Hoe ver loop je normaal vooruit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen hoe ver ik normaal vooruit loop.
Verhuis naar den haagquote:
Ah, je doet het om mijn lichaamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geestelijk niet, lichamelijk wel
Als het tegenzit uit zichtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe ver loop je normaal vooruit?
Het mijnequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, je doet het om mijn lichaam
Ze zeiden dat gitaar leren spelen hetzelfde is als leren fietsen, compleet nieuw enzo, dus ik dacht (vanwege de vele voordelen van rechtshandig spelen) waarom zou ik in godsnaam linkshandig gaan spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Omdat ik lekker tegendraads ben
Owh, da;s niet grappigquote:
Maar misschien mag dat nog niet op je 14/15equote:
Da's duitslandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry vind het hier wel mooi genoeg
Lichaamquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Mag je dan nog geen slagroom spuitenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar misschien mag dat nog niet op je 14/15e![]()
en er dan af glijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en daarna tegen een duintop op rennen.
wat zijn de voordelen dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat gitaar leren spelen hetzelfde is als leren fietsen, compleet nieuw enzo, dus ik dacht (vanwege de vele voordelen van rechtshandig spelen) waarom zou ik in godsnaam linkshandig gaan spelen
Dat is mooooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Alles ten oosten van utrecht is duitslandquote:
Het is echt prachtig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |