Wel mooi dat Johan zich als enige niet laat sponsorenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik wil zo'n pak als dat van Johan.
Bedankt, vriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef pberends het volgende:
post dan de link jongens...
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Nee nieteens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Evertjan het volgende:
was het stukje van de 4e man nog in DWDD te sprake gekomen?
Zelfs FC Dartmund nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Evertjan het volgende:
was het stukje van de 4e man nog in DWDD te sprake gekomen?
Kut. SBS6.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef zlakto het volgende:
De onderhandelingen met Hansie zijn afgeketst (VI van vandaag)
Ze kunnen toch met een minuut vertraging uitzenden en dan ondertitelen? Dan doen ze ook regelmatig bij Pauw en Witteman.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef tjoptjop het volgende:
Jammer dat ie zo volstrekt onverstaanbaar is en live tv niet te ondertitelen is.
Boskamp is vaak te vinden op de Belgische tv / sporzaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Pijnlijk om Hansie zo in het grijs te zien in de OP. Maar Johan Boskamp is ook wel een character hoor, waar halen ze ze toch vandaan..
Was toch tijdens WK2006? Toen kende ik Gijp niet eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef S0nic het volgende:
Die reclame's , ik was ze helemaal vergeten
dat is idd een grotequote:Op donderdag 17 februari 2011 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was toch tijdens WK2006? Toen kende ik Gijp niet eensKieft wel...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Beste Johan,
Knuffelde u ook vaak topspelers nadat u ze hebt geinterviewd?
Groeten
Sjek v.G."
Is er nou ook gewoon VI?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Over een half uur begint het weer
Geen officiële VI-uitzending, maar als De Föhn, De Snor en Gijpie over voetbal lullen, dan noem ik dat gewoon VI.quote:
Dit wordt een Gijp avondje voor mij, heerlijk languit op de bank uren lang voetbal kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen officiële VI-uitzending, maar als De Föhn, De Snor en Gijpie over voetbal lullen, dan noem ik dat gewoon VI.
Onderbroek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
ook hand in de broek zoals Gijp?
Friends for livequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ligt het nou aan mij of kijkt Johan een beetje ondeugend op dit plaatje?
[ afbeelding ]
En die rust aan tafel is soms best prettig. bij drukke gasten wordt het op een gegeven moment een complete kakofoniequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
Emile is wel tof. Heeft er verstand van.
Precies, Emile blijft gewoon lekker zichzelf. Genoeg tafelgasten willen overdreven graag meedoen en komen dan wat geforceerd over. Erik Dijkstra bijv.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En die rust aan tafel is soms best prettig. bij drukke gasten wordt het op een gegeven moment een complete kakofonie
Ik vind ze soms best grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef msnk het volgende:
Als die maar geen grappen probeert te maken.
Dan wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
Als commentator bij sport 1 maakt hij geregeld goede grappen.
Jan Everse. Ja, ontzettende droeftoeter is dat ja. Echt hele rare figuur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:45 schreef tjoptjop het volgende:
Dat is nou het voordeel van wisselende gasten, voor ieder wat wils
Enige die van mij niet meer hoeft was die Sparta (?) trainerwat een faaluitzending was dat zeg
Klinkt logisch genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Zit Emile Schelvis er niet primair als levende reclamezuil voor Sport1? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de beelden uitzenden van Sport1 wedstrijden.
nah, dan zou ie, geheel in traditie met VI's sponsor sletterigheid, in een Sport 1 T-shirt moeten zitten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Zit Emile Schelvis er niet primair als levende reclamezuil voor Sport1? En als bijvangst mag RTL7 dan waarschijnlijk de beelden uitzenden van Sport1 wedstrijden.
Is dat niet voor iedereen duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Nee, hij zit er voor de goede grappen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Steffie het volgende:
Emile is een held. Het vervelendste jongetje van de klas en hij weet het.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben ik nou de enige die die Emile Schelvis echt niks vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |