SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door padlarf op 22-03-2011 10:18:40 ]Ok stelletje hokboeren
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als er dan toch een vrouw in het team zitten, dan liever Thirteen dan Masters..
excusesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef yavanna het volgende:
Dat over Masters zou wel in een spoiler mogen!
Briljante aflevering btw vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen? Ik neem in ieder geval aan dat ze even gekeken hebben wat er nu precies in de darmwand vast zat.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Orbis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen? Ik neem in ieder geval aan dat ze even gekeken hebben wat er nu precies in de darmwand vast zat.![]()
Lag ziek in bed te kijken en heb dit gemist...
![]()
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Huh, hij heeft haar toch nooit geneukt???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:01 schreef Pollore het volgende:
Pffft dat jullie echt weten wat goede afleveringen waren.... Ik volg zoveel series dat ik het niet meer onthoud. (sickbeard gaf aan 1100 afleveringen ongeveer dus ;-)) De enige echte moment dat me bij blijft is dat hij met Cameron het bed induikt omdat daar zolang naar toe was gebouwd
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Orbis het volgende:
[..]Fragmentjes van nog geen centimeter lang? Hmm, ik weet het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen?
Tevens gebeuren er weer zoveel bizarre dingen dat ik me afvraag of House niet weer aan het hallucineren isOk stelletje hokboeren
Het lijkt me inderdaad een grensgeval, maar ik ga er toch vanuit dat ze in het lab toch eens goed kijken wat ze in iemand vinden? Zeker een team als dat van House, met één zaak tegelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fragmentjes van nog geen centimeter lang? Hmm, ik weet het niet hoor.
Was weer ouderwets leuk ja! Dit soort dingen doet ie alleen met drugs op? Jammer....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef TNA het volgende:
De aflevering van vorige week was briljant, heb er zeer van genoten. Ik moest deze week weer bijzonder lachen om zijn Segway en helikopters, 't is ook altijd wat hè
Het was niet omdat ie stoned was, het was gewoon om Cuddy te etteren. House is een echte etterbak en hij heeft zich ingehouden voor Cuddy en nu hoeft dat niet meer...quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Was weer ouderwets leuk ja! Dit soort dingen doet ie alleen met drugs op? Jammer....
Jaaaaahquote:TVLINE | This Monday’s Patient of the Week is played by Chris Marquette (Joan of Arcadia)– someone you know just a bit.
Yes, indeed! That’s actually happened twice now, because Sprague Grayden was on House [in mid-January]. But Chris and I worked pretty heavily together on Joan of Arcadia, so it was clearly as if nothing had ever changed. Like, I was making an inside joke that only he and I would know. Chris has an infectious laugh the way that Jason Ritter (The Event), who played my brother on that show, does, and it makes you want to make them laugh harder. Chris’ character is a pretty serious one for House, but still, we would get each other to laugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |