en er dan af glijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en daarna tegen een duintop op rennen.
wat zijn de voordelen dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat gitaar leren spelen hetzelfde is als leren fietsen, compleet nieuw enzo, dus ik dacht (vanwege de vele voordelen van rechtshandig spelen) waarom zou ik in godsnaam linkshandig gaan spelen
Dat is mooooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Alles ten oosten van utrecht is duitslandquote:
Het is echt prachtig!quote:
Ligt eraan waarop heaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag je dan nog geen slagroom spuiten
nope, ook niet,quote:
Dat is wel heel drastischequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles ten oosten van utrecht is duitsland
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is echt prachtig!Ik kan je aanraden om ze eens te bezoeken
Misschien al wel aan het slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ook niet,
zit daar met Stu en een aantal TAL-lies
hmmm ik eigenlijk ook niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die had volgens mij zijn avond / dag niet.
Wat maakt het uit waar ie is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ook niet,
zit daar met Stu en een aantal TAL-lies
Ik woon in den haag he. Veel westelijker dan dat kan nietquote:
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
Maar ook afgewisseld met dit:
[ afbeelding ]
Klopt maar Utrecht is nog niet eens halverwegequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon in den haag he. Veel westelijker dan dat kan niet
Fotosoepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
En in de bomen zie je soms ook dit:
[ afbeelding ]
Kiekeboe!
Pfoee zoveel, noem er gewoon even random een paar op:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zijn de voordelen dan eigenlijk?
ik heb echt geen idee namelijk
Gevoelsmatig welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar Utrecht is nog niet eens halverwege
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
En in de bomen zie je soms ook dit:
[ afbeelding ]
Kiekeboe!
Eekhoornsoepquote:
Wij hebben alleen vliegende ratten in de tuinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms dan
Waar is hier precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef DaMart het volgende:
En die paar foto's tonen maar een heel klein deel van het mooie duinlandschap hier.
Hier ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms dan
Hier alleen maar hazen en kniensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben alleen vliegende ratten in de tuin
Hoe is het met je palen?quote:
Ochja, ik heb nu dus links handige, maar het boeit me niet echt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfoee zoveel, noem er gewoon even random een paar op:
- goedkoper
- meer keuze
- meesten spelen rechtshandig, dus als je ergens komt waar ze een gitaar hebben en je wilt wat spelen heb je pech
- etc...
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had mazzel toen ik de foto nam. Meestal zijn die beesten weg voor je de foto neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |