Klopt maar Utrecht is nog niet eens halverwegequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon in den haag he. Veel westelijker dan dat kan niet
Fotosoepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
En in de bomen zie je soms ook dit:
[ afbeelding ]
Kiekeboe!
Pfoee zoveel, noem er gewoon even random een paar op:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zijn de voordelen dan eigenlijk?
ik heb echt geen idee namelijk
Gevoelsmatig welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar Utrecht is nog niet eens halverwege
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
En in de bomen zie je soms ook dit:
[ afbeelding ]
Kiekeboe!
Eekhoornsoepquote:
Wij hebben alleen vliegende ratten in de tuinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms dan
Waar is hier precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef DaMart het volgende:
En die paar foto's tonen maar een heel klein deel van het mooie duinlandschap hier.
Hier ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms dan
Hier alleen maar hazen en kniensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben alleen vliegende ratten in de tuin
Hoe is het met je palen?quote:
Ochja, ik heb nu dus links handige, maar het boeit me niet echt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfoee zoveel, noem er gewoon even random een paar op:
- goedkoper
- meer keuze
- meesten spelen rechtshandig, dus als je ergens komt waar ze een gitaar hebben en je wilt wat spelen heb je pech
- etc...
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had mazzel toen ik de foto nam. Meestal zijn die beesten weg voor je de foto neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |