Wat coolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]de eerste keer dat "lead singer" verscheen op het scorebord van het Karaoke progje wat we in Hongarije hadden
ik was betrokken bij 2 van de 3 keer dat "lead Singer" gescoord werd, en ik was zelf de enige keer dat "superstar" verscheen, met mijn vertolking van U2- With or without you
Pas op hoor, straks gaat hij je nog negerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gedoe, niemand heeft er toch last van als Gentle wat meer post dan ons, moet hij toch weten?
En Gentle, je hoeft er niet per sé op in te gaan, het is haar mening.
Da's mijn mening, luister er maar niet naar, trouwens
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
stom deken nou zit mijn voet heel gek vast/klem
daarom, ik wil niet nog meer discussies uitlokkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks gaat hij je nog negeren
Eens, ze moeten niet zeuren over hoeveel je post, als zedat doen niet op reageren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gedoe, niemand heeft er toch last van als Gentle wat meer post dan ons, moet hij toch weten?
Ja, want ik ben IRL precies zoals ik op Fok! benquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het je echt om het even was dan ging je niet constant in op iedereen die het even niet met je eens is of iets over je te zeggen heeft.
Doe maar lekker alsof jij overal boven staat en niets je wat doet, ik denk dat bijna iedereen hier wel beter weet.
jeeee dan val ik er buitenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef friemelaar het volgende:
iedereen met meer dan 300 posts op een dag zou preventief een antiverslavingsban van 14 dagen moeten krijgen![]()
owja en het erwtje is met twee tanden opgepeuzeld
quote:
Hoe pas jij er trouwens bij in mijn bed?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe pas er trouwens bij in mijn bed?
Daar heb je ook wel gelijk in hoor. Maar sommige mensen gaan net zo lang door met mekkeren om maar anderen op hun hand zien te krijgen omdat ze blijkbaar overtuigd willen raken van hun gelijk. Zoals jij zegt is een mening persoonlijk en dat is allemaal prima maar de hele heisa elke keer over lapo's of aantal posts of nu dan tegen wie ik praat. Mijn hemel zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Damn autocorrect zeg maar...quote:
Ja, dat lijkt me wel tof om een keer samen te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Samen doen?![]()
dat nummer is ook echt Hors Categorie
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eens, ze moeten niet zeuren over hoeveel je post, als zedat doen niet op reageren.
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon vernieuwen. En ik heb een concept in gedachten dat juist de KSC-traditie in ere houdt, en dat de KSC zal onderscheiden van andere SC's.
heb ik op laptop geen last vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Damn autocorrect zeg maar...
Je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je het woordje je vergeten wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Damn autocorrect zeg maar...
Die moet je ook gewoon HARD draaienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
THE FEELING IS GONE
ONLY YOU AND I
THIS MEANS NOTHING TO ME
OHHHHH VIENNA
Jij ligt op mequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe pas jij er trouwens bij in mijn bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |