Wat schattig dat je voor jou doen zulke woorden gebruikt, gewoon om eens een keer intelligent over te komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Je reageert kleinerend denigrerend en bashend op mijn posts. Dat weet je zelf ook wel.
Ik hoop dat je als klein kind deze grotemensen woorden herkend.
Is me eigenlijk niet eens opgevallen. Ik kan me goed voorstellen dat je dat jammer vind.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo jammer dat het banmeld-topic is afgeschaft ?
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef Heufd het volgende:
De mannen zitten op een topniveau. Twee keer per week een topshow.
Zelf opgenomen zeker, want ik kan er nog niet bij via rtlgemistquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben hem net aan het terugkijken, nog geen 10 minuten gezien maar nu al een topshow
Nee, gewoon via rtlvoetbal.nlquote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zelf opgenomen zeker, want ik kan er nog niet bij via rtlgemist
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Die vierde official man bij de parenclub
Gewoon via RTLvoetbal.nl kijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
op RTL gemist is al sinds 's middags niets upgeload, dus dat wordt morgen pas denk ik.
Jawel, dat werkt bij heel veel mensen niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon via RTLvoetbal.nl kijkenIs geen verschil toch?
Ok.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon via RTLvoetbal.nl kijkenIs geen verschil toch?
Wat, downloaden of gewoon streamen via RTLGemist? Het staat er wel op, maar via de bekende weg kan ik niet aan een link komen omdat alleen de programma's tot en met de middag dan worden weergeven.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
oh toch wel via een omweggetje:)
Waar staat de link? dan kan ik effe kijken, werkt hier wel gewoon.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat, downloaden of gewoon streamen via RTLGemist? Het staat er wel op, maar via de bekende weg kan ik niet aan een link komen omdat alleen de programma's tot en met de middag dan worden weergeven.
Ik kan de uitzending hier ook gewoon kijken. Maar ik download hem liever. Ik dacht dat jij via een omweg een downloadlink naar de MP4 had gevonden.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ben via A tot Z naar VI gegaan en kon m toen aanklikken
Past wel bij het voetbal dusquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef heiden6 het volgende:
Zo'n ranzige man, en wat een proleet.
Helaas nog niet online.quote:
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor een link naar een MP4-file. Sowieso, waar vindt men die eigenlijk?
dat scheelt me weer wat werk. thnxquote:Op maandag 14 februari 2011 23:46 schreef michaeld het volgende:
of door de link automatisch hier te kopieren http://www.antonboonstra.nl/rtlgemist/
ah, en de monoloog over Leonardoquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef tjoptjop het volgende:
Nu aan het kijken en Derksen is alweer bezig met z'n monoloog tegen vd Boog
We hebben Studio Voetbal al ingehaald.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef Evertjan het volgende:
1 topic vol in 1 uitzending gaat lekker mensen
[ afbeelding ]
Heb je een link?quote:
Nee, er zijn alleen uitzendingen te zien van voor vanmiddag.quote:
Hier staat niets na een uitzending van 15:21.quote:
huh, ik hem em net gekekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier staat niets na een uitzending van 15:21.
Studio Voetbalquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
We hebben Studio Voetbal al ingehaald.
Ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Studio Voetbal![]()
Jack van Gelder![]()
Tom van 't Hek![]()
Rest van de gasten daar![]()
Sorry, moest even. Saai, weinig inhoud en niet vermakelijk. VI heeft een leuke mix van personen aan tafel die het geheel interessant maakt op een leuk tempo.
Angstaanjagend die kopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:29 schreef marcodej het volgende:
Johan Boskamp tijdens "De Vierde Man"
idd, heb in een deuk gelegenquote:
die stond er gisteravond heel laat nog niet op, heb het dus maar gewoon via rtlgemist gekeken en totaal geen interesse meer in die linkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef pberends het volgende:
post dan de link jongens...
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:'Als uithangbord van VI ga je niet meer naar seksclubs'
HILVERSUM - René van der Gijp ging vroeger als voetballer na een wedstrijd wel eens een seksclub binnen. Maar nu hij bij RTL én Voetbal International een bekend gezicht is geworden, zie je hem er niet meer, zegt Van der Gijp in het laatste nummer van NUsport. ,,In deze tijd van internet, GeenStijl en camera's op mobieltjes moet je wat meer opletten.''
Vroeger was dat wel anders, zo beaamt Van der Gijp in NUsport. ,,Vroeger ging je nog weleens na een wedstrijd zo'n seksclub binnen. Had je van die dingetjes langs de weg bij Breda, Den Bosch en Nijmegen. Geweldig, joh. De meisjes die er zaten, de treurigheid die er van de muren droop. Vroeger waren het Hollandse meisjes. Nu zitten er drie uit Georgië, vier uit Kazachstan en een Poolse.''
,,Dus is het niet zo erg om er niet meer naar toe te kunnen,'' vervolgt Van der Gijp. ,,Ik ben een uithangbord van RTL en VI geworden, daar houd je rekening mee. Ik denk niet dat Johan (Derksen, red) het heel leuk zou vinden als hij mij terugziet terwijl ik bij Fun4Two op bed spring met een paar meiden en een leren masker op.''http://www.ad.nl/ad/nl/3562/Voetbal/article/detail/568484/2011/02/15/Als-uithangbord-van-VI-ga-je-niet-meer-naar-seksclubs.dhtml
Wat een held is het tochquote:
Wel mooi dat Johan zich als enige niet laat sponsorenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik wil zo'n pak als dat van Johan.
Bedankt, vriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef pberends het volgende:
post dan de link jongens...
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Nee nieteens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Evertjan het volgende:
was het stukje van de 4e man nog in DWDD te sprake gekomen?
Zelfs FC Dartmund nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Evertjan het volgende:
was het stukje van de 4e man nog in DWDD te sprake gekomen?
Kut. SBS6.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef zlakto het volgende:
De onderhandelingen met Hansie zijn afgeketst (VI van vandaag)
Ze kunnen toch met een minuut vertraging uitzenden en dan ondertitelen? Dan doen ze ook regelmatig bij Pauw en Witteman.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef tjoptjop het volgende:
Jammer dat ie zo volstrekt onverstaanbaar is en live tv niet te ondertitelen is.
Boskamp is vaak te vinden op de Belgische tv / sporzaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Pijnlijk om Hansie zo in het grijs te zien in de OP. Maar Johan Boskamp is ook wel een character hoor, waar halen ze ze toch vandaan..
Was toch tijdens WK2006? Toen kende ik Gijp niet eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef S0nic het volgende:
Die reclame's , ik was ze helemaal vergeten
dat is idd een grotequote:Op donderdag 17 februari 2011 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was toch tijdens WK2006? Toen kende ik Gijp niet eensKieft wel...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Beste Johan,
Knuffelde u ook vaak topspelers nadat u ze hebt geinterviewd?
Groeten
Sjek v.G."
Is er nou ook gewoon VI?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Over een half uur begint het weer
Geen officiële VI-uitzending, maar als De Föhn, De Snor en Gijpie over voetbal lullen, dan noem ik dat gewoon VI.quote:
Dit wordt een Gijp avondje voor mij, heerlijk languit op de bank uren lang voetbal kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen officiële VI-uitzending, maar als De Föhn, De Snor en Gijpie over voetbal lullen, dan noem ik dat gewoon VI.
Onderbroek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
ook hand in de broek zoals Gijp?
Friends for livequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ligt het nou aan mij of kijkt Johan een beetje ondeugend op dit plaatje?
[ afbeelding ]
En die rust aan tafel is soms best prettig. bij drukke gasten wordt het op een gegeven moment een complete kakofoniequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
Emile is wel tof. Heeft er verstand van.
Precies, Emile blijft gewoon lekker zichzelf. Genoeg tafelgasten willen overdreven graag meedoen en komen dan wat geforceerd over. Erik Dijkstra bijv.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En die rust aan tafel is soms best prettig. bij drukke gasten wordt het op een gegeven moment een complete kakofonie
Ik vind ze soms best grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef msnk het volgende:
Als die maar geen grappen probeert te maken.
Dan wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
Als commentator bij sport 1 maakt hij geregeld goede grappen.
Jan Everse. Ja, ontzettende droeftoeter is dat ja. Echt hele rare figuur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:45 schreef tjoptjop het volgende:
Dat is nou het voordeel van wisselende gasten, voor ieder wat wils
Enige die van mij niet meer hoeft was die Sparta (?) trainerwat een faaluitzending was dat zeg
Klinkt logisch genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Zit Emile Schelvis er niet primair als levende reclamezuil voor Sport1? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de beelden uitzenden van Sport1 wedstrijden.
nah, dan zou ie, geheel in traditie met VI's sponsor sletterigheid, in een Sport 1 T-shirt moeten zitten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Zit Emile Schelvis er niet primair als levende reclamezuil voor Sport1? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de beelden uitzenden van Sport1 wedstrijden.
Is dat niet voor iedereen duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Nee, hij zit er voor de goede grappen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Emile is een held. Het vervelendste jongetje van de klas en hij weet het.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben ik nou de enige die die Emile Schelvis echt niks vind?
Hij kan hele vileine grapjes maken tijdens Serie A-wedstrijden. Ik vind hem als commentator erg goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
Als commentator bij sport 1 maakt hij geregeld goede grappen.
Ik zou maar oppassenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
De Grolschjes liggen koud in de koelkast
Grolsch...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen
Boete in voorkenniszaak Grolsch
Nee, Jup Holland Jup is lekkerquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Jup Holland Jup is lekker.
Heineken is lekker, Amstel ook wel. Grolsch vind ik...kweeniequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent liefhebber van dat synthetische Heineken?
Ik moet zeggen dat ik dit ook gedaan heb, elke keer bij een goal van Ajax of bij die penalty die mis ging, gelijk naar België gezapt, erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij kan hele vileine grapjes maken tijdens Serie A-wedstrijden. Ik vind hem als commentator erg goed.
Ik heb gisteren trouwens Ajax gekeken op Belgie (met Jan Mulder: "Lamentabel!" ). Veel leuker. Die man op RTL7, ik weet niet hoe hij heet, was zo ver-schrik-ke-lijk druk. "Jaa! Ja-haaa! Ajax! Ha-haaa!"
Is trouwens een goede gewoonte: als een Belgisch of Duits team achterkomt zappen naar ARD of Één. Vooral die Belgen draaien zich volledige klem in hun voetbalminderwaardigheidscomplex. Very entertaining!
Zit Mathijs Manders er niet primair als levende reclamezuil voor Graydon? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de toponderzoeken van Graydon gebruiken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heineken is lekker, Amstel ook wel. Grolsch vind ik...kweeniesoms wel soms niet
Amstel gaat idd ook wel, al is het wel aan de zoete kant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heineken is lekker, Amstel ook wel. Grolsch vind ik...kweeniesoms wel soms niet
Ik mag hopen dat VI toch wel wat meer van Graydon krijgt. Lijkt me anders duurbetaalde infoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Mathijs Manders er niet primair als levende reclamezuil voor Graydon? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de toponderzoeken van Graydon gebruiken?
Openheid van zaken! jwz
Dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef tralalala het volgende:
Ja Gijpie we weten je mening over de 4e, 5e en 6e man.![]()
![]()
ja verhaal valt heel erg dood bij het publiek en bij mij ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef tralalala het volgende:
Ja Gijpie we weten je mening over de 4e, 5e en 6e man.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Stiggie het volgende:
wat een combinatie heeft johan weer aan
En toch geloof ik hem.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
RIKIE , ROT OP!!! RIKIE , ROT OP!!! RIKIE RIKIE, RIKIE ROT TOCH OP!!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Hij staat uit zijn bek te schijten, zie je niet vaak.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Maar hij kan wel in de spiegel kijken
Oké.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oké.
Ach ja wat schiet Ajax er mee op als van de Boog opstapt?quote:
Het is wel duidelijk wat ie van Rik vindt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oké.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef GGMM het volgende:
Hey, Smoofie, wat vind jij eigenlijk van Rick van der Boog?
Ja, want de Graaf en Roorda.quote:
Of liefde of haat of je hebt er niks mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef Gwunnik het volgende:
Snap ik... voetbal, en zeker Ajax, is emotie
Ja, wat vaagjes.quote:
Mag van mij komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef pberends het volgende:
Het is tijd voor Frenk van der Linde!
Wie vindt er De Jong slecht danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de jong niet slecht eigenlijk. Ik vind vooral Enoh slecht, misschien als de Zeeuw weer in vorm is die voor Enoh.
Hij zei dat De Jong gisteren onzichtbaar was, en dat was ook zo.quote:
Vorige afleveringenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij zei dat De Jong gisteren onzichtbaar was, en dat was ook zo.
Hij zei niet dat De Jong een slechte speler is
Mwa, vond die van Eriksen mooier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie goal was die van El Hamdaoui..˛
waarom die : / smiley erbij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Was ie ook.quote:
Mooi romig geschotenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, de bal heeft een paar dagen in een emmertje melk geweekt.quote:
ik vind het min of meer traditie voor VI geworden.. vind 't wel grappig als 't langskomtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef macca728 het volgende:
ze worden wanhopig, het Blatter filmpje weer voor een goedkope lach.
Hoe meer anti-boog, hoe leuker ik het vind.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef msnk het volgende:
Gelukkig ben ik, ondanks dat ik Ajacied ben, niet zo moeilijk. Gewoon een leuke uitzending, niet geweldig maar zeker amusant
Daar komt hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:53 schreef laucas het volgende:
Ze hadden dat interview na PSV met Rutten moeten laten zien, lachwekkend slecht.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:53 schreef laucas het volgende:
Ze hadden dat interview na PSV met Rutten moeten laten zien, lachwekkend slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |