ik ga ook weg, ik ga lekker emigreren naar Spanjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat nou jullie? Ga weg dan.
ben ik even blij dat alles wat in dat lijstje staat niet klopt over mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes
jullie kunnen niet neuken
jullie zijn altijd bleek
jullie hebben altijd puisten
jullie stinken naar zweet
jullie verschonen nooit jullie onderbroek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie vrouwen zijn passieloos
jullie lopen altijd te klagen
jullie hebben geen humor
jullie hebben geen cultuur
jullie hebben culinaire keuken
elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
ja tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klopt allemaal als een bus.
enig sinds wel jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef nightday2011 het volgende:
maar enig sinds heb je wel gelijk. er zijn veel nederlanders die irritant zijn als de pest.
Kijk dan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef zatata het volgende:
kijk even naar Pauw en Witteman, elke avond zeiken zeiken en nog eens zeiken
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
haha TS is jaloers op mijn superioriteit.
Linda de Molquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef zatata het volgende:
kijk naar dit half Nederlands meisje maar ook Arabische bloed stroomt door haar aderen.
mooi toch, ik zie Linda de Mol dat niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |