Hier staat niets na een uitzending van 15:21.quote:
huh, ik hem em net gekekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier staat niets na een uitzending van 15:21.
Studio Voetbalquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
We hebben Studio Voetbal al ingehaald.
Ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Studio Voetbal![]()
Jack van Gelder![]()
Tom van 't Hek![]()
Rest van de gasten daar![]()
Sorry, moest even. Saai, weinig inhoud en niet vermakelijk. VI heeft een leuke mix van personen aan tafel die het geheel interessant maakt op een leuk tempo.
Angstaanjagend die kopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:29 schreef marcodej het volgende:
Johan Boskamp tijdens "De Vierde Man"
idd, heb in een deuk gelegenquote:
die stond er gisteravond heel laat nog niet op, heb het dus maar gewoon via rtlgemist gekeken en totaal geen interesse meer in die linkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef pberends het volgende:
post dan de link jongens...
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:'Als uithangbord van VI ga je niet meer naar seksclubs'
HILVERSUM - René van der Gijp ging vroeger als voetballer na een wedstrijd wel eens een seksclub binnen. Maar nu hij bij RTL én Voetbal International een bekend gezicht is geworden, zie je hem er niet meer, zegt Van der Gijp in het laatste nummer van NUsport. ,,In deze tijd van internet, GeenStijl en camera's op mobieltjes moet je wat meer opletten.''
Vroeger was dat wel anders, zo beaamt Van der Gijp in NUsport. ,,Vroeger ging je nog weleens na een wedstrijd zo'n seksclub binnen. Had je van die dingetjes langs de weg bij Breda, Den Bosch en Nijmegen. Geweldig, joh. De meisjes die er zaten, de treurigheid die er van de muren droop. Vroeger waren het Hollandse meisjes. Nu zitten er drie uit Georgië, vier uit Kazachstan en een Poolse.''
,,Dus is het niet zo erg om er niet meer naar toe te kunnen,'' vervolgt Van der Gijp. ,,Ik ben een uithangbord van RTL en VI geworden, daar houd je rekening mee. Ik denk niet dat Johan (Derksen, red) het heel leuk zou vinden als hij mij terugziet terwijl ik bij Fun4Two op bed spring met een paar meiden en een leren masker op.''http://www.ad.nl/ad/nl/3562/Voetbal/article/detail/568484/2011/02/15/Als-uithangbord-van-VI-ga-je-niet-meer-naar-seksclubs.dhtml
Wat een held is het tochquote:
Wel mooi dat Johan zich als enige niet laat sponsorenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik wil zo'n pak als dat van Johan.
Bedankt, vriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef pberends het volgende:
post dan de link jongens...
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Nee nieteens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Evertjan het volgende:
was het stukje van de 4e man nog in DWDD te sprake gekomen?
Zelfs FC Dartmund nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Evertjan het volgende:
was het stukje van de 4e man nog in DWDD te sprake gekomen?
Kut. SBS6.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef zlakto het volgende:
De onderhandelingen met Hansie zijn afgeketst (VI van vandaag)
Ze kunnen toch met een minuut vertraging uitzenden en dan ondertitelen? Dan doen ze ook regelmatig bij Pauw en Witteman.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef tjoptjop het volgende:
Jammer dat ie zo volstrekt onverstaanbaar is en live tv niet te ondertitelen is.
Boskamp is vaak te vinden op de Belgische tv / sporzaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Pijnlijk om Hansie zo in het grijs te zien in de OP. Maar Johan Boskamp is ook wel een character hoor, waar halen ze ze toch vandaan..
Was toch tijdens WK2006? Toen kende ik Gijp niet eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef S0nic het volgende:
Die reclame's , ik was ze helemaal vergeten
dat is idd een grotequote:Op donderdag 17 februari 2011 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was toch tijdens WK2006? Toen kende ik Gijp niet eensKieft wel...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Beste Johan,
Knuffelde u ook vaak topspelers nadat u ze hebt geinterviewd?
Groeten
Sjek v.G."
Is er nou ook gewoon VI?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Over een half uur begint het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |