Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in Nederland wonen achterlijke klapjostie.
De Nederlandse maar ik ben geen gelukkig geen bleke Nederlanderquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Okay, welke nationaliteit heb je dan wel?
Ga dan in een ander land profiteren, niet van de hardwerkende Nederlander.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef zatata het volgende:
[..]
Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan en wat voor 'koeltoer' hebben ze daar?
Graag net zo'n lijstje als in de OP svp
kijk even in de spiegel en beschrijf mij wat je ziet, alles is beter dan dat. Daar heb ik geen lijstje voor nodig.quote:
Je bent zeker Turks, Marokkaans of Antilliaans?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef zatata het volgende:
[..]
Omdat ik hier kom profiteren van jullie domkoppen en dan weer mijn biezen pak.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zatata het volgende:
[..]
ik ga ook weg, ik ga lekker emigreren naar Spanje
maar wel passie en cultuur en vooral vrolijke, gezellige mensen en vergeet niet de mooie vrouwen. Ken je niet zeggen van Nederland.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed idee.
Daar is geen werk.
Daar is geen geld.
ik heb zeker gelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef QBay het volgende:
[..]
Je bent zeker Turks, Marokkaans of Antilliaans?
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef waj1 het volgende:
TS, welke nationaliteit heb jij, dan kunnen
we daar even alle vooroordelen over opsommen,
dat is tenminste een beetje eerlijk
Wat is dit nou weer voor opmerking.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef zatata het volgende:
[..]
kijk even in de spiegel en beschrijf mij wat je ziet, alles is beter dan dat. Daar heb ik geen lijstje voor nodig.
Genoeg van je getroll, ga weg nu het nog kan. Echt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef zatata het volgende:
[..]
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.
TS en eerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef waj1 het volgende:
TS, welke nationaliteit heb jij, dan kunnen
we daar even alle vooroordelen over opsommen,
dat is tenminste een beetje eerlijk
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.
Stoere boy daarzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef kaulopopo het volgende:
zie al die gefrustreerde kk kaaskoppen reageren dan
Berberaapje komt uit zijn grotquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef kaulopopo het volgende:
zie al die gefrustreerde kk kaaskoppen reageren dan
Vergeet dat passie en vrolijke/gezellige mensen maar als er geen geld en werk is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef zatata het volgende:
[..]
maar wel passie en cultuur en vooral vrolijke, gezellige mensen en vergeet niet de mooie vrouwen. Ken je niet zeggen van Nederland.
dit vind ik mooi een waar voorbeeld van een gefrustreerde Nederlander, zodra de waarheid op tafel komt gaan ze gelijk beledigen. Ga zo doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking.
Ga terug naar je mede rif-apen. Je bent geen NL's paspoort waard man
Vies, naar-knoflook-ruikend stuk vreten
Maakt alles af.quote:elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vergeet dat passie en vrolijke/gezellige mensen maar als er geen geld en werk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |