ik ga ook weg, ik ga lekker emigreren naar Spanjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat nou jullie? Ga weg dan.
ben ik even blij dat alles wat in dat lijstje staat niet klopt over mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes
jullie kunnen niet neuken
jullie zijn altijd bleek
jullie hebben altijd puisten
jullie stinken naar zweet
jullie verschonen nooit jullie onderbroek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie vrouwen zijn passieloos
jullie lopen altijd te klagen
jullie hebben geen humor
jullie hebben geen cultuur
jullie hebben culinaire keuken
elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
ja tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klopt allemaal als een bus.
enig sinds wel jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef nightday2011 het volgende:
maar enig sinds heb je wel gelijk. er zijn veel nederlanders die irritant zijn als de pest.
Kijk dan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef zatata het volgende:
kijk even naar Pauw en Witteman, elke avond zeiken zeiken en nog eens zeiken
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
haha TS is jaloers op mijn superioriteit.
Linda de Molquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef zatata het volgende:
kijk naar dit half Nederlands meisje maar ook Arabische bloed stroomt door haar aderen.
mooi toch, ik zie Linda de Mol dat niet doen
wat doen jullie dan wel anders dan zeikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Linda de Mol
Tevens heeft zoiets met cultuur te maken klapmongool, een Nederlander doet dit niet. Wij doen andere dingen.
Verbeterd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef summer2bird het volgende:
Mensen zijn over het algemeen kuddedieren.
dat maak je jezelf wijs maar ondertussen weet je gewoon dat je een klein bleek lulletje hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hee! Ik heb heul geen kleine piemel!
blijkbaar ben je zelf erg onzeker over jezelf, dat je zo loopt te zeikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef zatata het volgende:
[..]
dat maak je jezelf wijs maar ondertussen weet je gewoon dat je een klein bleek lulletje hebt.
Wat een hoer, snij haar clit eraf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef zatata het volgende:
kijk naar dit half Nederlands meisje maar ook Arabisch bloed stroomt door haar aderen.
mooi toch, ik zie Linda de Mol dit niet doen
Kwisquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef zatata het volgende:
[..]
Dat is toch iemand die jullie cultuur vertegenwoordigt in een kwis
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
blijkbaar ben je zelf erg onzeker over jezelf, dat je zo loopt te zeiken
inmiddels de Nederlandsequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef afcajos het volgende:
Vertel ons TS. Welke nationaliteit heb jij
Haha je hebt een kleine lulquote:
En wat was je? Lul je er niet onder uit. Vertel het en we kunnen jouw inferieure kutnationaliteit afzeiken.quote:
ooooh dat vinden jullie toch zo erg, je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een hoer, snij haar clit eraf.
Hoezo, ik ben een arabier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef zatata het volgende:
[..]
ooooh dat vinden jullie toch zo erg, je spreekt jezelf tegen
Jij blinkt anders erg goed uit in afzeiken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef zatata het volgende:
[..]
ooooh dat vinden jullie toch zo erg, je spreekt jezelf tegen
Dat is niet wat je moeder zei.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef zatata het volgende:
[..]
dat maak je jezelf wijs maar ondertussen weet je gewoon dat je een klein bleek lulletje hebt.
zal ik m effe om je nek heen draaienquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha je hebt een kleine lul
Bluf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef zatata het volgende:
[..]
zal ik m effe om je nek heen draaien
hahaha de oude moeder grap, kom is met iets orgineelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder zei.
Dit... dan blijkt dat TS vast weer uit zon vuig kutland komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
En wat was je? Lul je er niet onder uit. Vertel het en we kunnen jouw inferieure kutnationaliteit afzeiken.
als ik een Turk zou zijn zou ik meer passie en cultuur hebben dan NL-ersquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef stroopdoosch het volgende:
Ts doet net alsof hij superieur is aan Nederlanders terwijl hij zelf een bekrompen turk is.
Berbervolk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes
jullie kunnen niet neuken
jullie zijn altijd bleek
jullie hebben altijd puisten
jullie stinken naar zweet
jullie verschonen nooit jullie onderbroek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie vrouwen zijn passieloos
jullie lopen altijd te klagen
jullie hebben geen humor
jullie hebben geen cultuur
jullie hebben geen culinaire keuken
elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |