Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw niet een wedstrijd bedenken waar hij goed was.˛
Niet lelijker dan www.sportshopkralingen.nlquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet altijd lachen als Derksen zijn eigen uitgever noemt. http://www.debuitenspelers.nl/ Die site is zo fucking lelijk dat is niet normaal
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Boskamp brabbelt er weer lustig op los
Ah, en "Zijn dat de ballenjongens niet Jan"quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is de oude site
nieuwe site is http://www.vi.nl/debuitenspelers/
TV ietsje harder zetten en beter opletten.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.
Elia > Dudzak.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Dudzak wel de absolute top aan kan. Hij is functioneler dan een Elia.˛
Ik kijk liever naar négertje Elia, maar ik denk dat je met Dudzak meer prijzen kan pakken.quote:
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar geldenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.
wat dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar gelden
ja dzudzak is verder als speler atm als Eliaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar négertje Elia, maar ik denk dat je met Dudzak meer prijzen kan pakken.˛
Had met zijn gewicht te maken, overigens probeerde ik bevestiging te vinden op google kom ik op http://www.voetbalonline.(...)bilist-ziekenhuis-inquote:
?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar gelden
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe denken ajacieden eigenlijk over Rick?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Smoofie het volgende:
Weg met Rik. Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe denken ajacieden eigenlijk over Rick?
Dat vraag ik me bij al je posts af.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joh. Waarom denk je dat ik het post.
Dat mag.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij al je posts af.
Tainio, Atouba, Midoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Hans van der Zee gescout de laatste 3 jaar? En kom niet met Suarez aan
Verhoeven! maar ik kan inderdaad alleen op Cvitanich komen als buitenlandse transfer zonder invloed van de trainer.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Hans van der Zee gescout de laatste 3 jaar? En kom niet met Suarez aan
Van de aankopen van de laatste jaren bij Ajax is er alleen een scoutingsrapport opgesteld van De Zeeuw, El-Hamdaoui en Cvitanich De rest is gehaald op basis van de wens van Jol.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |