idem hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
discussieren wel ja
Maarja, ik wil het altijd graag gezellig houden, schijnt in mijn aard te zitten
en dat kan IRL ook niet altijd, dus ik moet forum discussies/ruzies ook maar accepteren
Blues cluesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn deken heeft de kleur van een clue
gisteren zijn er in belgie bananen uitgedeeld omdat ze het record hebben verbrokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je gemak houden. Ga jij eerst maar eens een regering vormen in die bananenrepubliek van je
het is daar wel erg hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren zijn er in belgie bananen uitgedeeld omdat ze het record hebben verbroken
Lol, ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je gemak houden. Ga jij eerst maar eens een regering vormen in die bananenrepubliek van je
Ik wil niet bij een 16-jarige in bedquote:
iedereen z;n eigen mening en 9 van de 10 keer zit daar minstens 1 afwijkende mening tussen..quote:
Gratis friet ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren zijn er in belgie bananen uitgedeeld omdat ze het record hebben verbroken
vertel mij watquote:
Maar, ik ben zo lief voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil niet bij een 16-jarige in bed![]()
quote:
trusten fles!quote:
dat is zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen z;n eigen mening en 9 van de 10 keer zit daar minstens 1 afwijkende mening tussen..
ook ik heb wel eens de hele KSC over me heen gehad vanwege een opmerking.. maar af en toe vind ik het gewoon leuk om even anders te zijn
slaap ze flesquote:
ik heb een koude kont hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:36 schreef pgrferrari het volgende:
Barretje
Kom jij dan bij me liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |