abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92900055
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:50:52 #202
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_92900070
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:32 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Je hebt het anders wel goed getroffen... Canada.
Om eerlijk te zijn zuigt Canada best hard. Het klopt misschien wel met al dat mooie natuur, ware het niet dat je fokking een heel continent moet afreizen om daarvan te kunnen genieten/ Verder: telefonie zuigt (hard), internet zuigt, het OV zuigt (treinen zijn ongelofelijk duur), educatie is enorm duur, cultuurhistorie is ver te zoeken hier (hoogstens een paar honderd jaar oud), binnenlandse vluchten zijn enorm duur (geen ryanair of easyjet-like maatschappijen) de mensen hier hebben nooit gehoord van bescheidenheid en zijn nog patriotischer en trotser dan de amerikanen (inferioriteitscomplex tov van de VS misschien), het is teringkoud hier; -25 is hier een doordeweekse temperatuur.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:52:37 #203
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_92900128
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef zatata het volgende:

[..]

ik heb niks met het MO te maken, jij komt daar vandaan ipv helpen die zooi daar op te ruimen ga jij verstoppen over de hele wereld omdat je een collaborateur bent.
waar de fuck heb je het over :'). Ik denk pas aan anderen als ik mijn leven eerst op orde heb ja, en daar ben ik nu bezig.
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_92900193
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef RodeNek het volgende:

[..]

waar de fuck heb je het over :'). Ik denk pas aan anderen als ik mijn leven eerst op orde heb ja, en daar ben ik nu bezig.
Egoïst ikke ikke ikke en de rest kan stikken, oh ja Wilders haat jou en haat jou volk. Ga vooral lekker door met NL ophemelen.
avst2k
pi_92900250
zullen we dit topic nog slechter maken? ik begin.

Geloof :')
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_92900314
TS's postgeschiedenis :')!!
Geen wonder dat je een negatief beeld van Nederlanders hebt als je voornamelijk in KLB post :')
pi_92900340
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:54 schreef zatata het volgende:

[..]

Egoïst ikke ikke ikke en de rest kan stikken, oh ja Wilders haat jou en haat jou volk. Ga vooral lekker door met NL ophemelen.
Zatata wil gewoon weer is lekker met olijfolie ingesmeerd worden
pi_92900424
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef zatata het volgende:

[..]

laat jij je maar lekker discrimineren joh prutser, jij dacht ik als Palastijn neem het even op voor de NL-ers en je wordt meteen door iemand als antisemiet uitgemaakt, lekker voor je joh lompe collaborateur. Ga maar lekker door met kontje likken.
Ah.... wij /zij denken O+
pi_92900449
Ali-rel topic :d
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 februari 2011 @ 01:07:17 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_92900510
quote:

[..]

Uiteindelijk gaat je eigen huid voor, niet die van een ander.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:15:35 #211
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_92900727
quote:

[..]

Wat boeit Wilders mij nou, dat jij blijft happen is jouw probleem. Ik besteed gewoon geen aandacht aan die peroxide teringtroll.

Maar wat wil jij nou dat ik doe? Mijn studie en carrière opzij schuiven voor een supermarktbaantje en dan voor de rest van mijn leven de helft van mijn c1000 salaris inleveren aan goede doelen (waar geen hond wat van merkt) zoals jij dat zou doen?

En dan ga jij mij een egoïst noemen :')? Man de meesten mensen die jij kent en doneren aan goede doelen zijn allemaal fucking egoïsten die dat doen zodat ze zichzelf als heilig kunnen bestempelen. Intussen zijn hun donaties geen fucking cent waard.

Hulpverleners, Artsen zonder Grenzen of Nobelprijswinnaars, dat zijn mensen die ECHT een verschil hebben gemaakt in de wereld, dat zijn de echte helpers en zij hebben vrijwel allemaal eerst geïnvesteerd in hun eigen leven (aka hoogopgeleid) voordat ze anderen helpen.
pi_92900823
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:15 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Wat boeit Wilders mij nou, dat jij blijft happen is jouw probleem. Ik besteed gewoon geen aandacht aan die peroxide teringtroll.

Maar wat wil jij nou dat ik doe? Mijn studie en carrière opzij schuiven voor een supermarktbaantje en dan voor de rest van mijn leven de helft van mijn c1000 salaris inleveren aan goede doelen (waar geen hond wat van merkt) zoals jij dat zou doen?

En dan ga jij mij een egoïst noemen :')? Man de meesten mensen die jij kent en doneren aan goede doelen zijn allemaal fucking egoïsten die dat doen zodat ze zichzelf als heilig kunnen bestempelen. Intussen zijn hun donaties geen fucking cent waard.

Hulpverleners, Artsen zonder Grenzen of Nobelprijswinnaars, dat zijn mensen die ECHT een verschil hebben gemaakt in de wereld, dat zijn de echte helpers en zij hebben vrijwel allemaal eerst geïnvesteerd in hun eigen leven (aka hoogopgeleid) voordat ze anderen helpen.
saai verhaaltje :O
avst2k
pi_92900847
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:18 schreef zatata het volgende:

[..]

Moet jij niet dozen inpakken ofzo? Of een verhuiswagen regelen?

Fokken terwijl je midden in een verhuizing zit. :|W
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 februari 2011 @ 01:20:26 #214
Rawr
pi_92900866
Ik krijg trouwens echt het gevoel dat TS een bleek ventje van 13 is die zich aftrekt op ons gehap :')

Eentje die eigenlijk al lang in bed had moeten liggen :(
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:21:45 #215
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_92900892
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:18 schreef zatata het volgende:

[..]

Als je nou niet opflikkert, dan trommel ik mijn leger wijkmarokkaantjes op, want die heb ik. Dat is 1 van de voordelen die ik heb met mijn achtergrond.
pi_92900969
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:21 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Als je nou niet opflikkert, dan trommel ik mijn leger wijkmarokkaantjes op, want die heb ik. Dat is 1 van de voordelen die ik heb met mijn achtergrond.
rot zelf op joh stomme Palestijn.
avst2k
pi_92900993
Ben ik de enige die de recalcitrantie van TS schattig vindt, erg aandoenlijk O+
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 februari 2011 @ 01:27:03 #218
Rawr
pi_92901010
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:26 schreef tjoptjop het volgende:
Ben ik de enige die de recalcitrantie van TS schattig vindt, erg aandoenlijk O+
Ja.
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:29:04 #219
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_92901052
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn zuigt Canada best hard. Het klopt misschien wel met al dat mooie natuur, ware het niet dat je fokking een heel continent moet afreizen om daarvan te kunnen genieten/ Verder: telefonie zuigt (hard), internet zuigt, het OV zuigt (treinen zijn ongelofelijk duur), educatie is enorm duur, cultuurhistorie is ver te zoeken hier (hoogstens een paar honderd jaar oud), binnenlandse vluchten zijn enorm duur (geen ryanair of easyjet-like maatschappijen) de mensen hier hebben nooit gehoord van bescheidenheid en zijn nog patriotischer en trotser dan de amerikanen (inferioriteitscomplex tov van de VS misschien), het is teringkoud hier; -25 is hier een doordeweekse temperatuur.
Alles heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Ik denk dat het in Canada stukken chiller is dan in Nederland. Je hebt er bijvoorbeeld ook geen kk buitenlanders (om maar even in TS zijn straatje en taalgebruik te blijven).
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:31:23 #220
240618 Micson
The lonely stoner
pi_92901099
Ik stem Geert Wilders _O_
pi_92901268
Als de OP tot een etnische minderheid was gericht dan was er binnen 10 seconden een ban gevallen.
Dat het maar gezegd is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vengerr op 17-02-2011 01:47:27 ]
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:44:16 #223
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_92901338
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes
jullie kunnen niet neuken
jullie zijn altijd bleek
jullie hebben altijd puisten
jullie stinken naar zweet
jullie verschonen nooit jullie onderbroek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie vrouwen zijn passieloos
jullie lopen altijd te klagen
jullie hebben geen humor
jullie hebben geen cultuur
jullie hebben geen culinaire keuken

elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.

kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
ik verschoon wel mijn onderbroek. :{w
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_92901357
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zatata het volgende:

[..]

ik ga ook weg, ik ga lekker emigreren naar Spanje
Spanje :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:45:07 #225
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_92901359
quote:
Ja, want aan die factoren kun je afspiegelen dat een land het beste is? :') Misschien als je een burgerlijk en gezapig leventje wilt leiden. :W
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')