ik ga ook weg, ik ga lekker emigreren naar Spanjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat nou jullie? Ga weg dan.
ben ik even blij dat alles wat in dat lijstje staat niet klopt over mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes
jullie kunnen niet neuken
jullie zijn altijd bleek
jullie hebben altijd puisten
jullie stinken naar zweet
jullie verschonen nooit jullie onderbroek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie vrouwen zijn passieloos
jullie lopen altijd te klagen
jullie hebben geen humor
jullie hebben geen cultuur
jullie hebben culinaire keuken
elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
ja tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klopt allemaal als een bus.
enig sinds wel jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef nightday2011 het volgende:
maar enig sinds heb je wel gelijk. er zijn veel nederlanders die irritant zijn als de pest.
Kijk dan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef zatata het volgende:
kijk even naar Pauw en Witteman, elke avond zeiken zeiken en nog eens zeiken
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
haha TS is jaloers op mijn superioriteit.
Linda de Molquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef zatata het volgende:
kijk naar dit half Nederlands meisje maar ook Arabische bloed stroomt door haar aderen.
mooi toch, ik zie Linda de Mol dat niet doen
wat doen jullie dan wel anders dan zeikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Linda de Mol
Tevens heeft zoiets met cultuur te maken klapmongool, een Nederlander doet dit niet. Wij doen andere dingen.
Verbeterd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef summer2bird het volgende:
Mensen zijn over het algemeen kuddedieren.
dat maak je jezelf wijs maar ondertussen weet je gewoon dat je een klein bleek lulletje hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hee! Ik heb heul geen kleine piemel!
blijkbaar ben je zelf erg onzeker over jezelf, dat je zo loopt te zeikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef zatata het volgende:
[..]
dat maak je jezelf wijs maar ondertussen weet je gewoon dat je een klein bleek lulletje hebt.
Wat een hoer, snij haar clit eraf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef zatata het volgende:
kijk naar dit half Nederlands meisje maar ook Arabisch bloed stroomt door haar aderen.
mooi toch, ik zie Linda de Mol dit niet doen
Kwisquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef zatata het volgende:
[..]
Dat is toch iemand die jullie cultuur vertegenwoordigt in een kwis
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
blijkbaar ben je zelf erg onzeker over jezelf, dat je zo loopt te zeiken
inmiddels de Nederlandsequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef afcajos het volgende:
Vertel ons TS. Welke nationaliteit heb jij
Haha je hebt een kleine lulquote:
En wat was je? Lul je er niet onder uit. Vertel het en we kunnen jouw inferieure kutnationaliteit afzeiken.quote:
ooooh dat vinden jullie toch zo erg, je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een hoer, snij haar clit eraf.
Hoezo, ik ben een arabier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef zatata het volgende:
[..]
ooooh dat vinden jullie toch zo erg, je spreekt jezelf tegen
Jij blinkt anders erg goed uit in afzeiken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef zatata het volgende:
[..]
ooooh dat vinden jullie toch zo erg, je spreekt jezelf tegen
Dat is niet wat je moeder zei.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef zatata het volgende:
[..]
dat maak je jezelf wijs maar ondertussen weet je gewoon dat je een klein bleek lulletje hebt.
zal ik m effe om je nek heen draaienquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha je hebt een kleine lul
Bluf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef zatata het volgende:
[..]
zal ik m effe om je nek heen draaien
hahaha de oude moeder grap, kom is met iets orgineelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder zei.
Dit... dan blijkt dat TS vast weer uit zon vuig kutland komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
En wat was je? Lul je er niet onder uit. Vertel het en we kunnen jouw inferieure kutnationaliteit afzeiken.
als ik een Turk zou zijn zou ik meer passie en cultuur hebben dan NL-ersquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef stroopdoosch het volgende:
Ts doet net alsof hij superieur is aan Nederlanders terwijl hij zelf een bekrompen turk is.
Berbervolk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie zijn altijd bleek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie hebben geen humor
jullie hebben geen culinaire keuken
elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
koeltoerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef zatata het volgende:
[..]
als ik een Turk zou zijn zou ik meer passie en cultuur hebben dan NL-ers
Hoor ik daar een fittie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef zatata het volgende:
[..]
Grapquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef zatata het volgende:
[..]
hahaha de oude moeder grap, kom is met iets orgineels
Die grap heb je nou al 2 keer gemaakt. Kom is met wat nieuws.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef zatata het volgende:
[..]
Bewijs dat Belgen meer cultuur hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef zatata het volgende:
jullie kunnen zeiken wat jullie willen of proberen te raden waar ik vandaan kom maar het feit is gewoon dat NL-ers geen passie en geen cultuur hebben. En ik zeg het nog maar eens hoe hard het ook bij jullie aankomt ZELFS BELGEN HEBBEN MEER CULTUUR
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Bewijs dat Belgen meer cultuur hebben?
dat bedoel ik, volgens mij ben jij nog nooit buiten NL geweest, jouw ouders nemen jou waarschijnlijk mee op vakantie naar pony park slagharenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Bewijs dat Belgen meer cultuur hebben?
Cultuur Nederland.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef zatata het volgende:
jullie kunnen zeiken wat jullie willen of proberen te raden waar ik vandaan kom maar het feit is gewoon dat NL-ers geen passie en geen cultuur hebben. En ik zeg het nog maar eens hoe hard het ook bij jullie aankomt ZELFS BELGEN HEBBEN MEER CULTUUR
Jij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef zatata het volgende:
[..]
dat bedoel ik, volgens mij ben jij nog nooit buiten NL geweest, jouw ouders nemen jou waarschijnlijk mee op vakantie naar pony park slagharen
Waar kom je vandaan en wat voor 'koeltoer' hebben ze daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef zatata het volgende:
wel mooi hoor om al de verbitterde reacties te zien, ik heb gewoon gelijk en dat weten jullie maar al te goed
Dus alle Nederlanders hebben niet alleen de eigenschappen die je opsomt in de OP, ze zijn ook nog eens Jeroen Pauw en Paul Witteman?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef zatata het volgende:
kijk even naar Pauw en Witteman, elke avond zeiken zeiken en nog eens zeiken
Wil je mij aub niet beledigen en zeggen dat een NL-er ben, ik ben gelukkig niet in dit klote land geboren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Jij bent hier geboren, dus je bent ook een Nederlander. Niet gaan lopen strooien met 'Marokkaan' hier 'Turk' daar![]()
![]()
JE BENT EEN NE-DER-LAN-DER ffs.
Waarom ga je dan in Nederland wonen achterlijke klapjostie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
Wil je mij aub niet beledigen en zeggen dat een NL-er ben, ik ben gelukkig niet in dit klote land geboren.
Okay, welke nationaliteit heb je dan wel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
Wil je mij aub niet beledigen en zeggen dat een NL-er ben, ik ben gelukkig niet in dit klote land geboren.
Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in Nederland wonen achterlijke klapjostie.
De Nederlandse maar ik ben geen gelukkig geen bleke Nederlanderquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Okay, welke nationaliteit heb je dan wel?
Ga dan in een ander land profiteren, niet van de hardwerkende Nederlander.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef zatata het volgende:
[..]
Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan en wat voor 'koeltoer' hebben ze daar?
Graag net zo'n lijstje als in de OP svp
kijk even in de spiegel en beschrijf mij wat je ziet, alles is beter dan dat. Daar heb ik geen lijstje voor nodig.quote:
Je bent zeker Turks, Marokkaans of Antilliaans?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef zatata het volgende:
[..]
Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zatata het volgende:
[..]
ik ga ook weg, ik ga lekker emigreren naar Spanje
maar wel passie en cultuur en vooral vrolijke, gezellige mensen en vergeet niet de mooie vrouwen. Ken je niet zeggen van Nederland.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed idee.
Daar is geen werk.
Daar is geen geld.
ik heb zeker gelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef QBay het volgende:
[..]
Je bent zeker Turks, Marokkaans of Antilliaans?
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef waj1 het volgende:
TS, welke nationaliteit heb jij, dan kunnen
we daar even alle vooroordelen over opsommen,
dat is tenminste een beetje eerlijk
Wat is dit nou weer voor opmerking.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef zatata het volgende:
[..]
kijk even in de spiegel en beschrijf mij wat je ziet, alles is beter dan dat. Daar heb ik geen lijstje voor nodig.
Genoeg van je getroll, ga weg nu het nog kan. Echt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef zatata het volgende:
[..]
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.
TS en eerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef waj1 het volgende:
TS, welke nationaliteit heb jij, dan kunnen
we daar even alle vooroordelen over opsommen,
dat is tenminste een beetje eerlijk
Stoere boy daarzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef kaulopopo het volgende:
zie al die gefrustreerde kk kaaskoppen reageren dan
Berberaapje komt uit zijn grotquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef kaulopopo het volgende:
Vergeet dat passie en vrolijke/gezellige mensen maar als er geen geld en werk is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef zatata het volgende:
[..]
maar wel passie en cultuur en vooral vrolijke, gezellige mensen en vergeet niet de mooie vrouwen. Ken je niet zeggen van Nederland.
dit vind ik mooi een waar voorbeeld van een gefrustreerde Nederlander, zodra de waarheid op tafel komt gaan ze gelijk beledigen. Ga zo doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking.
Ga terug naar je mede rif-apen. Je bent geen NL's paspoort waard man
Vies, naar-knoflook-ruikend stuk vreten
Maakt alles af.quote:elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vergeet dat passie en vrolijke/gezellige mensen maar als er geen geld en werk is.
Het is een grof schandaal dat dergelijke apenmuziek op de publieke omroep ten gehore wordt gebrachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef zatata het volgende:
kijk naar dit half Nederlands meisje maar ook Arabisch bloed stroomt door haar aderen.
mooi toch, ik zie Linda de Mol dit niet doen
Waarheid, je bent gewoon dom aan het trollen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef zatata het volgende:
[..]
dit vind ik mooi een waar voorbeeld van een gefrustreerde Nederlander, zodra de waarheid op tafel komt gaan ze gelijk beledigen. Ga zo door
Maar als je onze allochtoontjes om informatie vraagt zodat je iets op hun cultuur kunt aanmerken, zijn ze nergens te zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef zatata het volgende:
[..]
dit vind ik mooi een waar voorbeeld van een gefrustreerde Nederlander, zodra de waarheid op tafel komt gaan ze gelijk beledigen. Ga zo door
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes - Bron?
jullie kunnen niet neuken - Bron?
jullie zijn altijd bleek - Bron?
jullie hebben altijd puisten - Heeft niks met Nederlands te maken, Duitsers, Belgen, Turken, Marokkanen, etc. hebben het ook![]()
jullie stinken naar zweet - Bron?
jullie verschonen nooit jullie onderbroek - Bron?
jullie zijn slap - Bron?
jullie zijn mietjes - Bron? Al heb ik het idee dat bepaalde Berbervolken erger zijn (zie aantal overvallen op ouderen, kinderen, gehandicapten, etc...)
jullie vrouwen zijn passieloos - Bron?
jullie lopen altijd te klagen - Ok, hier moet ik je wel gedeeltelijk gelijk geven...maar altijd is wat te overdreven.
jullie hebben geen humor - Jouw opvatting, geen feit.
jullie hebben geen cultuur - Succes!
jullie hebben geen culinaire keuken - Eet smakelijk
ja mooi he, ik vind het prachtig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef kaulopopo het volgende:
ts is duits lolquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef zatata het volgende:
[..]
ja mooi he, ik vind het prachtig.
jullie hebben gabber pietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een grof schandaal dat dergelijke apenmuziek op de publieke omroep ten gehore wordt gebracht
zodat je mij kan bashen, dat gun ik jullie niet want daar zijn jullie ook zo goed in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Okay, welke nationaliteit heb je dan wel?
Daar gaat het niet om. Zulke muziek wens ik niet te zien op een publiek net.quote:
dat zegt meer over jullie dan over gabber pietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haten op Gabber Piet.
Nu ga je te ver.
Publieke omroep is een PVDA bolwerk, niet zo gek dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zulke muziek wens ik niet te zien op een publiek net.
Dat is een totaal verkeerd beeld wat je de kijker meegeeft, namelijk als zijnde dat de multiculturele samenleving geslaagd is, terwijl we allemaal weten dat het een grote farce is, heel die multicul
praat Maxime Verhagen maar lekker na joh, zelf was je nooit met je domme puitsenkop tot die conclusie gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zulke muziek wens ik niet te zien op een publiek net.
Dat is een totaal verkeerd beeld wat je de kijker meegeeft, namelijk als zijnde dat de multiculturele samenleving geslaagd is, terwijl we allemaal weten dat het een grote farce is, heel die multicul
hahahahquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef zatata het volgende:
Daar komen ze weer hoor met hun domme plaatjes, ik heb gewoon gelijk "deal with it"
Omdat ik lekker een NL paspoort heb en jullie mij niks kunnen maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef waj1 het volgende:
Waarom heeft Geert of Rita jou nog niet het land uitgezet?
Misschien zijn er nog wel plaatsen in de tuigdorpen voor jou?
TS is zelf passieloos en saai![]()
En als ik dat nou niet doe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef zatata het volgende:
Daar komen ze weer hoor met hun domme plaatjes, ik heb gewoon gelijk "deal with it"
Maakt niet uit, je past nog steeds in een tuigdorpquote:Omdat ik lekker een NL paspoort heb en jullie mij niks kunnen maken.
Jij moet je grote bek eens houden, met je vervelende gezeur over nederlanders. Als ik jou land zie wil ik ik het het liefst zien dood gaan aan aids, en dat land waar jij blijkbaar vandaan komt is zeker perfect voor jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
Er zijn sowieso niet zoveel dingen die jou wat kunnen schelen he? Beetje een eenzame jeugd gehad?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef zatata het volgende:
[..]
moet je lekker zelf weten joh, alsof mij dat wat kan schelen
saaie Hollanderquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Jotel het volgende:
[..]
Jij moet je grote bek eens houden, met je vervelende gezeur over nederlanders. Als ik jou land zie wil ik ik het het liefst zien dood gaan aan aids, en dat land waar jij blijkbaar vandaan komt is zeker perfect voor jou![]()
En welke nationaliteit heb je? dat durf je zeker niet te zeggen? want je bent zo een mietje die altijd met zijn "matties" op straat hangt, en ja ik ben ook een Nederlander maar als je bij mij vervelend komt doen ram ik je lip kapot. Onze cultuur is lekker simpel en leuk.
Bek houden over dit land, of we komen je kapot maken met onze klompen.
liever een eenzame jeugd dan een jeugd met jullie NL-ersquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Er zijn sowieso niet zoveel dingen die jou wat kunnen schelen he? Een beetje een eenzame jeugd gehad?![]()
En het ophoesten van jullie uitkeringen, gezondheidszorg, onderwijs en huisvesting natuurlijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie zijn altijd bleek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie hebben geen humor
Mag je die wedstrijd helemaal af kijken dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef zatata het volgende:
Ik ga lekker voetbal kijken, doei gefrustreerde saaie bleekgezichten
Nog niet misschien dat ik die vuile rat napraat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef zatata het volgende:
[..]
praat Maxime Verhagen maar lekker na joh, zelf was je nooit met je domme puitsenkop tot die conclusie gekomen.
De ironie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
voetbal kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef zatata het volgende:
Ik ga lekker voetbal kijken, doei gefrustreerde saaie bleekgezichten
die zijn tenminste nog bij elkaar, jullie Nederlanders zijn ook zo goed in scheiden. Bijna elke NL-er die ik ken heeft gescheiden ouders.quote:
Wie is dat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij hebben tenminste nog oudersquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef zatata het volgende:
[..]
die zijn tenminste nog bij elkaar, jullie Nederlanders zijn ook zo goed in scheiden. Bijna elke NL-er die ik ken heeft gescheiden ouders.
meeste nederlandse vrouwen zijn wel fucking lekker ja. ik denk dat je gewoon jaloers bent op ze omdat ze niet met jou willen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie zijn altijd bleek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie hebben geen humor
Waarom zou je t sluiten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom is dit kak topic nog open
Allochtonen bashen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom is dit kak topic nog open
Spanjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zatata het volgende:
[..]
Playboy kettingquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, valt mee dat ze geen naamketting heeftquote:
Ik durf niet te kijken wat dat voor een site isquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef squatt3r het volgende:
TS is vaste gast op mamjo.com
Veel plezier in Spanje!
Die kleuren!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef squatt3r het volgende:
Het is een forum waar men aan de hand van de rede discussies voert. Het barst er van de mensen die net als TS niet generaliseren maar weloverwogen argumenten aandragen!
http://www.mamjo.com/forum/index.php
En mooie blank huidjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Wij willen grauwe en grijze kleuren, niet dat exotische samba gedoe.
Uhu, geen mokkaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klopt allemaal als een bus.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:06 schreef luckass het volgende:
TS heeft een petje.
TS heeft een vuilniszak als jas.
TS heeft een nektasje.
TS draagt gymschoenen.
TS luistert muziek via de luidsprekers van zijn telefoon.
TS sist meisjes na.
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Ik gooi mezelf voor een trein. TS heeft mijn ogen geopend, zo kan ik niet verder leven. Vaarwel vrienden.
Wat wil je zeggen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Een woord over allochtonen en bam is je prach-topic dicht maarja, racisme bestaat gelukkig maar een kant op.
Mijn roots liggen niet in Nederland (Palestijns), ook al ben ik in NL geboren en getogen. Ik heb mijn oorspronkelijke land meerdere malen bezocht. Ik ben in Azie het MO en Afrika geweest en ik woon nu een paar maanden in Canada...ik durf met volle zekerheid te zeggen dat jij je bek wel houd over NL als jij een jaartje in het buitenland werkt en woont (dus geen vakantie).quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef zatata het volgende:
[..]
Oh god een antisemietquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Mijn roots liggen niet in Nederland (Palestijns), ook al ben ik in NL geboren en getogen. Ik heb mijn oorspronkelijke land meerdere malen bezocht. Ik ben in Azie het MO en Afrika geweest en ik woon nu een paar maanden in Canada...ik durf met volle zekerheid te zeggen dat jij je bek wel houd over NL als jij een jaartje in het buitenland werkt en woont (dus geen vakantie).
Prutser.
Je hebt het anders wel goed getroffen... Canada.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Mijn roots liggen niet in Nederland (Palestijns), ook al ben ik in NL geboren en getogen. Ik heb mijn oorspronkelijke land meerdere malen bezocht. Ik ben in Azie het MO en Afrika geweest en ik woon nu een paar maanden in Canada...ik durf met volle zekerheid te zeggen dat jij je bek wel houd over NL als jij een jaartje in het buitenland werkt en woont (dus geen vakantie).
Prutser.
laat jij je maar lekker discrimineren joh prutser, jij dacht ik als Palastijn neem het even op voor de NL-ers en je wordt meteen door iemand als antisemiet uitgemaakt, lekker voor je joh lompe collaborateur. Ga maar lekker door met kontje likken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Prutser.
Ja klopt ik kots op zionisten als jijquote:
kontje likken? serieus, ik zeg dat Nederland een fatsoenlijk land is om in te wonen en dan ben ik ineens een kontlikker? Juist door achterlijke mongolen als jij is het MO een grote corrupte teringzooi geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef zatata het volgende:
[..]
laat jij je maar lekker discrimineren joh prutser, jij dacht ik als Palastijn neem het even op voor de NL-ers en je wordt meteen door iemand als antisemiet uitgemaakt, lekker voor je joh lompe collaborateur. Ga maar lekker door met kontje likken.
ik heb niks met het MO te maken, jij komt daar vandaan ipv helpen die zooi daar op te ruimen ga jij verstoppen over de hele wereld omdat je een collaborateur bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:43 schreef RodeNek het volgende:
[..]
kontje likken? serieus, ik zeg dat Nederland een fatsoenlijk land is om in te wonen en dan ben ik ineens een kontlikker? Juist door achterlijke mongolen als jij is het MO een grote corrupte teringzooi geworden.
Om eerlijk te zijn zuigt Canada best hard. Het klopt misschien wel met al dat mooie natuur, ware het niet dat je fokking een heel continent moet afreizen om daarvan te kunnen genieten/ Verder: telefonie zuigt (hard), internet zuigt, het OV zuigt (treinen zijn ongelofelijk duur), educatie is enorm duur, cultuurhistorie is ver te zoeken hier (hoogstens een paar honderd jaar oud), binnenlandse vluchten zijn enorm duur (geen ryanair of easyjet-like maatschappijen) de mensen hier hebben nooit gehoord van bescheidenheid en zijn nog patriotischer en trotser dan de amerikanen (inferioriteitscomplex tov van de VS misschien), het is teringkoud hier; -25 is hier een doordeweekse temperatuur.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je hebt het anders wel goed getroffen... Canada.
waar de fuck heb je het overquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef zatata het volgende:
[..]
ik heb niks met het MO te maken, jij komt daar vandaan ipv helpen die zooi daar op te ruimen ga jij verstoppen over de hele wereld omdat je een collaborateur bent.
Egoïst ikke ikke ikke en de rest kan stikken, oh ja Wilders haat jou en haat jou volk. Ga vooral lekker door met NL ophemelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
waar de fuck heb je het over. Ik denk pas aan anderen als ik mijn leven eerst op orde heb ja, en daar ben ik nu bezig.
Zatata wil gewoon weer is lekker met olijfolie ingesmeerd wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:54 schreef zatata het volgende:
[..]
Egoïst ikke ikke ikke en de rest kan stikken, oh ja Wilders haat jou en haat jou volk. Ga vooral lekker door met NL ophemelen.
Ah.... wij /zij denkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef zatata het volgende:
[..]
laat jij je maar lekker discrimineren joh prutser, jij dacht ik als Palastijn neem het even op voor de NL-ers en je wordt meteen door iemand als antisemiet uitgemaakt, lekker voor je joh lompe collaborateur. Ga maar lekker door met kontje likken.
Uiteindelijk gaat je eigen huid voor, niet die van een ander.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:54 schreef zatata het volgende:
[..]
Egoïst ikke ikke ikke en de rest kan stikken, oh ja Wilders haat jou en haat jou volk. Ga vooral lekker door met NL ophemelen.
Wat boeit Wilders mij nou, dat jij blijft happen is jouw probleem. Ik besteed gewoon geen aandacht aan die peroxide teringtroll.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:54 schreef zatata het volgende:
[..]
saai verhaaltjequote:Op donderdag 17 februari 2011 01:15 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Wat boeit Wilders mij nou, dat jij blijft happen is jouw probleem. Ik besteed gewoon geen aandacht aan die peroxide teringtroll.
Maar wat wil jij nou dat ik doe? Mijn studie en carrière opzij schuiven voor een supermarktbaantje en dan voor de rest van mijn leven de helft van mijn c1000 salaris inleveren aan goede doelen (waar geen hond wat van merkt) zoals jij dat zou doen?
En dan ga jij mij een egoïst noemen? Man de meesten mensen die jij kent en doneren aan goede doelen zijn allemaal fucking egoïsten die dat doen zodat ze zichzelf als heilig kunnen bestempelen. Intussen zijn hun donaties geen fucking cent waard.
Hulpverleners, Artsen zonder Grenzen of Nobelprijswinnaars, dat zijn mensen die ECHT een verschil hebben gemaakt in de wereld, dat zijn de echte helpers en zij hebben vrijwel allemaal eerst geïnvesteerd in hun eigen leven (aka hoogopgeleid) voordat ze anderen helpen.
Moet jij niet dozen inpakken ofzo? Of een verhuiswagen regelen?quote:
Als je nou niet opflikkert, dan trommel ik mijn leger wijkmarokkaantjes op, want die heb ik. Dat is 1 van de voordelen die ik heb met mijn achtergrond.quote:
rot zelf op joh stomme Palestijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:21 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Als je nou niet opflikkert, dan trommel ik mijn leger wijkmarokkaantjes op, want die heb ik. Dat is 1 van de voordelen die ik heb met mijn achtergrond.
Ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:26 schreef tjoptjop het volgende:
Ben ik de enige die de recalcitrantie van TS schattig vindt, erg aandoenlijk
Alles heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Ik denk dat het in Canada stukken chiller is dan in Nederland. Je hebt er bijvoorbeeld ook geen kk buitenlanders (om maar even in TS zijn straatje en taalgebruik te blijven).quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zuigt Canada best hard. Het klopt misschien wel met al dat mooie natuur, ware het niet dat je fokking een heel continent moet afreizen om daarvan te kunnen genieten/ Verder: telefonie zuigt (hard), internet zuigt, het OV zuigt (treinen zijn ongelofelijk duur), educatie is enorm duur, cultuurhistorie is ver te zoeken hier (hoogstens een paar honderd jaar oud), binnenlandse vluchten zijn enorm duur (geen ryanair of easyjet-like maatschappijen) de mensen hier hebben nooit gehoord van bescheidenheid en zijn nog patriotischer en trotser dan de amerikanen (inferioriteitscomplex tov van de VS misschien), het is teringkoud hier; -25 is hier een doordeweekse temperatuur.
ik verschoon wel mijn onderbroek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie zijn altijd bleek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie hebben geen humor
Spanjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zatata het volgende:
[..]
Ja, want aan die factoren kun je afspiegelen dat een land het beste is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:42 schreef dr_Pieters het volgende:
Tering, wat is TS gefrustreerd omdat Nederland nou eenmaal een van de beste landen in de wereld is...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_BBP_per_capita
http://nl.wikipedia.org/wiki/Corruptie-index
http://nl.wikipedia.org/wiki/Index_van_de_menselijke_ontwikkeling
http://weblogs.nrc.nl/wer(...)-zeker-voor-vrouwen/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verslaggevers_Zonder_Grenzen
http://nl.wikipedia.org/wiki/FIFA-wereldranglijst
Ik gok dat TS niet uit Scandinavie komt, dus heeft hij geen recht van spreken.
Die heb je daar genoeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alles heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Ik denk dat het in Canada stukken chiller is dan in Nederland. Je hebt er bijvoorbeeld ook geen kk buitenlanders (om maar even in TS zijn straatje en taalgebruik te blijven).
Nou ja, het is in ieder geval objectief onderzoek. Wij hebben hier veel vrijheid, genoeg te besteden en genoeg mogelijkheden om ons te ontwikkelen en dat lijken mij zeker factoren die meespelen om te kunnen zeggen of een land een "goed" land is om in te leven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, want aan die factoren kun je afspiegelen dat een land het beste is?
Relatief veel minder dan hier. Bovendien zit daar niet alles opeengepakt in veestallen genaamd: "steden"quote:
Nee, niet dus. Of een land een goed land is om in te leven hangt van de persoon af. Van diens milieu, waar hij/zij uit komt, en van wat hij/zij met zijn/haar leven wil.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:48 schreef dr_Pieters het volgende:
[..]
Nou ja, het is in ieder geval objectief onderzoek. Wij hebben hier veel vrijheid, genoeg te besteden en genoeg mogelijkheden om ons te ontwikkelen en dat lijken mij zeker factoren die meespelen om te kunnen zeggen of een land een "goed" land is om in te leven.
Je hebt daar veel natives (indianen) die hetzelfde stigma hebben als veel immigranten hier.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alles heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Ik denk dat het in Canada stukken chiller is dan in Nederland. Je hebt er bijvoorbeeld ook geen kk buitenlanders (om maar even in TS zijn straatje en taalgebruik te blijven).
Vind jij vrijheid niet belangrijk? Nederland is een van de meest democratische, transparante, niet-corrupte landen in de wereld. Uit welk milieu je ook komt, dat zorgt altijd voor een beter leven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, niet dus. Of een land een goed land is om in te leven hangt van de persoon af. Van diens milieu, waar hij/zij uit komt, en van wat hij/zij met zijn/haar leven wil.
maar daar hebben ze geen uitkering hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zatata het volgende:
[..]
Nee, maar daar zijn ze wel net zo werkloos en lui als TSquote:maar daar hebben ze geen uitkering hoor
Jawel, maar ik vind allemaal gezapig als een grote kudde je leventje leiden in Nederland geen vrijheid. En wat jij zegt inderdaad, in Nederland heb je geen mogelijkheden om echt je te ontplooien. True, je zult nooit arm zijn, maar de consequenties daarvan zijn dat je nooit het spreekwoordelijke "grassprietje" zult worden dat boven het maaiveld uitsteekt. In Amerika bijvoorbeeld, kun je veel hoger stijgen, en ontzettend diep vallen, maar ik denk persoonlijk dat het een betere plek is om carrière te maken dan Nederland. Daar word je tenminste beloond voor je inspanningen als je het goed doet. Hier mag je fijn al je geld weggeven aan "het land" (lees: uitkeringstrekkend tuig en een inhalige regering die er fijn te dure straaljagers van gaat betalen).quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:56 schreef dr_Pieters het volgende:
[..]
Vind jij vrijheid niet belangrijk? Nederland is een van de meest democratische, transparante, niet-corrupte landen in de wereld. Uit welk milieu je ook komt, dat zorgt altijd voor een beter leven.
Het enige nadeel dat ik zou kunnen verzinnen aan Nederland is dat wanneer je echt getalenteerd bent en bovendien ambitieus, er weinig mogelijkheden zijn om daar financieel van te kunnen profiteren. Armoede zul je echter niet lijden.
Belgie, het land dat gruwelijk door Duitsland in 1914 in de reet is genomen en daar nooit meer bovenop is gekomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:42 schreef pipojansen het volgende:
België, is dat niet dat landje dat in feite gewoon een burger-taal-oorlog heeft maar dat niet durft in te zien en het nu als een soort van dobberend projectiel door het leven gaat?
Allochtonen en minima douchen vakerquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie zijn altijd bleek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie hebben geen humor
Als je werkeloos bent heb je dan ook gewoon een hele hoop meer tijd over om te douchen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:36 schreef zatata het volgende:
[..]
Allochtonen en minima douchen vaker
hahaha zie je wel ik heb gewoon gelijk.
Maar ze gebruiken geen zeep/deoquote:quote:
Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie zijn altijd bleek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie hebben geen humor
Allochtonen en minima douchen vaker
hahaha zie je wel ik heb gewoon gelijk.
Belgie: Afvallige provincie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:42 schreef pipojansen het volgende:
België, is dat niet dat landje dat in feite gewoon een burger-taal-oorlog heeft maar dat niet durft in te zien en het nu als een soort van dobberend projectiel door het leven gaat?
Wees toch blij dat je niet in USA leeft. De meeste mensen zullen daar nooit boven het spreekwoordelijke maaiveld uitsteken en naar ratio gezien leven er veel meer mensen onder de armoede grens dan in NL.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind allemaal gezapig als een grote kudde je leventje leiden in Nederland geen vrijheid. En wat jij zegt inderdaad, in Nederland heb je geen mogelijkheden om echt je te ontplooien. True, je zult nooit arm zijn, maar de consequenties daarvan zijn dat je nooit het spreekwoordelijke "grassprietje" zult worden dat boven het maaiveld uitsteekt. In Amerika bijvoorbeeld, kun je veel hoger stijgen, en ontzettend diep vallen, maar ik denk persoonlijk dat het een betere plek is om carrière te maken dan Nederland. Daar word je tenminste beloond voor je inspanningen als je het goed doet. Hier mag je fijn al je geld weggeven aan "het land" (lees: uitkeringstrekkend tuig en een inhalige regering die er fijn te dure straaljagers van gaat betalen).
Vind je het heel vreemd? Hier mogen de rijken voor de arme paupers betalen die te lui zijn om te werken. Vind je het heel gek dat naar ratio daar dan meer mensen onder de armoede grens leven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef AureliusM het volgende:
[..]
Wees toch blij dat je niet in USA leeft. De meeste mensen zullen daar nooit boven het spreekwoordelijke maaiveld uitsteken en naar ratio gezien leven er veel meer mensen onder de armoede grens dan in NL.
Gelukkig hebben ze daar niet een regering die geen geld uitgeeft aan nutteloze dingen (Oorlog te Irak, Afghanistan)
Je want alle rijke mensen werken hard terwijl die arme paupers thuis lui op de bank hangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vind je het heel vreemd? Hier mogen de rijken voor de arme paupers betalen die te lui zijn om te werken. Vind je het heel gek dat naar ratio daar dan meer mensen onder de armoede grens leven.Je snapt er geen zak van he, waarom ik hier weg wil?
Ik zeg toch niet allemaal. Mijn punt is dat je hier beloond wordt als je lui bent. Dan zit er toch iets niet goed, of ligt dat dan aan mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Averroes het volgende:
[..]
Je want alle rijke mensen werken hard terwijl die arme paupers thuis lui op de bank hangen.
Wat moet dat toch heerlijk zijn als je wereld zo simpel in elkaar zit.
De systemen die we in Nederland hebben leiden er soms toe dat mensen misbruik maken van sociale voorzieningen. Dan is er in mijn ogen ook sprake van onrecht. Die voorzieningen zijn er echter niet voor niet en voorkomen dat we zo'n vertieft kut land als de VS worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet allemaal. Mijn punt is dat je hier beloond wordt als je lui bent. Dan zit er toch iets niet goed, of ligt dat dan aan mij?
Dat is jouw mening dat het daar vertieft is. Ik deel die mening niet. De VS is alleen een kutland als je een pauper bent die niks kan en die ook nooit iets zal kunnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef Averroes het volgende:
[..]
De systemen die we in Nederland hebben leiden er soms toe dat mensen misbruik maken van sociale voorzieningen. Dan is er in mijn ogen ook sprake van onrecht. Die voorzieningen zijn er echter niet voor niet en voorkomen dat we zo'n vertieft kut land als de VS worden.
Dat geloof je werkelijk? De sociale mobiliteit is in de meeste Europese landen een stuk beter dan in de VS. De kloof tussen arm en rijk is daar niet voor niets zo groot. Geboren worden als dubbeltje en nooit een kwartje worden is dan ook meer van toepassing op de VS dan op Nederland. Hier kun je als je in een pauper gezin geboren word tenminste nog gaan studeren. Dat licht daar toch wat ingewikkelder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is jouw mening dat het daar vertieft is. Ik deel die mening niet. De VS is alleen een kutland als je een pauper bent die niks kan en die ook nooit iets zal kunnen.
Hij zeikt inderdaad maar komt niet met argumenten ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:57 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Ik wil graag argumenten van TS!
Ik maak ook eerst mijn studie af en daarna rot ik wel op uit NL.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Averroes het volgende:
[..]
Dat geloof je werkelijk? De sociale mobiliteit is in de meeste Europese landen een stuk beter dan in de VS. De kloof tussen arm en rijk is daar niet voor niets zo groot. Geboren worden als dubbeltje en nooit een kwartje worden is dan ook meer van toepassing op de VS dan op Nederland. Hier kun je als je in een pauper gezin geboren word tenminste nog gaan studeren. Dat licht daar toch wat ingewikkelder.
Kan zijn, maar dat zien we te zijner tijd dan wel weer. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:03 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben groot fan van de VS, maar als je daar louter heengaat omdat het hier kut is dan ga je nog van een koude kermis thuis komen.
Naar de VS?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik maak ook eerst mijn studie af en daarna rot ik wel op uit NL.
Dat zie ik ook te zijner tijd wel. Maar dat zit er dik in ja.quote:
En met als enige reden omdat het hier een kutland is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat zie ik ook te zijner tijd wel. Maar dat zit er dik in ja.
Nee hoor. Ik heb zo mijn redenen. Geen zin om die allemaal hier op te gaan lopen schrijven, voor wildvreemden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En met als enige reden omdat het hier een kutland is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Stuyvesantquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er dan ooit Nederlanders geweest die 'de top' hebben bereikt in de VS? Rutger Hauer misschien.
Oh ik wou al zeggen, want als dat de reden was dan ga je toch om de verkeerde redenen weg. Geen enkel land is perfect, en ieder land heeft zo z'n eigen irritaties/onmogelijkheden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb zo mijn redenen. Geen zin om die allemaal hier op te gaan lopen schrijven, voor wildvreemden.
Niks crimineels ofzo hoor, trouwens.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen, want als dat de reden was dan ga je toch om de verkeerde redenen weg. Geen enkel land is perfect, en ieder land heeft zo z'n eigen irritaties/onmogelijkheden.
Was net het zelfde aan het doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:54 schreef Internepper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
*Mailt Wilders over dit topic*.
Je word waarschijnlijk het land uit gezet, discriminatie van het nederlandse volk mag niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:00 schreef zatata het volgende:
wat voor argumenten willen jullie horen dan
En dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:02 schreef Strani het volgende:
Zatata, geef het op..of je dit nou meent of niet, de frustratie is je duidelijk te veel geworden. Pak je biezen en probeer ergens anders geluk te vinden. Maar je zult je houding moeten veranderen want als je emigreert, neem je jezelf ook mee.
Omdat vroeger of later iedereen dat wil kunnnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, want aan die factoren kun je afspiegelen dat een land het beste is?Misschien als je een burgerlijk en gezapig leventje wilt leiden.
Kut allochtonen, jullie mogen hier wonen zonder ook maar iets te betalen en wie betaald dat? kun je zien wie er cultuur heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
De waarheid is ook dat je jaloers bent omdat wij superior zijn, ik snap hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:20 schreef zatata het volgende:
Rot is een keer op met dat Troll gedoe, jullie hopen dat ik een troll ben omdat ok gewoon de waarheid vertel.
Ik maak mijn afkomst niet bekend omdat ik jullie dat plezier niet gun.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef Dinaridar het volgende:
TS maakt zijn afkomst niet bekend. TS is allerminst trots op zijn afkomst.
Jullie superior laat me niet lachen, wees blij dat de Amerikanen en Canadezen NL heeft bevrijdt in 1945 anders spraken jullie nu Duits.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De waarheid is ook dat je jaloers bent omdat wij superior zijn, ik snap het
Er zijn genoeg mooie vrouwen in Nederland. Meer dan in onze buurlanden Belgie en Duitsland. Ik vermoed dat TS gewoon geen mooie vrouwen kan krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef zatata het volgende:
[..]
maar wel passie en cultuur en vooral vrolijke, gezellige mensen en vergeet niet de mooie vrouwen. Ken je niet zeggen van Nederland.
held op sokken dus. Ben je niet trots op waar je vandaan komt? Of wil je al die negatieve opmerkingen die je dan tegen je krijgt verhinderen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef zatata het volgende:
[..]
Ik maak mijn afkomst niet bekend omdat ik jullie dat plezier niet gun.
Je gaat toch niet Nederlandse vrouwen vergelijken met zuid-Europese of zuid Amerikaanse vrouwen vergelijken. Nederlandse vrouwen zijn gewoon saai in bed ze kunnen niet neuken lopen altijd te zeuren of hebben hoofdpijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Weaut het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mooie vrouwen in Nederland. Meer dan in onze buurlanden Belgie en Duitsland. Ik vermoed dat TS gewoon geen mooie vrouwen kan krijgen.
stomme vraag, vraag dat maar aan je voorouders die zullen je wel vertellen hoe snel Nederland capituleerde als laffe honden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Oja waar was jij tijdens de 2de wereld oorlog?
Je spreekt zeker uit ervaring met je bleke gezicht gele tanden en je puisten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Paxcon het volgende:
TS is een gefrustreerde Marokkaan die om z'n kleine piemel afgewezen is bij de vrouwen. Daarnaast heeft hij zich nog nooit in de Nederlandse historie verdiept en is z'n Nederlands nog gebrekkig ook
TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |