abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94447134
mooi, opbokken. Totaal oninteressant en irritant personage.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 21 maart 2011 @ 23:06:30 #153
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_94449161
Eens, maar thirteen is mijns inziens ook een behoorlijk irritant karakter.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  maandag 21 maart 2011 @ 23:22:56 #154
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94450101
Alle vrouwen voegen vrij weinig toe, afgezien van eyecandy.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Games dinsdag 22 maart 2011 @ 00:14:39 #155
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_94452924
Als er dan toch een vrouw in het team zitten, dan liever Thirteen dan Masters..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_94458622

Thirteen over drie weken weer terug *O*
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:03:14 #157
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94459217
Dat over Masters zou wel in een spoiler mogen!

Briljante aflevering btw vandaag. ^O^
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_94459327
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als er dan toch een vrouw in het team zitten, dan liever Thirteen dan Masters..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:18:51 #159
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94459569
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef yavanna het volgende:
Dat over Masters zou wel in een spoiler mogen!

Briljante aflevering btw vandaag. ^O^
excuses
Ok stelletje hokboeren
pi_94465362
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:34 schreef pietjansma het volgende:

Thirteen over drie weken weer terug *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen? Ik neem in ieder geval aan dat ze even gekeken hebben wat er nu precies in de darmwand vast zat.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_94465404
Ik vond 'em aardig, maar niet super. Die "twist" dat de patiënt een moordenaar bleek te zijn was wel aardig.
De preview voor de volgende aflevering vond ik wel weer leuk.

Overigens vond ik Cameron altijd de minst vervelende van de 3 vrouwelijke rollen in het team van House. Maar goed, liever Thirteen dan Masters.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_94483134
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Orbis het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen? Ik neem in ieder geval aan dat ze even gekeken hebben wat er nu precies in de darmwand vast zat.
:o :r Lag ziek in bed te kijken en heb dit gemist... :? :{
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_94483232
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:01 schreef Pollore het volgende:
Pffft dat jullie echt weten wat goede afleveringen waren.... Ik volg zoveel series dat ik het niet meer onthoud. (sickbeard gaf aan 1100 afleveringen ongeveer dus ;-)) De enige echte moment dat me bij blijft is dat hij met Cameron het bed induikt omdat daar zolang naar toe was gebouwd :P
Huh, hij heeft haar toch nooit geneukt???

Maarja... Ik mis ook wel eens wat.^^ :@
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:54:11 #164
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:02:22 #165
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94521655
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Orbis het volgende:

[..]

SPOILER
Waar was nu eigenlijk die twist aan het einde voor nodig? Masters zat er wéér naast in haar vertrouwen in de mensheid, maar moest dat nu op zo'n extreem bizarre manier? Niet dat ik het niet waardeerde, maar het was wel een beetje over the top. Overigens zal een arts toch wel het verschil zien tussen kippenbotjes en mensenbotten in iemands darmen?
Fragmentjes van nog geen centimeter lang? Hmm, ik weet het niet hoor.

Tevens gebeuren er weer zoveel bizarre dingen dat ik me afvraag of House niet weer aan het hallucineren is
Ok stelletje hokboeren
pi_94522857
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef padlarf het volgende:

[..]

Fragmentjes van nog geen centimeter lang? Hmm, ik weet het niet hoor.

Het lijkt me inderdaad een grensgeval, maar ik ga er toch vanuit dat ze in het lab toch eens goed kijken wat ze in iemand vinden? Zeker een team als dat van House, met één zaak tegelijk :P .
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:39:10 #167
139330 TNA
For the stars that shine
pi_94530276
De aflevering van vorige week was briljant, heb er zeer van genoten. Ik moest deze week weer bijzonder lachen om zijn Segway en helikopters, 't is ook altijd wat hè _O-
pi_94559280
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef TNA het volgende:
De aflevering van vorige week was briljant, heb er zeer van genoten. Ik moest deze week weer bijzonder lachen om zijn Segway en helikopters, 't is ook altijd wat hè _O-
Was weer ouderwets leuk ja! Dit soort dingen doet ie alleen met drugs op? Jammer....
pi_94559778
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Was weer ouderwets leuk ja! Dit soort dingen doet ie alleen met drugs op? Jammer....
Het was niet omdat ie stoned was, het was gewoon om Cuddy te etteren. House is een echte etterbak en hij heeft zich ingehouden voor Cuddy en nu hoeft dat niet meer...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:26:17 #170
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_94598943
Zijn jullie ook zo benieuwd naar zijn bluesalbum?

http://www.hughlaurieblues.com/

Hier een kort live-optreden

Eerste liedjes klinken wel lekker, hij is wel degelijk zeer muzikaal, maar het lijkt toch echt weer een acteur die zo nodig eens een album wil maken..
pi_94628543
Dat was toch al lang bekend, wanneer ze terug zou komen?

Althans...bij mij dan.
pi_94628564
quote:
TVLINE | This Monday’s Patient of the Week is played by Chris Marquette (Joan of Arcadia)– someone you know just a bit.

Yes, indeed! That’s actually happened twice now, because Sprague Grayden was on House [in mid-January]. But Chris and I worked pretty heavily together on Joan of Arcadia, so it was clearly as if nothing had ever changed. Like, I was making an inside joke that only he and I would know. Chris has an infectious laugh the way that Jason Ritter (The Event), who played my brother on that show, does, and it makes you want to make them laugh harder. Chris’ character is a pretty serious one for House, but still, we would get each other to laugh.

Jaaaaah O+

Ik heb altijd al een zwak voor hem. Jammer alleen van de rol deze keer. :P
pi_94733348
No amount of money ever bought a second of time.
pi_95199807
Nieuwe afl please.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:42:28 #175
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_95210991
quote:
Huh, hij heeft haar toch nooit geneukt???

Maarja... Ik mis ook wel eens wat.^^ :@
Volgens mij wel toen ze drugs gebruikt hadden ofzo. Toen kwam House bij haar langs etc. Volgens mij hebben ze het toen wel "gedaan" oftewel geneukt zoals jij het noemt ;-)
pi_95227552
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Pollore het volgende:

[..]

Volgens mij wel toen ze drugs gebruikt hadden ofzo. Toen kwam House bij haar langs etc. Volgens mij hebben ze het toen wel "gedaan" oftewel geneukt zoals jij het noemt ;-)
Dat was Chase. :P

House en Cameron hebben alleen speeksel uitgewisseld. :)
  Redactie Games maandag 11 april 2011 @ 11:57:46 #177
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_95336898
Morgen weer *O*
  maandag 11 april 2011 @ 12:00:39 #178
136730 PiRANiA
pi_95337014
Zin in *O*.
pi_95339610
Kan niet wachten! De promo's zagen er veelbelovend uit. Thirteen O+
  maandag 11 april 2011 @ 13:17:13 #180
136730 PiRANiA
pi_95339745
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef sanakthe het volgende:
Olivia Wilde O+.
pi_95341266
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste liedjes klinken wel lekker, hij is wel degelijk zeer muzikaal, maar het lijkt toch echt weer een acteur die zo nodig eens een album wil maken..
Typische reactie. Mensen die beroemd zijn vanuit een bepaald gebied en vervolgens ook op een ander vlak iets proberen worden zelden serieus genomen. Zoals Jeroen Krabbé die gaat schilderen. Of Herman Koch van Jiskefet die boeken gaat schrijven.
Graag op anoniem
pi_95343465
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef sanakthe het volgende:
Yeahhh O+
  maandag 11 april 2011 @ 21:31:14 #183
139330 TNA
For the stars that shine
pi_95363458
quote:
[ afbeelding ]

Klinkt best lekker. En hij maakt er geen geheim van een haarstukje te dragen tijdens House _O-
pi_95369407
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef TNA het volgende:

[..]

Klinkt best lekker. En hij maakt er geen geheim van een haarstukje te dragen tijdens House _O-
Het viel dan ook erg op dat we hem niet meer van achteren zagen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 11 april 2011 @ 23:07:07 #185
136730 PiRANiA
pi_95370351
quote:
#HOUSE is all-new tonight, and it's the 150th episode! Have you seen each of the previous 149 episodes?
  maandag 11 april 2011 @ 23:09:41 #186
159761 Arn0
Abbey Road
pi_95370499
150? Lijkt meer!
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  maandag 11 april 2011 @ 23:17:20 #187
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_95370931
quote:
[ afbeelding ]

Het is wel even wennen, moest bij het losse nummer op zijn site wel erg denken aan zijn nummers uit Fry & Laurie, had steeds zo'n gevoel van "waarom is het niet grappig". Bij dat optreden had ik daar gelukkig geen last van en dan klinkt et wel leuk.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_95377706
Thirteen :9~ O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:04:10 #189
71919 wonderer
pi_95377927
Wazige aflevering, maar wel mooi.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:46:47 #190
136730 PiRANiA
pi_95388726
Toffe aflevering! Het roadtrip-format werkt altijd goed bij House, de eerste scène met Harold was extreem grappig op een vreemde manier, en Thirteen is nog eens terug. En zelfs met een goed verhaal over haar afwezigheid!
pi_95389374
Thirteen is back "o" Ik hoop wel dat ze komt opdagen. Als 13 toch terug kan Masters ook weer weg :) Win win. Wel opvallend dat Wilson en Cudy niet in de 150ste aflevering zaten.
pi_95390687
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef BasvB het volgende:
Thirteen is back "o" Ik hoop wel dat ze komt opdagen. Als 13 toch terug kan Masters ook weer weg :) Win win. Wel opvallend dat Wilson en Cudy niet in de 150ste aflevering zaten.
Nu je het zegt, ja. Ik heb ze totaal niet gemist, eerlijk gezegd (hoewel Wilson normaal gesproken wel grappig is).
pi_95391428
Erg mooie aflevering!
Kick dat 13 (hopelijk voor goed) terug is! Niet alleen een ontzettend mooie vrouw, maar ook een sterk karakter in de serie. :)
pi_95391628
toffe aflevering!
pi_95392564
Vond 'em wel aardig. Patiënt boeide me niet, dat met Thirteen vond ik wel aardig, ook al is het niet m'n favoriete personage. Dat Masters er nou maar eens snel uit mag vliegen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_95396507
Thirteen _O_
pi_95396611
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef BasvB het volgende:
Schijnt dat Thirteen en Masters ook samen hebben gespeeld, stond eerder in dit topic (interview), dus dat komt nog. :)
pi_95397346
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Schijnt dat Thirteen en Masters ook samen hebben gespeeld, stond eerder in dit topic (interview), dus dat komt nog. :)
Van ep guide

House season 7 episode 19 - 150 :07x19 - Last Temptation (Apr/18/2011)
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_95407860
Degelijke ep :) Patiënt en Taubs geklooi vond ik wat minder maar de 13 gevangenis/euthanasie plot vond ik erg sterk in elkaar zitten ^O^ En ik moest lachen dat House op die gast schoot :+

Hoop dat de serie nog even meekan zodat we het House pleegt euthanasie op 13 moment nog te zien krijgen :o
pi_95426927
Ik vond em goed :Y

Hoopte eigk dat 13 House zou kussen op t eind, maar helaas :P
  woensdag 13 april 2011 @ 00:40:50 #202
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95427171
quote:
[ afbeelding ]

Nee zo bijzonder is het niet maar heb wel het idee dat hij het net zo leuk vindt als House zijn. Dus laat hem lekker zijn ding doen, hij heeft de groove wel.

Ook zonder groove zou ik hem wel doen denk ik... geen idee waarom, hij is niet het type. :D

Ik loop nog een paar seizoenen achter trouwens dus ik ben weer weg ook :W
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_95429322
quote:
Deadline nears on Fox-NBC Universal talks for 'House'

Network, studio in last-minute negotiations

Fox is in last-minute negotiations with UMS and key cast for an eighth season of hit medical drama, "House," starring Hugh Laurie.
There is a distinct possibility Fox could be arriving at the May upfronts without its longtime hit drama "House."

The network remains in last-minute negotiations with Universal Media Studios, which owns the series, in hopes of signing a new deal for an eighth season. The two sides are far apart in determining the percentage each will pay for the show's costs.

UMS, owned by NBCUniversal, has given Fox an extension on the window of negotiation exclusivity. That ends Friday. If the two sides can't come to an agreement, UMS will offer the show to competing networks including, of course, the Peacock (NBC), which would likely be more than happy to take the series away from Fox.

Another problem for both sides is that several cast members aren't signed up. While UMS will exercise the options for Hugh Laurie and Olivia Wilde, castmates Robert Sean Leonard, Omar Epps and Lisa Edelstein are unsigned for a new season, and their deals would have to reupped.

Leonard has already committed to a Broadway revival of "Born Yesterday" that will coincide with the production of the new season of "House." As with most fall shows, production is set to begin in summer, and Leonard will still be in Gotham.

Drama has been a staple of the Fox lineup for seven seasons, but ratings have been declining of late, possibly because of shifting timeslots.

One reason "House" has moved between Monday and Tuesday throughout its run is programming changes made after the writers strike. "House" has also shifted to serve as a lead-in for one-season skein "Standoff" and vacated its spot for "Hell's Kitchen."

It first moved back an hour from 8 to 9 p.m. on Tuesday in 2007. Then the series was moved to Monday in 2008, only to move back to Tuesday later that year -- and then back to Monday in 2009.

"House" is averaging a 4.0 rating/11 share in adults 18-49 and 10.7 million viewers overall this season. Two years ago, the series was earning a 5.3/14 and 13.3 million viewers.

According to sources, UMS is looking for the same deal it has had with Fox for the show since the sides renegotiated before season five: The network pays for production plus a premium because the success of the series.

Given the falling viewer totals and the high cost of production and cast salaries -- the latter is often the most expensive aspect of a series that has been on the air for seven seasons -- Fox hopes to share some of those expenses with UMS.

When "House" began in 2004, Universal wasn't affiliated with NBC, so the network didn't have the first choice to buy it from the studio.

UMS and Fox would like to resolve the situation as soon as possible, especially with Fox entertainment topper Kevin Reilly needing to make decisions in the next week or two on pilot pickups. A schedule without "House" would clearly create difficulties that neither he nor the Fox executive team would have previously anticipated.

If a deal can get done between Fox and UMS for another season, negotiations with the actors will ensue. It could take weeks, if not months, for all parties to come to an agreement.

Also, showrunner and exec producer David Shore isn't contractually onboard for an eighth season, and his deal would have be ironed out as well, assuming he wanted to continue. During a Friday conference call, he told reporters: "Fox wants have to have a season eight, and NBCUniversal wants them to have a season eight. I fully expect there to be a season eight, and we're proceeding on that basis."
De groeiende kosten en dalende kijkcijfers blijf je altijd houden, maar dat de serie in het bezit is van NBCU en FOX voortaan de kosten wil delen maakt het onderhandelen wel moeilijker.

Het worstelende NBC kan een serie van dit formaat nog steeds goed gebruiken om hun positie te versterken, maar grote verrassingen in de cast zouden me niet verbazen als ze van zender moeten verhuizen.

Het zou wel een grote aderlating voor FOX zijn als zij de uitzendrechten uiteindelijk niet krijgen, want het is na Glee nog steeds de op na best scorende serie die ze hebben.

De deadline is trouwens 15 april.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 13-04-2011 03:04:56 ]
  woensdag 13 april 2011 @ 04:29:00 #204
71919 wonderer
pi_95429485
Alles gaat altijd maar weer om geld :r
pi_95432007
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 04:29 schreef wonderer het volgende:
Alles gaat altijd maar weer om geld :r
En daarom hebben we dit jaar ook geen seizoen van Mad Men :'( . Maar ja, series zijn toch vooral een manier om tijd tussen reclames te vullen. Het gaat altijd om geld.
pi_95464915
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef OMG het volgende:
Vond 'em wel aardig. Patiënt boeide me niet, dat met Thirteen vond ik wel aardig, ook al is het niet m'n favoriete personage. Dat Masters er nou maar eens snel uit mag vliegen.
Misschien wordt de rol van Masters eindelijk interessant met 13 erbij.
pi_95479587
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Misschien wordt de rol van Masters eindelijk interessant met 13 erbij.
SPOILER
  Redactie Games vrijdag 15 april 2011 @ 01:41:35 #208
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_95526871
Interactie van House met Thirteen was wel weer leuk. (Met die Spudguns :D) Masters is sowieso nog steeds irritant, moet ook gewoon optiefen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:05:28 #209
136730 PiRANiA
pi_95562309
Preview:
SPOILER
pi_95568382
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef pietjansma het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:01:52 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95568505
Vind House de laatste 10 aflevering zo best bagger :{ . Overdreven gedramatiseerde verhaallijnen, vroeger was het veel luchtiger.
2000 light years from home
pi_95575487
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef Merkie het volgende:
Vind House de laatste 10 aflevering zo best bagger :{ . Overdreven gedramatiseerde verhaallijnen, vroeger was het veel luchtiger.
Ik heb juist de indruk dat ze weer een beetje op het juiste pad beginnen te komen. Na een half seizoen van nietszeggende afleveringen, zit er weer een beetje variatie in. Two Stories, de roadtrip, 'de aflevering met de zingende House'... Wat originaliteit, en dat begon ik toch wat te missen.
  maandag 18 april 2011 @ 22:09:07 #213
139330 TNA
For the stars that shine
pi_95700910
Die kippen. :').
  dinsdag 19 april 2011 @ 03:24:24 #215
71919 wonderer
pi_95700914
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:21 schreef OMG het volgende:
Die kippen. :').
Leukste van de hele aflevering :{
pi_95701032
Next week: ferrets?
pi_95706292
Hoop dat de volgende aflevering ferrets heeft ^O^
Vond dit wel een leuke aflevering. Die andere 2 vanuit het perspectief van Cuddy en Wilson waren beter, maar ik ben al blij als de formule gebroken wordt :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:55:05 #218
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95707693
Wat een slaapverwekkende zeikaflevering waarbij de 'hond pakt zeer neppe kip' het leukste was. :{

Naast een ellendige Masters een extra minpunt met de verwende tiener zeilster waardoor ik steeds aan een vervelende nederlandse tienerzeilster moest denken waar ik liever niet aan denk.

Dat volgende week maar stukken beter mag zijn.
pi_95710517
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef yavanna het volgende:

Naast een ellendige Masters een extra minpunt met de verwende tiener zeilster waardoor ik steeds aan een vervelende nederlandse tienerzeilster moest denken waar ik liever niet aan denk.

Haha... ik vond de aflevering op zich best prima (eindelijk iets meer sympathie voor Masters), maar op dat punt heb je groot gelijk. :P Dat irritante tienerkreng was eindelijk een beetje weggeëbd. ;(
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:14:54 #220
136730 PiRANiA
pi_95726169
Amber Tamblyn on Bittersweet House Departure: 'I Didn't Want To Go'
http://www.tvline.com/201(...)-i-didnt-want-to-go/
pi_95729116
quote:
TVLINE | Did you get a nice send-off?
Hugh Laurie asked me if I wanted to go get drinks after work one day, and I said, Id love to. So I put on my best red lipstick and went to meet him for drinks and he had rented out a restaurant and thrown me a big surprise going-away party. Everybody was there. It was like this whole sit-down dinner. And Hugh gave this really sweet speech about us working together. I was in tears. It blew my mind. And this was on a work night too. I think thats a pretty rad send-off No ones ever done that for me. I called my boyfriend afterwards crying because I was really touched by it, especially since Im not a main cast member.
D'awww :3
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:59:36 #222
139330 TNA
For the stars that shine
pi_96017871
Waardig afscheid van Masters. Ik heb haar altijd wel een leuk karakter gevonden (in tegenstelling tot 95% van de mensen, als ik de reacties hier lees). Ben benieuwd hoe het seizoen gaat aflopen.

Is er trouwens al iets bekend over de uitzendrechten en de contracten van de acteurs?
  woensdag 27 april 2011 @ 09:42:03 #223
139330 TNA
For the stars that shine
pi_96033716
Masters zag er trouwens wel een stuk beter uit toen ze net wakker werd, met haar wilde kapsel.
  woensdag 27 april 2011 @ 20:32:42 #224
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  woensdag 27 april 2011 @ 20:34:21 #225
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96060210
Ik vind HOUSE nog steeds vermakelijk maar het wordt meer soap. Die afleveringen beginnen de laatste tijd niet eens meer met de case zelf.

Vind het jammer als Masters niet meer terugkomt. 13 vind ik saai.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:52:54 #226
136730 PiRANiA
pi_96280749
Uurtje nog *O*.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:49:45 #227
71919 wonderer
pi_96303060
Ik heb me echt kapot gelachen :')
pi_96310177
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef yavanna het volgende:
Wat een slaapverwekkende zeikaflevering waarbij de 'hond pakt zeer neppe kip' het leukste was. :{

Dat volgende week maar stukken beter mag zijn.
Ben het met je eens. En ja nu pas gezien en dus nu pas reageren. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me echt kapot gelachen :')
Ik krijg goede hoop dat de nieuwste aflevering stuk beter is dan de vorige door jullie reacties? *O*
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_96323654
Ziekelijk saai..
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:06:50 #230
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96326596
Snapte er geen moer van wat Cuddys moeder nou wilde. Die scam om die lottomiljoenen zag je al van ver aankomen, ook dat zn zwager in t complot zat.
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:12:24 #231
71919 wonderer
pi_96326702
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Stefan het volgende:
Snapte er geen moer van wat Cuddys moeder nou wilde. Die scam om die lottomiljoenen zag je al van ver aankomen, ook dat zn zwager in t complot zat.
Mammie wilde dat ze weer bij elkaar kwamen en benoemde zichzelf tot gezamenlijke vijand.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:08:45 #232
139330 TNA
For the stars that shine
pi_96454876
Vond het niet zo'n heel interessante aflevering, hoewel Foreman's bloeddruk wel hilarisch was :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:16:41 #233
71919 wonderer
pi_96455289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef TNA het volgende:
Vond het niet zo'n heel interessante aflevering, hoewel Foreman's bloeddruk wel hilarisch was :')
Dat ie de stekker eruit getrokken had :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:32:06 #234
139330 TNA
For the stars that shine
pi_96469755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat ie de stekker eruit getrokken had :')
Ja, en Chase met zijn afstandsbediening en Foreman met zijn bètablokker _O-
pi_96558395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mammie wilde dat ze weer bij elkaar kwamen en benoemde zichzelf tot gezamenlijke vijand.
Pffft vergezochte stomme verhaallijn.
pi_96585982
Briljant laatste shot.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:54:44 #237
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_96590963
Wilson op het begin :')
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_96594646
De patiënt was wel erg saai deze keer :{ Wilson's dansje was het hoogtepunt *O*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:34:25 #239
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_96597637
Dit is waarschijnlijk ook het voorlaatste seizoen
'House' duo tekent voor (waarschijnlijk) laatste seizoen
pi_96598075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef fwokker het volgende:
De patiënt was wel erg saai deze keer :{ Wilson's dansje was het hoogtepunt *O*
Patient was een paar afleveringen geleden nog te zien in the mentalist :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:55:25 #241
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_96609411
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef planethugo het volgende:
Dit is waarschijnlijk ook het voorlaatste seizoen
'House' duo tekent voor (waarschijnlijk) laatste seizoen
Ik denk eerlijk gezegd dat het na volgend jaar ook best voldoende is. (En hopen dat Hugh zijn Emmy dan wint :) )
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:57:59 #242
136730 PiRANiA
pi_96609520
quote:
Prognosis Good for HOUSE as the Hit Series is Renewed for an 8th Season!

FOX has renewed the hit series HOUSE for an eighth season, it was announced today by Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
https://www.facebook.com/(...)105713&id=7608631709
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:30:30 #243
139330 TNA
For the stars that shine
pi_96619648
Bijzonder goede aflevering, vond de case boeiend en House' nieuwe 'medicijn' ook. Goed nieuws overigens, van het achtste seizoen ^O^ Zou het jammer vinden als de serie stopt, maar misschien is het wel goed zo.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:31:21 #244
139330 TNA
For the stars that shine
pi_96619709

Plus wat foto's van de aflevering van volgende week. Heftig :o

[ Bericht 8% gewijzigd door TNA op 10-05-2011 21:37:32 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:51:26 #245
71919 wonderer
pi_96621454
House moet stoppen zodat Hugh Laurie de 12th Doctor kan gaan spelen :Y
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:10:08 #246
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_96623141
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef TNA het volgende:

Plus wat foto's van de aflevering van volgende week. Heftig :o
Wooow. Ziet er haast uit als een nieuw deel van Saw.
pi_96677395
Mooi als season 8 een waardig eind aan kan maken aan deze bazenserie.

End of an era.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:45:46 #248
84048 NvM
Nevermind
pi_96686388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef wolfrolf het volgende:

End of an era.
Ja! En dan alles uitgeven op blu-ray.
pi_96731886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Helemaal mee eens, ik vind het wel eens fijn als er gewoon een waardig einde aan de serie komt. Er zijn wat mij betreft al series genoeg die jammer geeindigd zijn. Smallville wordt bijvoorbeeld ook te lang doorgetrokken...

House verdient een goed/waardig einde. En ik ben dan ook heeel erg benieuwd naar het acht(er)ste seizoen!
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_96827528
Ik hoop nog steeds dat House en Thirteen gaan zoenen :P
  zondag 15 mei 2011 @ 09:41:28 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96828378
Aardige EP maar het is wel voorspelbaar je weet dat het toch geen heronine is, case is stom, zowel de bokser als de bommenmaakster.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:20:07 #253
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_96836900
Fear is the grease of society.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:43:09 #254
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_96850072
kan niets anders zeggen dan een fucking lekker wijf.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:44:22 #255
136730 PiRANiA
pi_96850121
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:43 schreef Pollore het volgende:
kan niets anders zeggen dan een fucking lekker wijf.
Olivia Wilde
O+.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:23:30 #256
136730 PiRANiA
pi_96908972
Na de aflevering van morgen helaas alweer Season Finale...
pi_96909505
Ik vind dat wel prima, House heeft zelfs met matige seizoenen nog nooit teleurgesteld met finales :)
  maandag 16 mei 2011 @ 21:32:46 #258
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96909727
Cliffhanger is denk ik house voor dood op zn bed, nav de dode rat.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:06:16 #259
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_96917561
Denk het ook.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:21:56 #260
71919 wonderer
pi_96918769
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef Stefan het volgende:
Cliffhanger is denk ik house voor dood op zn bed, nav de dode rat.
Dat zou wel lame zijn, aangezien we allemaal weten dat ie heus niet doodgaat.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:04:03 #261
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_96926746
Hopla. Leuke ep :) (Psst, vond 'm niet zo intens als op de trailer though.) Ben benieuwd naar de season finale volgende week!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:08:50 #262
71919 wonderer
pi_96926803
House is echt geschift... Vond vooral de eerste helft van de episode heel heftig en goed geacteerd van hem.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:17:58 #263
344131 doorzuipenmanagerworden
Zuip en wordt manager!
pi_96927993
Ik vind de ep deze keer helemaal niet leuk, kei smerig :')
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:36:22 #264
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96932694
Wauw, echt een geweldige aflevering die bleef boeien. ^O^ Uitblinkers bij het bad en de laatste minuut met Wilson.
pi_96933446
Benieuwd naar volgende week :s)
pi_96966042
Viel wat tegen, deze aflevering, maar ben wel héél benieuwd naar volgende week :D

Hoor ik trouwens dat Cuddy weg gaat?
http://www.yidio.com/show(...)se-season-eight-2275
Hópelijk klopt het niet..
We are the pirates, who don't do anything.
We just stay home and lie around. :D
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:13:46 #267
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_96969487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Viel wat tegen, deze aflevering, maar ben wel héél benieuwd naar volgende week

Hoor ik trouwens dat Cuddy weg gaat?
http://www.yidio.com/show(...)se-season-eight-2275
Hópelijk klopt het niet..
Voor de zekerheid zet ik het toch maar in spoilertags O-)
SPOILER
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:17:43 #268
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_96969726
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef DrSmoke het volgende:

[..]

Voor de zekerheid zet ik het toch maar in spoilertags O-)
SPOILER
SPOILER
Dus ze zal er niet meer bij zijn straks. Toch jammer.

[ Bericht 6% gewijzigd door BrainOverfloW op 17-05-2011 23:28:42 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:58:51 #269
160273 G-lock
pi_96972002
Een lekker bloederige aflevering inderdaad :)

Wat me opviel was dat Chase antwoordde op de vraag van Thirteen (Do you have any idea what it's like to live with something like that?) met "lets grab a coffee" een een bepaalde blik waaruit ik opmaakte dat hij inderdaad 'knows what it's like'. Een subplotje voor de finale wellicht?

SPOILER
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:28:51 #270
13633 wolfrolf
13:37
pi_96973425
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef G-lock het volgende:
Een lekker bloederige aflevering inderdaad :)

Wat me opviel was dat Chase antwoordde op de vraag van Thirteen (Do you have any idea what it's like to live with something like that?) met "lets grab a coffee" een een bepaalde blik waaruit ik opmaakte dat hij inderdaad 'knows what it's like'. Een subplotje voor de finale wellicht?

SPOILER
GOedemiddaaag. Chase heeft die dictator vermoord.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:41:00 #271
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_96973794
Er moeten vaker scenes in stripclubs plaatsvinden ^O^
Surf volledig anoniem met NordVPNAnoniem en veilig met ProtonVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:15:57 #272
71919 wonderer
pi_96974485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Er moeten vaker scenes in stripclubs plaatsvinden ^O^
Zodat nog meer vrouwen tijdens een heel moeilijke bekentenis van een mannelijk peronage alleen maar kunnen zeiken dat ie naar een stripclub is geweest? :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:28:45 #273
119554 -Strawberry-
pi_96974668
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:D
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:40:45 #274
98790 Bluurgh
pi_96974862
wat een toffe aflevering :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:08:18 #275
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_96976940
Ik dacht dat dit al de final was hahhaa. Ik dik tevreden nu moet ik nog een week wachten :P
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 08:10:18 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_96976962
House die zichzelf opereerde in de badkuip vond ik wel ERG vergezocht en onwaarschijnlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:20:31 #277
71919 wonderer
pi_96977096
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:10 schreef Karina het volgende:
House die zichzelf opereerde in de badkuip vond ik wel ERG vergezocht en onwaarschijnlijk.
Een paar seizoenen eerder stopte hij nog een catheter in zijn leuter. Ik vind het wel in character eigenlijk. Hij vertrouwt geen enkele andere arts (vanwege de vorige keer) en doet het liever zelf.
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:33:44 #278
160273 G-lock
pi_96995771
quote:

[..]

:@
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:13:05 #279
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96997545
quote:

[..]

oja, dat was het.. Was het ook even kwijt.

Vond het een zieke aflevering maar ook wel erg goed. Zo kut voor hem dat niemand op nam enzo.
Ik verwachtte eigenlijk dat wilson opnam en dat er een vette dialoog kwam, maar die kwam alsnog later in de aflevering wel.
  donderdag 19 mei 2011 @ 01:30:03 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97017876
Wel coole aflevering.
2000 light years from home
  donderdag 19 mei 2011 @ 03:03:37 #281
17521 nikk
pi_97018989
Dat met z'n been was best fucked up. :{

Wel cool :P
Surf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:24:44 #282
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_97022581
House was vies.
Taub is een loser
Chase 13 was wel cool en mischien wordt dat nog wat samen.
Cuddy met kindje was lief <3.
En hoe het allemaal samen was gevoegd vond ik het wel kek uitzien.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:40:03 #283
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_97029346
Maar inde season finale kondigt Cuddy dus haar vertrek aan?
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:44:09 #284
17521 nikk
pi_97029527
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Bedankt voor de spoiler.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:27:03 #285
66244 Headlong
pi_97031112
De aflevering is toch al geweest?
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:30:02 #286
136730 PiRANiA
pi_97031216
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Headlong het volgende:
De aflevering is toch al geweest?
Season finale nog niet.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:45:44 #287
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_97031748
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoeft niet

Zoiets kunnen ze altijd in de eerste aflevering van een seizoen uitleggen, en het is nog mogelijk dat ze in het volgende seizoen enkele afleveringen mee doet...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:09:51 #288
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_97032730
Denk niet dat ik Cuddy echt ga missen. Ik vind haar met dat kind irritant en House en Cuddy gaan toch nooit weer samen komen want het gaat erom dat House een loner is en dat zal altijd zo blijven. Zo is hij nou eenmaal gemaakt als karakter en opereert hij het beste.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:09:07 #289
136730 PiRANiA
pi_97086448
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:09:15 #290
136730 PiRANiA
pi_97089764
Shit hee, straks is het gewoon afgelopen met house :{.
Tijd voor zomerseries :+.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:33:15 #291
139330 TNA
For the stars that shine
pi_97174618
Sterke aflevering, wat acteerde Hugh Laurie goed tijdens de operatie in de badkuip _O_
Surf volledig anoniem met NordVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  zondag 22 mei 2011 @ 21:35:45 #292
139330 TNA
For the stars that shine
pi_97174806
SPOILER
  maandag 23 mei 2011 @ 11:31:06 #293
136730 PiRANiA
pi_97192374
Morgen de laatste aflevering bekijken :{.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:54:25 #294
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97193205
Vond t een slechte EP. House die zichzelf gaat opereren, right. Taub blijft een loser, de andere case ook zwak.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:56:10 #295
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97193272
Jammer dat House zn been niet kwijtraakte, zou mooi uitgangspunt voor S8 zijn.
  maandag 23 mei 2011 @ 12:39:58 #296
186611 Haags
pi_97194806
Welke episode zijn jullie?

Ik bij SO7E19...

Vind het tot nu toe wel een sterk seizoen eigenlijk.
Is bekend hoelang deze serie nog door zal gaan?
Zonder wrijving geen glans
  maandag 23 mei 2011 @ 12:44:53 #297
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97194968
Vanavond wordt de seasonfinale uitgezonden, EP723 dus. Er is bijgetekend voor een nieuw seizoen.
  maandag 23 mei 2011 @ 12:58:29 #298
139330 TNA
For the stars that shine
pi_97195577
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke episode zijn jullie?

Ik bij SO7E19...

Vind het tot nu toe wel een sterk seizoen eigenlijk.
Is bekend hoelang deze serie nog door zal gaan?
SPOILER
  maandag 23 mei 2011 @ 13:03:20 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97195783
Goed dat ze volgend jaar stoppen. Cases zijn niet boeiend, Wilson en cuddy doen al weinig meer mee. Jammer dat Masters ook al weg is.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:09:22 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97196015
Laatste deel voor nieuw seizoen :P
  maandag 23 mei 2011 @ 13:09:32 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97196019
Zavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe snelste VPN - FastestVPN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')