en er dan af glijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en daarna tegen een duintop op rennen.
wat zijn de voordelen dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat gitaar leren spelen hetzelfde is als leren fietsen, compleet nieuw enzo, dus ik dacht (vanwege de vele voordelen van rechtshandig spelen) waarom zou ik in godsnaam linkshandig gaan spelen
Dat is mooooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Alles ten oosten van utrecht is duitslandquote:
Het is echt prachtig!quote:
Ligt eraan waarop heaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag je dan nog geen slagroom spuiten
nope, ook niet,quote:
Dat is wel heel drastischequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles ten oosten van utrecht is duitsland
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is echt prachtig!Ik kan je aanraden om ze eens te bezoeken
Misschien al wel aan het slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ook niet,
zit daar met Stu en een aantal TAL-lies
hmmm ik eigenlijk ook niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die had volgens mij zijn avond / dag niet.
Wat maakt het uit waar ie is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ook niet,
zit daar met Stu en een aantal TAL-lies
Ik woon in den haag he. Veel westelijker dan dat kan nietquote:
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
Maar ook afgewisseld met dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |