Verkeerde emo, pas ik de emo aan, haal ik in wegquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 keer geëdit, nu alleen nog het woordje 'in' en je bent klaar.
Toch fijn hè, zo'n oplettende juffrouw in het topic ?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verkeerde emo, pas ik de emo aan, haal ik in weg
Noem je mij een juffrouw?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toch fijn hè, zo'n oplettende juffrouw in het topic ?
Nu moeten ze Hans wel terughalen tochquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL 4-show Tijl Beckand kijkcijferflop
eindelijk van die Tijl Beckand af
Als Hansie niet strafrechterlijk wordt vervolgd voor het meppen van zijn vrouw wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Nu moeten ze Hans wel terughalen toch
RTL is toch bezig hem weg te halen bij SBS ? Had ik ergens gelezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu moeten ze Hans wel terughalen toch
Was 2 weken geleden in het nieuws, een week later stond in VI dat de onderhandelingen in een impasse waren beland. RTL weigert het contract over te nemen bij SBS, maar wil hem slechts inhuren per klus.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
RTL is toch bezig hem weg te halen bij SBS ? Had ik ergens gelezen.
Jammer, had Kraaij graag teruggezien op vrijdag en als vaste gast op maandag Johan Boskamp.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef zlakto het volgende:
[..]
Was 2 weken geleden in het nieuws, een week later stond in VI dat de onderhandelingen in een impasse waren beland. RTL weigert het contract over te nemen bij SBS, maar wil hem slechts inhuren per klus.
Hij zou verder het dartsen moeten gaan presenteren, maar omdat Marcel Meijer daar vrijdag zat, zou het zomaar eens van de baan kunnen zijn
Damn, ik kan niks vinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik het eigenlijk live streamen via internet?
Hopelijk wel, zo ff checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |