DANK Uquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, krijgen we dat weer.
MIJN WELGEMEENDE EXCUSES MENEER FRIEMELAAR![]()
ik zal het NOOIT meer doen. ECHT niet.
Zo laat alweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een opeenstapeling van....
En er zijn er meerdere die daar over struikelen....
Hoi Barretjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 valt weer met d'r neus in de boter
waar discussiėren we over
* Barretje80 ook niet..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo laat alweer?
En ik ben niet dronken.
dit komt me bekend voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een opeenstapeling van....
En er zijn er meerdere die daar over struikelen....
ik heb 1 biertje op, dus neuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef RockNijntje het volgende:
iedereen dronken?daar wacht ik toch nog maar even mee
drinken maar schat, heb je hier hard nodigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ook niet..
*twijfelt nog over een glaasje baileys*
Dans cul ??quote:
als je het een tijd niet hebt gedaan dan is het idd pijnlijk aan de voetjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]ik heb een beetje pijn in me voetjes.. vanavond bardienst gehad op de volley.. en ik ben het niet meer gewend om zo lang te staan
wel nee.. het is maar een internet forum hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drinken maar schat, heb je hier hard nodig![]()
Maar maar maar jij bent 15!quote:
voor mij ook, maar de discussies zijn soms wel erg levendigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel nee.. het is maar een internet forum hoor
mja.. en ik wilde nog "solliciteren" bij een bar om af en toe achter de bar te staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het een tijd niet hebt gedaan dan is het idd pijnlijk aan de voetjes
barretje![]()
Het is natuurlijk ontzettend moeilijk om via geschreven tekst een bepaalde emotie uit te drukken. Ik heb IRL eigenlijk nooit problemen met mensen, zelfs niet als we een afwijkende mening hebben over wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: op de manier waarop je de laatste tijd post, vind ik je niet echt een aanwinst voor de KSC. IRL was je toch een stuk vriendelijker en socialer.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel nee.. het is maar een internet forum hoor
je moet je naam eer aan doen hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. en ik wilde nog "solliciteren" bij een bar om af en toe achter de bar te staan
Mogen barvrouwen drinken dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ook niet..
*twijfelt nog over een glaasje baileys*
Mijn deken heeft de kleur van een cluequote:
discusieren is leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mij ook, maar de discussies zijn soms wel erg levendig
Mijn bed uit jij!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben een jaartjuh ouder geworden
oefening baart kunstquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. en ik wilde nog "solliciteren" bij een bar om af en toe achter de bar te staan
discussieren wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |