meeste nederlandse vrouwen zijn wel fucking lekker ja. ik denk dat je gewoon jaloers bent op ze omdat ze niet met jou willen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef zatata het volgende:
jullie hebben kleine piemeltjes
jullie kunnen niet neuken
jullie zijn altijd bleek
jullie hebben altijd puisten
jullie stinken naar zweet
jullie verschonen nooit jullie onderbroek
jullie zijn slap
jullie zijn mietjes
jullie vrouwen zijn passieloos
jullie lopen altijd te klagen
jullie hebben geen humor
jullie hebben geen cultuur
jullie hebben geen culinaire keuken
elk land in de wereld heeft cultuur en passie behalve Nederland, zelfs Belgen hebben meer cultuur.
kortom het enige waar jullie goed in zijn is andere haten en zeiken over van alles en nog wat.
Waarom zou je t sluiten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom is dit kak topic nog open
Allochtonen bashen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom is dit kak topic nog open
Spanjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef zatata het volgende:
[..]
ik ga ook weg, ik ga lekker emigreren naar Spanje
Playboy kettingquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, valt mee dat ze geen naamketting heeftquote:
Ik durf niet te kijken wat dat voor een site isquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef squatt3r het volgende:
TS is vaste gast op mamjo.com
Veel plezier in Spanje!
Die kleuren!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef squatt3r het volgende:
Het is een forum waar men aan de hand van de rede discussies voert. Het barst er van de mensen die net als TS niet generaliseren maar weloverwogen argumenten aandragen!
http://www.mamjo.com/forum/index.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |