Waar kom je vandaan en wat voor 'koeltoer' hebben ze daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef zatata het volgende:
wel mooi hoor om al de verbitterde reacties te zien, ik heb gewoon gelijk en dat weten jullie maar al te goed
Dus alle Nederlanders hebben niet alleen de eigenschappen die je opsomt in de OP, ze zijn ook nog eens Jeroen Pauw en Paul Witteman?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef zatata het volgende:
kijk even naar Pauw en Witteman, elke avond zeiken zeiken en nog eens zeiken
Wil je mij aub niet beledigen en zeggen dat een NL-er ben, ik ben gelukkig niet in dit klote land geboren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Jij bent hier geboren, dus je bent ook een Nederlander. Niet gaan lopen strooien met 'Marokkaan' hier 'Turk' daar![]()
![]()
JE BENT EEN NE-DER-LAN-DER ffs.
Waarom ga je dan in Nederland wonen achterlijke klapjostie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
Wil je mij aub niet beledigen en zeggen dat een NL-er ben, ik ben gelukkig niet in dit klote land geboren.
Okay, welke nationaliteit heb je dan wel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
Wil je mij aub niet beledigen en zeggen dat een NL-er ben, ik ben gelukkig niet in dit klote land geboren.
Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in Nederland wonen achterlijke klapjostie.
De Nederlandse maar ik ben geen gelukkig geen bleke Nederlanderquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Okay, welke nationaliteit heb je dan wel?
Ga dan in een ander land profiteren, niet van de hardwerkende Nederlander.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef zatata het volgende:
[..]
Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan en wat voor 'koeltoer' hebben ze daar?
Graag net zo'n lijstje als in de OP svp
kijk even in de spiegel en beschrijf mij wat je ziet, alles is beter dan dat. Daar heb ik geen lijstje voor nodig.quote:
Je bent zeker Turks, Marokkaans of Antilliaans?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef zatata het volgende:
[..]
Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zatata het volgende:
[..]
ik ga ook weg, ik ga lekker emigreren naar Spanje
maar wel passie en cultuur en vooral vrolijke, gezellige mensen en vergeet niet de mooie vrouwen. Ken je niet zeggen van Nederland.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed idee.
Daar is geen werk.
Daar is geen geld.
ik heb zeker gelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef QBay het volgende:
[..]
Je bent zeker Turks, Marokkaans of Antilliaans?
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef waj1 het volgende:
TS, welke nationaliteit heb jij, dan kunnen
we daar even alle vooroordelen over opsommen,
dat is tenminste een beetje eerlijk
Wat is dit nou weer voor opmerking.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef zatata het volgende:
[..]
kijk even in de spiegel en beschrijf mij wat je ziet, alles is beter dan dat. Daar heb ik geen lijstje voor nodig.
Genoeg van je getroll, ga weg nu het nog kan. Echt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef zatata het volgende:
[..]
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.
TS en eerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef waj1 het volgende:
TS, welke nationaliteit heb jij, dan kunnen
we daar even alle vooroordelen over opsommen,
dat is tenminste een beetje eerlijk
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.
Stoere boy daarzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef kaulopopo het volgende:
zie al die gefrustreerde kk kaaskoppen reageren dan
Berberaapje komt uit zijn grotquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef kaulopopo het volgende:
Vergeet dat passie en vrolijke/gezellige mensen maar als er geen geld en werk is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef zatata het volgende:
[..]
maar wel passie en cultuur en vooral vrolijke, gezellige mensen en vergeet niet de mooie vrouwen. Ken je niet zeggen van Nederland.
dit vind ik mooi een waar voorbeeld van een gefrustreerde Nederlander, zodra de waarheid op tafel komt gaan ze gelijk beledigen. Ga zo doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking.
Ga terug naar je mede rif-apen. Je bent geen NL's paspoort waard man
Vies, naar-knoflook-ruikend stuk vreten
Maakt alles af.quote:elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vergeet dat passie en vrolijke/gezellige mensen maar als er geen geld en werk is.
Het is een grof schandaal dat dergelijke apenmuziek op de publieke omroep ten gehore wordt gebrachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef zatata het volgende:
kijk naar dit half Nederlands meisje maar ook Arabisch bloed stroomt door haar aderen.
mooi toch, ik zie Linda de Mol dit niet doen
Waarheid, je bent gewoon dom aan het trollen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef zatata het volgende:
[..]
dit vind ik mooi een waar voorbeeld van een gefrustreerde Nederlander, zodra de waarheid op tafel komt gaan ze gelijk beledigen. Ga zo door
Maar als je onze allochtoontjes om informatie vraagt zodat je iets op hun cultuur kunt aanmerken, zijn ze nergens te zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef zatata het volgende:
[..]
dit vind ik mooi een waar voorbeeld van een gefrustreerde Nederlander, zodra de waarheid op tafel komt gaan ze gelijk beledigen. Ga zo door
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes - Bron?
jullie kunnen niet neuken - Bron?
jullie zijn altijd bleek - Bron?
jullie hebben altijd puisten - Heeft niks met Nederlands te maken, Duitsers, Belgen, Turken, Marokkanen, etc. hebben het ook![]()
jullie stinken naar zweet - Bron?
jullie verschonen nooit jullie onderbroek - Bron?
jullie zijn slap - Bron?
jullie zijn mietjes - Bron? Al heb ik het idee dat bepaalde Berbervolken erger zijn (zie aantal overvallen op ouderen, kinderen, gehandicapten, etc...)
jullie vrouwen zijn passieloos - Bron?
jullie lopen altijd te klagen - Ok, hier moet ik je wel gedeeltelijk gelijk geven...maar altijd is wat te overdreven.
jullie hebben geen humor - Jouw opvatting, geen feit.
jullie hebben geen cultuur - Succes!
jullie hebben geen culinaire keuken - Eet smakelijk
elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
ja mooi he, ik vind het prachtig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef kaulopopo het volgende:
ts is duits lolquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef zatata het volgende:
[..]
ja mooi he, ik vind het prachtig.
jullie hebben gabber pietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een grof schandaal dat dergelijke apenmuziek op de publieke omroep ten gehore wordt gebracht
zodat je mij kan bashen, dat gun ik jullie niet want daar zijn jullie ook zo goed in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Okay, welke nationaliteit heb je dan wel?
Daar gaat het niet om. Zulke muziek wens ik niet te zien op een publiek net.quote:
dat zegt meer over jullie dan over gabber pietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haten op Gabber Piet.
Nu ga je te ver.
Publieke omroep is een PVDA bolwerk, niet zo gek dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zulke muziek wens ik niet te zien op een publiek net.
Dat is een totaal verkeerd beeld wat je de kijker meegeeft, namelijk als zijnde dat de multiculturele samenleving geslaagd is, terwijl we allemaal weten dat het een grote farce is, heel die multicul
praat Maxime Verhagen maar lekker na joh, zelf was je nooit met je domme puitsenkop tot die conclusie gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zulke muziek wens ik niet te zien op een publiek net.
Dat is een totaal verkeerd beeld wat je de kijker meegeeft, namelijk als zijnde dat de multiculturele samenleving geslaagd is, terwijl we allemaal weten dat het een grote farce is, heel die multicul
hahahahquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef zatata het volgende:
Daar komen ze weer hoor met hun domme plaatjes, ik heb gewoon gelijk "deal with it"
Omdat ik lekker een NL paspoort heb en jullie mij niks kunnen maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef waj1 het volgende:
Waarom heeft Geert of Rita jou nog niet het land uitgezet?
Misschien zijn er nog wel plaatsen in de tuigdorpen voor jou?
TS is zelf passieloos en saai![]()
En als ik dat nou niet doe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef zatata het volgende:
Daar komen ze weer hoor met hun domme plaatjes, ik heb gewoon gelijk "deal with it"
Maakt niet uit, je past nog steeds in een tuigdorpquote:Omdat ik lekker een NL paspoort heb en jullie mij niks kunnen maken.
Jij moet je grote bek eens houden, met je vervelende gezeur over nederlanders. Als ik jou land zie wil ik ik het het liefst zien dood gaan aan aids, en dat land waar jij blijkbaar vandaan komt is zeker perfect voor jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |