Voor wat het waard is: op de manier waarop je de laatste tijd post, vind ik je niet echt een aanwinst voor de KSC. IRL was je toch een stuk vriendelijker en socialer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer. Ben wel benieuwd namelijk. Er wordt nu toch min of meer gevraagd wat ik hier nog doe en ik kan daar alleen een beslissing over nemen als ik van meerdere mensen weet hoe ze tegen mij aankijken zeg maar
Probeer ik ook al de hele tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeer de discussie hier wat minder gevoelig te maken vandaar wat algemene onderwerpen
Kusjes geven? Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat makkeluhk zonder slagroom he![]()
Mag ik je er even aan herinneren dat ik geen alcohol drink, enorme uitzonderingen daargelaten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nein mann, ich will noch nicht geh'n
Welterusten Flash en misschien kunnen we in Schotland een keer Vienna zingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, ik ga de onderkant van mijn dekbed mar eens inspecteren. Dat is al heel snel belangrijker dan al dit geneuzel bij elkaar
joa dat weet ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet hoor, ik ben echt pissed....
Je kunt mijn grenzen heel vaak overschrijden maar als het klaar is het ook echt een keer klaar....
(en met je bedoel ik jou uiteraard niet)
Nee, dit is gewoon een opeenstapeling van....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag ook wel even wat minderen op zich trouwens.
quote:
Oh ja, krijgen we dat weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat ik geen alcohol drink, enorme uitzonderingen daargelaten ?
Ik heb weken m'n reacties ingehouden, en nu op zijn eigen verzoek eenmalig gemeld wat ik van de situatie denk. Hoe jij er dus bij komt dat "iedereen dronken" zou zijn is mij een groot raadsel.
ik ben nog niet dronkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]ik heb een beetje pijn in me voetjes.. vanavond bardienst gehad op de volley.. en ik ben het niet meer gewend om zo lang te staan
DANK Uquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, krijgen we dat weer.
MIJN WELGEMEENDE EXCUSES MENEER FRIEMELAAR![]()
ik zal het NOOIT meer doen. ECHT niet.
Zo laat alweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een opeenstapeling van....
En er zijn er meerdere die daar over struikelen....
Hoi Barretjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 valt weer met d'r neus in de boter
waar discussiëren we over
* Barretje80 ook niet..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo laat alweer?
En ik ben niet dronken.
dit komt me bekend voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een opeenstapeling van....
En er zijn er meerdere die daar over struikelen....
ik heb 1 biertje op, dus neuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef RockNijntje het volgende:
iedereen dronken?daar wacht ik toch nog maar even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |