Ja, was me ook opgevallen. Voor de rest is hij best leuk overigens.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Donder jij is op met je negatieve gelul altijd.
Al leest hij uit een geschiedenisboek voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef S0nic het volgende:
Gijp kan elke grap leuk maken, puur de manier hoe hij ze vertelt
Hij is lichamelijker dan een Katholieke Alex Pastoor.quote:
Hij is ook geen puntspits, en El Hamdaoui is beter.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is ook geen puntspits, en El Hamdaoui is beter.˛
Hebben we gezien dit weekend jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is ook geen puntspits, en El Hamdaoui is beter.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo kortzichtig om hem alleen op zijn laatste wedstrijd te beoordelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben we gezien dit weekend ja
Uhh, kerel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw niet een wedstrijd bedenken waar hij goed was.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo kortzichtig om hem alleen op zijn laatste wedstrijd te beoordelen.˛
hij heeft zeker wat gehad voor valentijnsdagquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Gwunnik het volgende:
Derksen lacht veel vanavond heb ik t idee
dat is de oude sitequote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet altijd lachen als Derksen zijn eigen uitgever noemt. http://www.debuitenspelers.nl/ Die site is zo fucking lelijk dat is niet normaal
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw niet een wedstrijd bedenken waar hij goed was.˛
Niet lelijker dan www.sportshopkralingen.nlquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet altijd lachen als Derksen zijn eigen uitgever noemt. http://www.debuitenspelers.nl/ Die site is zo fucking lelijk dat is niet normaal
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Boskamp brabbelt er weer lustig op los
Ah, en "Zijn dat de ballenjongens niet Jan"quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is de oude site
nieuwe site is http://www.vi.nl/debuitenspelers/
TV ietsje harder zetten en beter opletten.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.
Elia > Dudzak.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Dudzak wel de absolute top aan kan. Hij is functioneler dan een Elia.˛
Ik kijk liever naar négertje Elia, maar ik denk dat je met Dudzak meer prijzen kan pakken.quote:
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar geldenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.
wat dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar gelden
ja dzudzak is verder als speler atm als Eliaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar négertje Elia, maar ik denk dat je met Dudzak meer prijzen kan pakken.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |