Maakt niet uit, je past nog steeds in een tuigdorpquote:Omdat ik lekker een NL paspoort heb en jullie mij niks kunnen maken.
Jij moet je grote bek eens houden, met je vervelende gezeur over nederlanders. Als ik jou land zie wil ik ik het het liefst zien dood gaan aan aids, en dat land waar jij blijkbaar vandaan komt is zeker perfect voor jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
Wil je mij aub niet beledigen en zeggen dat een NL-er ben, ik ben gelukkig niet in dit klote land geboren.
Er zijn sowieso niet zoveel dingen die jou wat kunnen schelen he? Beetje een eenzame jeugd gehad?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef zatata het volgende:
[..]
moet je lekker zelf weten joh, alsof mij dat wat kan schelen
saaie Hollanderquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Jotel het volgende:
[..]
Jij moet je grote bek eens houden, met je vervelende gezeur over nederlanders. Als ik jou land zie wil ik ik het het liefst zien dood gaan aan aids, en dat land waar jij blijkbaar vandaan komt is zeker perfect voor jou![]()
En welke nationaliteit heb je? dat durf je zeker niet te zeggen? want je bent zo een mietje die altijd met zijn "matties" op straat hangt, en ja ik ben ook een Nederlander maar als je bij mij vervelend komt doen ram ik je lip kapot. Onze cultuur is lekker simpel en leuk.
Bek houden over dit land, of we komen je kapot maken met onze klompen.
liever een eenzame jeugd dan een jeugd met jullie NL-ersquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Er zijn sowieso niet zoveel dingen die jou wat kunnen schelen he? Een beetje een eenzame jeugd gehad?![]()
En het ophoesten van jullie uitkeringen, gezondheidszorg, onderwijs en huisvesting natuurlijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes
jullie kunnen niet neuken
jullie zijn altijd bleek
jullie hebben altijd puisten
jullie stinken naar zweet
jullie verschonen nooit jullie onderbroek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie vrouwen zijn passieloos
jullie lopen altijd te klagen
jullie hebben geen humor
jullie hebben geen cultuur
jullie hebben geen culinaire keuken
elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
Mag je die wedstrijd helemaal af kijken dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef zatata het volgende:
Ik ga lekker voetbal kijken, doei gefrustreerde saaie bleekgezichten
Nog niet misschien dat ik die vuile rat napraat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef zatata het volgende:
[..]
praat Maxime Verhagen maar lekker na joh, zelf was je nooit met je domme puitsenkop tot die conclusie gekomen.
De ironie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
voetbal kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef zatata het volgende:
Ik ga lekker voetbal kijken, doei gefrustreerde saaie bleekgezichten
die zijn tenminste nog bij elkaar, jullie Nederlanders zijn ook zo goed in scheiden. Bijna elke NL-er die ik ken heeft gescheiden ouders.quote:
Wie is dat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij hebben tenminste nog oudersquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef zatata het volgende:
[..]
die zijn tenminste nog bij elkaar, jullie Nederlanders zijn ook zo goed in scheiden. Bijna elke NL-er die ik ken heeft gescheiden ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |