Dit is nu mijn mijlpaaltopic: House [USA] #16: So humanity is apathetic and self-serving? Yeah!quote:
Kan toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
House kan niet autorijden door zijn been. Maar wel motor?
Hij rijdt wel degelijk auto en heeft ook een auto.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
House kan niet autorijden door zijn been. Maar wel motor?
In de VS rijden de meeste toch ook automaat? Heb je maar 1 been nodig.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef Pollore het volgende:
hij kan idd wel auto rijden. hij heeft pijn in zijn been maar hij kan het gewoon normaal gebruiken...
Ja, je rechterbeen...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
In de VS rijden de meeste toch ook automaat? Heb je maar 1 been nodig.
Ik heb liever thirteenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil cameron terug. net seizoen 1 aan het kijken en ze is veel leuker dan die muts masters.
In het begin zat ook een mooie quote maar die ben ik weer vergetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef Pollore het volgende:
het was idd weer een betere aflevering dan de 10 vorige. met weer een mooie House quote:
"Everyone dies alone!"
YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef OMG het volgende:
Leuk dat het een ander soort aflevering was voor de verandering, maar ik vond er eigenlijk weinig aan. Al het grappige vond ik niet grappig en het ging voor de zoveelste keer eigenlijk alleen over House.
Alleen werkte hij in voorgaande seizoenen nog wel eens als dokter, ging apart met patiënten en personeel om en had "interessante" cases voordat het omsloeg in een halfslachtig docu-drama over de persoon House en z'n eigenlijk totaal niet interessante relatie met Cuddy.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Saavedra het volgende:
Er is dan ook een reden dat de serie door het leven gaat als 'House'.
Ik vind het juist goed dat de serie meer focust op House en hoe hij is veranderd en nu met relaties omgaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef OMG het volgende:
[..]
Alleen werkte hij in voorgaande seizoenen nog wel eens als dokter, ging apart met patiënten en personeel om en had "interessante" cases voordat het omsloeg in een halfslachtig docu-drama over de persoon House en z'n eigenlijk totaal niet interessante relatie met Cuddy.
Voorheen had ik dit soort afleveringen een leuke afwisseling gevonden tussen de cases door, tegenwoordig zijn cases de uitzondering tussen het niet interessante geneuzel door. Althans, zo komt de serie nu over op mij en ga ik er alleen nog maar voor zitten omdat er weinig anders is op maandagavond wat ik wil zien.
Ik vond deze wel goed, de vorige was juist de slechtste naar mijn mening.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vond dit een totaal oninteressante aflevering, voor mij de slechtste aflevering van het seizoen zo ongeveer.
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vond dit een totaal oninteressante aflevering, voor mij de slechtste aflevering van het seizoen zo ongeveer.
Ik weet het niet, ik vind het meer een type voor Pastinaak.quote:
Of was het toch rode bietjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het meer een type voor Pastinaak.
Verder niet echt een enerverende aflevering. Wat me wel stoorde: hoe kan je in vredesnaam Taub de eretitel van Ernie geven. Als er toch een iemand is, die de geest van Ernie niet met zich draagt is het Taub wel, met z'n neus.
SPOILER: Samenvatting epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus ook. Voor het eerst sinds tijden weer eens een aflevering waar wat memorabels in gebeurde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:00 schreef wonderer het volgende:
He he, het gaat eindelijk weer de goeie kant op.
Vooral de Choreografie is geweldig.quote:
Ik hoorde pas bij het tweede couplet dat het echt Laurie was (hoewel ik wel wist dat ie kon zingen). Beetje gek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vond "get happy" heel erg gaaf (hij klonk erg cool).
Zal vast (hoop ik) wel anders uitpakken. Ik kan me niet voorstellen dat ze voor zo'n simpele plotwending kiezen. Even de volgende eps afwachten alvorens we conclusies gaat trekken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:46 schreef Headlong het volgende:
Ik vond dat ze erg goed bezig waren met de serie, nieuwe situaties voor House vanwege de relatie met Cuddy. Deze relapse stelt me erg teleur, is zo makkelijk om hem gelijk maar weer neer te zetten als de nog altijd verslaafde verslaafde.
Sip door House
Dat was geen two and a half men verwijzingquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Orbis het volgende:.
Overigens, hoe goed was de Two and a Half Men-verwijzing getimed? D
Serieus, twee mannen die een kind opvoeden en één van hen draagt een bowlingshirt. Hoe is dat geen verwijzing? En de laatste tijd zijn de schrijvers van House toch al bezig met referenties naar andere programma's en films. Waarom nu niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat was geen two and a half men verwijzing
De publiekreacties, de beeldkwaliteit. Het is een verwijzing naar jaren 80 sitcoms.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:28 schreef Orbis het volgende:
[..]
Serieus, twee mannen die een kind opvoeden en één van hen draagt een bowlingshirt. Hoe is dat geen verwijzing? En de laatste tijd zijn de schrijvers van House toch al bezig met referenties naar andere programma's en films. Waarom nu niet?
Leuk programmaquote:
Gooi ik de mijne er ook in:quote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Armani XL het volgende:
Even een paar leuke plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het deed mij aan 'My two dads' denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
De publiekreacties, de beeldkwaliteit. Het is een verwijzing naar jaren 80 sitcoms.
En dan die afsluitende knuffel op het einde. Wanneer heb jij ooit enige vorm van affectie gezien tussen Jake en Charlie?
Had hetzelfde mbt Masters, dit sloeg helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:19 schreef wonderer het volgende:
Tot deze aflevering vond ik Masters leuk. Nu niet meer. Muts
En arme Wilson. DIe krijgt nog eens een hartaanval met House' acties.
Ik vond het mooi dat hij zich uiteindelijk realiseerde dat hij toch nog wel ERGENS een thrill uit kreeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Had hetzelfde mbt Masters, dit sloeg helemaal nergens op.
Van dat zwembad had ik wel verwacht, had er echter ook 'vrede' mee gehad als hij zelfmoord gepleegd zou hebben, ergens wel passend.
jepquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Imperfect-Angel het volgende:
De volgende ep. is toch nummer 16? Ben ik nu weer bij?
Eenschquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Saavedra het volgende:
Jeetje wat een geniaal slot. En wat zouden we zonder Wilson moeten![]()
Masters begint me nu echt op mn zenuwen te werken, het is wachten op de terugkeer van Thirteen![]()
Nee man, dit is toch een prachtige coverquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:46 schreef TJLinden het volgende:
Als ze nu trouwens even het origineel van My Body Is A Cage (van Arcade Fire!) genomen hadden, was het nog mooier geweest.
Kheb 16 nog nie gezien maar kan me niet voorstellen dat House er niks over zegt danquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:06 schreef Dastan het volgende:
Daarnet aflevering 15 en 16 gezien. Vond aflevering 15 (van vorige week) geweldig (), maar 16 niet zo. Dat hele gedoe met die hoeren en zo.
Vind ik niet zo grappig.
Hij is op de hoogte van hun aanwezigheidquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kheb 16 nog nie gezien maar kan me niet voorstellen dat House er niks over zegt dan
Was een zeer sterk en 'mooi' einde van de serie geweest. Maja het trekt nog altijd miljoenen kijkers en er zal vast wel een nieuwe seizoen komen, dus je weet al dat dat niet gebeurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Had hetzelfde mbt Masters, dit sloeg helemaal nergens op.
Van dat zwembad had ik wel verwacht, had er echter ook 'vrede' mee gehad als hij zelfmoord gepleegd zou hebben, ergens wel passend.
Ruzie? Ze heeft hem gedumpt. Geen wonder dat ie naar troost zoekt (en hij zoekt natuurlijk vooral naar een manier om nog een thrill te voelen).quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
1 x ruzie en meteen naar de hoeren grijpen!![]()
Dat een verslaafde een terugval heeft, dat kan ik begrijpen maar die hoeren...![]()
Masters... Zo was ik vroeger ook. Wist ook niet hoe ik met iemand v/h andere geslacht om moest gaat enzo... De een is daar heel vlot in, de ander heeft angst en is klunzig. Ben overigens over mijn angst heen!
Geheel oneens. House die op zo'n onoriginele manier zelfmoord pleegt? Kom nou...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef VacaLoca het volgende:
Was een zeer sterk en 'mooi' einde van de serie geweest.
Of het echt de sterkste is, weet ik niet meer, dat onthoud ik niet, maar de aflevering dat ie Chase neerslaat is me wel bijgebleven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat vonden jullie de sterkste afleveringen van House? Ik vond de aflevering waarin hij wordt neergeschoten de beste aflevering tot nu toe.
Three Stories (uiteraard) en House's Head/Wilsons Heart. Ik huil natuurlijk nooit (quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat vonden jullie de sterkste afleveringen van House? Ik vond de aflevering waarin hij wordt neergeschoten de beste aflevering tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Als ik oude afleveringen terugkijk valt het op hoeveel beter de eerdere seizoenen eigenlijk waren.
De slechtste aflevering was Epic Fail met die computerspelhallucinaties![]()
Dat is dus Three Stories. Neemt niet weg dat dit wel echt de beste aflevering is en bij dezen best voor de derde keer genoemd mag wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:17 schreef Arn0 het volgende:
Vind die aflevering waarin House les geeft maar eigenlijk zijn eigen geschiedenis ivm zijn been uitlegt ook erg sterk
Ik denk dat je even naar House moet om uit te laten zoeken waarom je gaten in je geheugen en een compleet gebrek aan het leggen van causale verbanden hebt. Of je drinkt gewoon teveel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef wonderer het volgende:
Er was er nog een, trouwens, waarbij ik zelfs nog de titel heb opgezocht een poos terug. Toxic of zo? Ik weet niet meer waar het over ging maar hij maakte wel indruk (mijn brein werkt een beetje raar).
Edit: o nee, Detox was het, waar hij een week afkickt. die was wel heftig.
Ik vond Broken in dat psychiatrisch ziekenhuis afkicken ook heftig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef wonderer het volgende:
Er was er nog een, trouwens, waarbij ik zelfs nog de titel heb opgezocht een poos terug. Toxic of zo? Ik weet niet meer waar het over ging maar hij maakte wel indruk (mijn brein werkt een beetje raar).
Edit: o nee, Detox was het, waar hij een week afkickt. die was wel heftig.
Tot nu toe kan ik Masters wel waarderen trouwens....althans ik vind haar niet onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Tof dat je het ook weer gaat volgen =)
Ik wist niet of het de laatste van het seizoen was, dus ik dacht dat ze misschien zouden eindigen met een zelfmoordpoging, beetje anti-climax dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Damn dat einde!Beste TV die ik in een tijdje heb gezien. Prachtig geschreven en gefilmd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door padlarf op 22-03-2011 10:18:40 ]Ok stelletje hokboeren
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als er dan toch een vrouw in het team zitten, dan liever Thirteen dan Masters..
excusesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef yavanna het volgende:
Dat over Masters zou wel in een spoiler mogen!
Briljante aflevering btw vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen? Ik neem in ieder geval aan dat ze even gekeken hebben wat er nu precies in de darmwand vast zat.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Orbis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen? Ik neem in ieder geval aan dat ze even gekeken hebben wat er nu precies in de darmwand vast zat.![]()
Lag ziek in bed te kijken en heb dit gemist...
![]()
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Huh, hij heeft haar toch nooit geneukt???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:01 schreef Pollore het volgende:
Pffft dat jullie echt weten wat goede afleveringen waren.... Ik volg zoveel series dat ik het niet meer onthoud. (sickbeard gaf aan 1100 afleveringen ongeveer dus ;-)) De enige echte moment dat me bij blijft is dat hij met Cameron het bed induikt omdat daar zolang naar toe was gebouwd
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Orbis het volgende:
[..]Fragmentjes van nog geen centimeter lang? Hmm, ik weet het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen?
Tevens gebeuren er weer zoveel bizarre dingen dat ik me afvraag of House niet weer aan het hallucineren isOk stelletje hokboeren
Het lijkt me inderdaad een grensgeval, maar ik ga er toch vanuit dat ze in het lab toch eens goed kijken wat ze in iemand vinden? Zeker een team als dat van House, met één zaak tegelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fragmentjes van nog geen centimeter lang? Hmm, ik weet het niet hoor.
Was weer ouderwets leuk ja! Dit soort dingen doet ie alleen met drugs op? Jammer....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef TNA het volgende:
De aflevering van vorige week was briljant, heb er zeer van genoten. Ik moest deze week weer bijzonder lachen om zijn Segway en helikopters, 't is ook altijd wat hè
Het was niet omdat ie stoned was, het was gewoon om Cuddy te etteren. House is een echte etterbak en hij heeft zich ingehouden voor Cuddy en nu hoeft dat niet meer...quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Was weer ouderwets leuk ja! Dit soort dingen doet ie alleen met drugs op? Jammer....
Jaaaaahquote:TVLINE | This Monday’s Patient of the Week is played by Chris Marquette (Joan of Arcadia)– someone you know just a bit.
Yes, indeed! That’s actually happened twice now, because Sprague Grayden was on House [in mid-January]. But Chris and I worked pretty heavily together on Joan of Arcadia, so it was clearly as if nothing had ever changed. Like, I was making an inside joke that only he and I would know. Chris has an infectious laugh the way that Jason Ritter (The Event), who played my brother on that show, does, and it makes you want to make them laugh harder. Chris’ character is a pretty serious one for House, but still, we would get each other to laugh.
Volgens mij wel toen ze drugs gebruikt hadden ofzo. Toen kwam House bij haar langs etc. Volgens mij hebben ze het toen wel "gedaan" oftewel geneukt zoals jij het noemt ;-)quote:Huh, hij heeft haar toch nooit geneukt???
Maarja... Ik mis ook wel eens wat.^^![]()
Dat was Chase.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Pollore het volgende:
[..]
Volgens mij wel toen ze drugs gebruikt hadden ofzo. Toen kwam House bij haar langs etc. Volgens mij hebben ze het toen wel "gedaan" oftewel geneukt zoals jij het noemt ;-)
Olivia Wildequote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef sanakthe het volgende:
Kan niet wachten! De promo's zagen er veelbelovend uit. Thirteen
Typische reactie. Mensen die beroemd zijn vanuit een bepaald gebied en vervolgens ook op een ander vlak iets proberen worden zelden serieus genomen. Zoals Jeroen Krabbé die gaat schilderen. Of Herman Koch van Jiskefet die boeken gaat schrijven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar zijn bluesalbum?
[ afbeelding ]
http://www.hughlaurieblues.com/
Hier een kort live-optreden
Eerste liedjes klinken wel lekker, hij is wel degelijk zeer muzikaal, maar het lijkt toch echt weer een acteur die zo nodig eens een album wil maken..
Yeahhhquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef sanakthe het volgende:
Kan niet wachten! De promo's zagen er veelbelovend uit. Thirteen
Klinkt best lekker. En hij maakt er geen geheim van een haarstukje te dragen tijdens Housequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste liedjes klinken wel lekker, hij is wel degelijk zeer muzikaal, maar het lijkt toch echt weer een acteur die zo nodig eens een album wil maken..
Het viel dan ook erg op dat we hem niet meer van achteren zagen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Klinkt best lekker. En hij maakt er geen geheim van een haarstukje te dragen tijdens House
quote:#HOUSE is all-new tonight, and it's the 150th episode! Have you seen each of the previous 149 episodes?
Het is wel even wennen, moest bij het losse nummer op zijn site wel erg denken aan zijn nummers uit Fry & Laurie, had steeds zo'n gevoel van "waarom is het niet grappig". Bij dat optreden had ik daar gelukkig geen last van en dan klinkt et wel leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, ja. Ik heb ze totaal niet gemist, eerlijk gezegd (hoewel Wilson normaal gesproken wel grappig is).quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef BasvB het volgende:
Thirteen is back "o" Ik hoop wel dat ze komt opdagen. Als 13 toch terug kan Masters ook weer wegWin win. Wel opvallend dat Wilson en Cudy niet in de 150ste aflevering zaten.
Schijnt dat Thirteen en Masters ook samen hebben gespeeld, stond eerder in dit topic (interview), dus dat komt nog.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef BasvB het volgende:
Thirteen is back "o" Ik hoop wel dat ze komt opdagen. Als 13 toch terug kan Masters ook weer wegWin win. Wel opvallend dat Wilson en Cudy niet in de 150ste aflevering zaten.
Van ep guidequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schijnt dat Thirteen en Masters ook samen hebben gespeeld, stond eerder in dit topic (interview), dus dat komt nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Nee zo bijzonder is het niet maar heb wel het idee dat hij het net zo leuk vindt als House zijn. Dus laat hem lekker zijn ding doen, hij heeft de groove wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]
De groeiende kosten en dalende kijkcijfers blijf je altijd houden, maar dat de serie in het bezit is van NBCU en FOX voortaan de kosten wil delen maakt het onderhandelen wel moeilijker.quote:Deadline nears on Fox-NBC Universal talks for 'House'
Network, studio in last-minute negotiations
Fox is in last-minute negotiations with UMS and key cast for an eighth season of hit medical drama, "House," starring Hugh Laurie.
There is a distinct possibility Fox could be arriving at the May upfronts without its longtime hit drama "House."
The network remains in last-minute negotiations with Universal Media Studios, which owns the series, in hopes of signing a new deal for an eighth season. The two sides are far apart in determining the percentage each will pay for the show's costs.
UMS, owned by NBCUniversal, has given Fox an extension on the window of negotiation exclusivity. That ends Friday. If the two sides can't come to an agreement, UMS will offer the show to competing networks including, of course, the Peacock (NBC), which would likely be more than happy to take the series away from Fox.
Another problem for both sides is that several cast members aren't signed up. While UMS will exercise the options for Hugh Laurie and Olivia Wilde, castmates Robert Sean Leonard, Omar Epps and Lisa Edelstein are unsigned for a new season, and their deals would have to reupped.
Leonard has already committed to a Broadway revival of "Born Yesterday" that will coincide with the production of the new season of "House." As with most fall shows, production is set to begin in summer, and Leonard will still be in Gotham.
Drama has been a staple of the Fox lineup for seven seasons, but ratings have been declining of late, possibly because of shifting timeslots.
One reason "House" has moved between Monday and Tuesday throughout its run is programming changes made after the writers strike. "House" has also shifted to serve as a lead-in for one-season skein "Standoff" and vacated its spot for "Hell's Kitchen."
It first moved back an hour from 8 to 9 p.m. on Tuesday in 2007. Then the series was moved to Monday in 2008, only to move back to Tuesday later that year -- and then back to Monday in 2009.
"House" is averaging a 4.0 rating/11 share in adults 18-49 and 10.7 million viewers overall this season. Two years ago, the series was earning a 5.3/14 and 13.3 million viewers.
According to sources, UMS is looking for the same deal it has had with Fox for the show since the sides renegotiated before season five: The network pays for production plus a premium because the success of the series.
Given the falling viewer totals and the high cost of production and cast salaries -- the latter is often the most expensive aspect of a series that has been on the air for seven seasons -- Fox hopes to share some of those expenses with UMS.
When "House" began in 2004, Universal wasn't affiliated with NBC, so the network didn't have the first choice to buy it from the studio.
UMS and Fox would like to resolve the situation as soon as possible, especially with Fox entertainment topper Kevin Reilly needing to make decisions in the next week or two on pilot pickups. A schedule without "House" would clearly create difficulties that neither he nor the Fox executive team would have previously anticipated.
If a deal can get done between Fox and UMS for another season, negotiations with the actors will ensue. It could take weeks, if not months, for all parties to come to an agreement.
Also, showrunner and exec producer David Shore isn't contractually onboard for an eighth season, and his deal would have be ironed out as well, assuming he wanted to continue. During a Friday conference call, he told reporters: "Fox wants have to have a season eight, and NBCUniversal wants them to have a season eight. I fully expect there to be a season eight, and we're proceeding on that basis."
En daarom hebben we dit jaar ook geen seizoen van Mad Menquote:
Misschien wordt de rol van Masters eindelijk interessant met 13 erbij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef OMG het volgende:
Vond 'em wel aardig. Patiënt boeide me niet, dat met Thirteen vond ik wel aardig, ook al is het niet m'n favoriete personage. Dat Masters er nou maar eens snel uit mag vliegen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Misschien wordt de rol van Masters eindelijk interessant met 13 erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef pietjansma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Ik heb juist de indruk dat ze weer een beetje op het juiste pad beginnen te komen. Na een half seizoen van nietszeggende afleveringen, zit er weer een beetje variatie in. Two Stories, de roadtrip, 'de aflevering met de zingende House'... Wat originaliteit, en dat begon ik toch wat te missen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef Merkie het volgende:
Vind House de laatste 10 aflevering zo best bagger. Overdreven gedramatiseerde verhaallijnen, vroeger was het veel luchtiger.
Leukste van de hele afleveringquote:
Haha... ik vond de aflevering op zich best prima (eindelijk iets meer sympathie voor Masters), maar op dat punt heb je groot gelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef yavanna het volgende:
Naast een ellendige Masters een extra minpunt met de verwende tiener zeilster waardoor ik steeds aan een vervelende nederlandse tienerzeilster moest denken waar ik liever niet aan denk.
D'awww :3quote:TVLINE | Did you get a nice send-off?
Hugh Laurie asked me if I wanted to go get drinks after work one day, and I said, Id love to. So I put on my best red lipstick and went to meet him for drinks and he had rented out a restaurant and thrown me a big surprise going-away party. Everybody was there. It was like this whole sit-down dinner. And Hugh gave this really sweet speech about us working together. I was in tears. It blew my mind. And this was on a work night too. I think thats a pretty rad send-off No ones ever done that for me. I called my boyfriend afterwards crying because I was really touched by it, especially since Im not a main cast member.
Ben het met je eens. En ja nu pas gezien en dus nu pas reageren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef yavanna het volgende:
Wat een slaapverwekkende zeikaflevering waarbij de 'hond pakt zeer neppe kip' het leukste was.![]()
Naast een ellendige Masters een extra minpunt met de verwende tiener zeilster waardoor ik steeds aan een vervelende nederlandse tienerzeilster moest denken waar ik liever niet aan denk.
Dat volgende week maar stukken beter mag zijn.
Ik krijg goede hoop dat de nieuwste aflevering stuk beter is dan de vorige door jullie reacties?quote:
Mammie wilde dat ze weer bij elkaar kwamen en benoemde zichzelf tot gezamenlijke vijand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Stefan het volgende:
Snapte er geen moer van wat Cuddys moeder nou wilde. Die scam om die lottomiljoenen zag je al van ver aankomen, ook dat zn zwager in t complot zat.
Dat ie de stekker eruit getrokken hadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef TNA het volgende:
Vond het niet zo'n heel interessante aflevering, hoewel Foreman's bloeddruk wel hilarisch was
Pffft vergezochte stomme verhaallijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mammie wilde dat ze weer bij elkaar kwamen en benoemde zichzelf tot gezamenlijke vijand.
Patient was een paar afleveringen geleden nog te zien in the mentalistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef fwokker het volgende:
De patiënt was wel erg saai deze keerWilson's dansje was het hoogtepunt
Ik denk eerlijk gezegd dat het na volgend jaar ook best voldoende is. (En hopen dat Hugh zijn Emmy dan wintquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef planethugo het volgende:
Dit is waarschijnlijk ook het voorlaatste seizoen
'House' duo tekent voor (waarschijnlijk) laatste seizoen
https://www.facebook.com/(...)105713&id=7608631709quote:Prognosis Good for HOUSE as the Hit Series is Renewed for an 8th Season!
FOX has renewed the hit series HOUSE for an eighth season, it was announced today by Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
Wooow. Ziet er haast uit als een nieuw deel van Saw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef TNA het volgende:
Plus wat foto's van de aflevering van volgende week. Heftig
Ja! En dan alles uitgeven op blu-ray.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Mooi als season 8 een waardig eind aan kan maken aan deze bazenserie.
End of an era.
Helemaal mee eens, ik vind het wel eens fijn als er gewoon een waardig einde aan de serie komt. Er zijn wat mij betreft al series genoeg die jammer geeindigd zijn. Smallville wordt bijvoorbeeld ook te lang doorgetrokken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Mooi als season 8 een waardig eind aan kan maken aan deze bazenserie.
Olivia Wildequote:Op zondag 15 mei 2011 18:43 schreef Pollore het volgende:
kan niets anders zeggen dan een fucking lekker wijf.
Dat zou wel lame zijn, aangezien we allemaal weten dat ie heus niet doodgaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef Stefan het volgende:
Cliffhanger is denk ik house voor dood op zn bed, nav de dode rat.
Voor de zekerheid zet ik het toch maar in spoilertagsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Viel wat tegen, deze aflevering, maar ben wel héél benieuwd naar volgende week
Hoor ik trouwens dat Cuddy weg gaat?
http://www.yidio.com/show(...)se-season-eight-2275
Hópelijk klopt het niet..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zet ik het toch maar in spoilertags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ze zal er niet meer bij zijn straks. Toch jammer.
[ Bericht 6% gewijzigd door BrainOverfloW op 17-05-2011 23:28:42 ]Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef G-lock het volgende:
Een lekker bloederige aflevering inderdaad
Wat me opviel was dat Chase antwoordde op de vraag van Thirteen (Do you have any idea what it's like to live with something like that?) met "lets grab a coffee" een een bepaalde blik waaruit ik opmaakte dat hij inderdaad 'knows what it's like'. Een subplotje voor de finale wellicht?GOedemiddaaag. Chase heeft die dictator vermoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Zodat nog meer vrouwen tijdens een heel moeilijke bekentenis van een mannelijk peronage alleen maar kunnen zeiken dat ie naar een stripclub is geweest?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Er moeten vaker scenes in stripclubs plaatsvinden
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GOedemiddaaag. Chase heeft die dictator vermoord.
Een paar seizoenen eerder stopte hij nog een catheter in zijn leuter. Ik vind het wel in character eigenlijk. Hij vertrouwt geen enkele andere arts (vanwege de vorige keer) en doet het liever zelf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:10 schreef Karina het volgende:
House die zichzelf opereerde in de badkuip vond ik wel ERG vergezocht en onwaarschijnlijk.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oja, dat was het.. Was het ook even kwijt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Maar inde season finale kondigt Cuddy dus haar vertrek aan?
Hoeft nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Maar inde season finale kondigt Cuddy dus haar vertrek aan?
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke episode zijn jullie?
Ik bij SO7E19...
Vind het tot nu toe wel een sterk seizoen eigenlijk.
Is bekend hoelang deze serie nog door zal gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |