jij praat Mark Rutte na??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd diegene na die mijn riante salaris verzorgt.²
Rutte is mijn werkgever? Oh wacht, jij bedoelt waarschijnlijk dat ik een uitkering krijg. Leuk man.quote:
Ze willen de dubbele kinderbijslag voor Marokkanen afschaffen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd diegene na die mijn riante salaris verzorgt.²
Daar moet je toch kinderen voor hebben?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze willen de dubbele kinderbijslag voor Marokkanen afschaffen.
Daarom willen ze het ook afschaffen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar moet je toch kinderen voor hebben?²
dat heb ik ook altijd bij hem jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Oh Robben kijk uit met je rare vreugdesprongetjes.
Liever dat dan iemand die alleen dom kan reageren. Er bestaan geen domme vragen. Alleen domme antwoorden.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
Weer zo'n vraagsteller die een open deur intrapt.
Dit.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Laat ze ook het wedstrijdcommentaar doen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Laat ze ook het wedstrijdcommentaar doen.
Weer zo'n cliché waar niemand wat mee opschiet.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever dat dan iemand die alleen dom kan reageren. Er bestaan geen domme vragen. Alleen domme antwoorden.
Huntelaar kan het schudden denk ik bij Schalke. 21jarige jeugdinternational viel in voor hem en deed het goed. Die staat in de basis zaterdag.quote:
Als jij opschiet kun je net nog op tijd naar bed. Mocht je opblijven van mama ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer zo'n cliché waar niemand wat mee opschiet.
Dan Van Persie maar weer in de spits.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huntelaar kan het schudden denk ik bij Schalke. 21jarige jeugdinternational viel in voor hem en deed het goed. Die staat in de basis zaterdag.
Probeer je me nu weg te zetten als een klein kind?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij opschiet kun je net nog op tijd naar bed. Mocht je opblijven van mama ?
Ja. Je reageert kleinerend denigrerend en bashend op mijn posts. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je me nu weg te zetten als een klein kind?
Vind jij het ook zo jammer dat het banmeld-topic is afgeschaft ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong, ik heb liever niet dat je nog post in de VI topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |