige mensen gaan net zo lang door met mekkeren om maar anderen op hun hand zien te krijgen omdat ze blijkbaar overtuigd willen raken van hun gelijk. Zoals jij zegt is een mening persoonlijk en dat is allemaal prima maar de hele heisa elke keer over lapo's of aantal posts of nu dan tegen wie ik praat. Mijn hemel zeg
Wat lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
IRL ben je in ieder geval een stuk leuker!
Dan nog naast, niet opquote:
Dat dus. Zodra iemand iets zegt wat je niet aanstaat, ligt het meteen aan die anderen, en dat zijn mensen wel eens zat, Stu. Ik hoopte dat dat de vorige keer wel duidelijk geworden was, toen ik er wat van zeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat meer over dat stu zijn mening doordouwt ten koste van anderen.
Het is dan ook vaak ruzie als stu er is.
Ik zeg niet dat ik je niet mag stu, maar soms ga je gewoon te ver.
En probeer eens een keer wat minder te posten / lapohunten etc.
Je kende het niet van 'vroeger'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nummer KAN ik aleen maar hard draaien![]()
Doodzonde dat ik het as ontdekte vlak nadat ik een weekendje met mijn beste vriendin naar Wenen geweest was
mja. ik had het graag een maand eerder gekend. Overigens had dat vor de onderlinge verhoudingen tussen haar en mij niets uitgemaaktquote:
'vroegah' toen er guldens warenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'vroegah' toen de guldens van hout waren
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
WAT BOEIT HET, LAAT ELKAAR GEWOON LEKKER DOORLEVEN, niemand die er erg in heeft.
Ik (en ik niet alleen) vind dat de sfeer in deze sc hard naar beneden gegaan is sinds Stu hier postquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
WAT BOEIT HET, LAAT ELKAAR GEWOON LEKKER DOORLEVEN, niemand die er erg in heeft.
Weet je wat ik zo grappig vind? Ik durf best toe te geven dat ik fel en direct ben en zelfs wel eens fout kan zitten. Maar het is hier altijd hetzelfde liedje. Altijd is het Stu die maar niet bevalt. Nooit ligt het aan een ander. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik ben wie ik ben zal ik maar denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Zodra iemand iets zegt wat je niet aanstaat, ligt het meteen aan die anderen, en dat zijn mensen wel eens zat, Stu. Ik hoopte dat dat de vorige keer wel duidelijk geworden was, toen ik er wat van zei.
Hahahaha, ja, precies toen jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'vroegah' toen de guldens van hout waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |