Hij kan hele vileine grapjes maken tijdens Serie A-wedstrijden. Ik vind hem als commentator erg goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
Als commentator bij sport 1 maakt hij geregeld goede grappen.
Ik zou maar oppassenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
De Grolschjes liggen koud in de koelkast
Grolsch...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen
Boete in voorkenniszaak Grolsch
Nee, Jup Holland Jup is lekkerquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Jup Holland Jup is lekker.
Heineken is lekker, Amstel ook wel. Grolsch vind ik...kweeniequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent liefhebber van dat synthetische Heineken?
Ik moet zeggen dat ik dit ook gedaan heb, elke keer bij een goal van Ajax of bij die penalty die mis ging, gelijk naar België gezapt, erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij kan hele vileine grapjes maken tijdens Serie A-wedstrijden. Ik vind hem als commentator erg goed.
Ik heb gisteren trouwens Ajax gekeken op Belgie (met Jan Mulder: "Lamentabel!" ). Veel leuker. Die man op RTL7, ik weet niet hoe hij heet, was zo ver-schrik-ke-lijk druk. "Jaa! Ja-haaa! Ajax! Ha-haaa!"
Is trouwens een goede gewoonte: als een Belgisch of Duits team achterkomt zappen naar ARD of Één. Vooral die Belgen draaien zich volledige klem in hun voetbalminderwaardigheidscomplex. Very entertaining!
Zit Mathijs Manders er niet primair als levende reclamezuil voor Graydon? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de toponderzoeken van Graydon gebruiken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Zit Emile Schelvis er niet primair als levende reclamezuil voor Sport1? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de beelden uitzenden van Sport1 wedstrijden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heineken is lekker, Amstel ook wel. Grolsch vind ik...kweeniesoms wel soms niet
Amstel gaat idd ook wel, al is het wel aan de zoete kant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heineken is lekker, Amstel ook wel. Grolsch vind ik...kweeniesoms wel soms niet
Ik mag hopen dat VI toch wel wat meer van Graydon krijgt. Lijkt me anders duurbetaalde infoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Mathijs Manders er niet primair als levende reclamezuil voor Graydon? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de toponderzoeken van Graydon gebruiken?
Openheid van zaken! jwz
Dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef tralalala het volgende:
Ja Gijpie we weten je mening over de 4e, 5e en 6e man.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |