quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sym stemde voor, en zijn stem is altijd doorslaggevend.
Ik leg hem wel goed voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
verdomme ik krijg het deken niet goed![]()
Ja, gisteren had ik dus 20% van mijn hele maand totaal. Er zit wel eens een uitschieter tussenquote:
waar zie je dat ookalweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef DaMart het volgende:
Er mist nog een forum met 2 posts in mijn lijstje van gisteren.
[..]
slaap ze MPGquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
Ja. Slapen. Anders wordt t niks, morgen...
Welke lieve dame wil me vergezellen?
Jaaaah eindelijk boven de 700quote:
Ben je daar een beetje trots op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaah eindelijk boven de 700
Hier: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waar zie je dat ookalweer?
Jij zal het weten ST. Je kent me immers door en doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In jouw geval past de letterlijke vertaling erg goed
bedanktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers
Soms moet je gewoon vernieuwen. En ik heb een concept in gedachten dat juist de KSC-traditie in ere houdt, en dat de KSC zal onderscheiden van andere SC'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel de KSC traditie gaat het raam uit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
Even luisteren dan maar nu Flash dit idee aandroeg
Ik vond 698 zo stom staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je daar een beetje trots op?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon vernieuwen. En ik heb een concept in gedachten dat juist de KSC-traditie in ere houdt, en dat de KSC zal onderscheiden van andere SC's.
Als het je echt om het even was dan ging je niet constant in op iedereen die het even niet met je eens is of iets over je te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zal het weten ST. Je kent me immers door en door
Ik vind het wel grappig hoe druk mensen zich hier maken en dan vooral de persoonlijke aanvallen. Dat doe ik alleen als ik word aangevallen en daar krijg ik dan commentaar op. Maar doe wat je nodig heb om jezelf goed te voelen. Het is mij om het even verder
Wat coolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]de eerste keer dat "lead singer" verscheen op het scorebord van het Karaoke progje wat we in Hongarije hadden
ik was betrokken bij 2 van de 3 keer dat "lead Singer" gescoord werd, en ik was zelf de enige keer dat "superstar" verscheen, met mijn vertolking van U2- With or without you
Pas op hoor, straks gaat hij je nog negerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gedoe, niemand heeft er toch last van als Gentle wat meer post dan ons, moet hij toch weten?
En Gentle, je hoeft er niet per sé op in te gaan, het is haar mening.
Da's mijn mening, luister er maar niet naar, trouwens
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
stom deken nou zit mijn voet heel gek vast/klem
daarom, ik wil niet nog meer discussies uitlokkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks gaat hij je nog negeren
Eens, ze moeten niet zeuren over hoeveel je post, als zedat doen niet op reageren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gedoe, niemand heeft er toch last van als Gentle wat meer post dan ons, moet hij toch weten?
En Gentle, je hoeft er niet per sé op in te gaan, het is haar mening.
Da's mijn mening, luister er maar niet naar, trouwens
Ja, want ik ben IRL precies zoals ik op Fok! benquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het je echt om het even was dan ging je niet constant in op iedereen die het even niet met je eens is of iets over je te zeggen heeft.
Doe maar lekker alsof jij overal boven staat en niets je wat doet, ik denk dat bijna iedereen hier wel beter weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |