Dat was Chase.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Pollore het volgende:
[..]
Volgens mij wel toen ze drugs gebruikt hadden ofzo. Toen kwam House bij haar langs etc. Volgens mij hebben ze het toen wel "gedaan" oftewel geneukt zoals jij het noemt ;-)
Olivia Wildequote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef sanakthe het volgende:
Kan niet wachten! De promo's zagen er veelbelovend uit. Thirteen
Typische reactie. Mensen die beroemd zijn vanuit een bepaald gebied en vervolgens ook op een ander vlak iets proberen worden zelden serieus genomen. Zoals Jeroen Krabbé die gaat schilderen. Of Herman Koch van Jiskefet die boeken gaat schrijven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar zijn bluesalbum?
[ afbeelding ]
http://www.hughlaurieblues.com/
Hier een kort live-optreden
Eerste liedjes klinken wel lekker, hij is wel degelijk zeer muzikaal, maar het lijkt toch echt weer een acteur die zo nodig eens een album wil maken..
Yeahhhquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef sanakthe het volgende:
Kan niet wachten! De promo's zagen er veelbelovend uit. Thirteen
Klinkt best lekker. En hij maakt er geen geheim van een haarstukje te dragen tijdens Housequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste liedjes klinken wel lekker, hij is wel degelijk zeer muzikaal, maar het lijkt toch echt weer een acteur die zo nodig eens een album wil maken..
Het viel dan ook erg op dat we hem niet meer van achteren zagen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Klinkt best lekker. En hij maakt er geen geheim van een haarstukje te dragen tijdens House
quote:#HOUSE is all-new tonight, and it's the 150th episode! Have you seen each of the previous 149 episodes?
Het is wel even wennen, moest bij het losse nummer op zijn site wel erg denken aan zijn nummers uit Fry & Laurie, had steeds zo'n gevoel van "waarom is het niet grappig". Bij dat optreden had ik daar gelukkig geen last van en dan klinkt et wel leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, ja. Ik heb ze totaal niet gemist, eerlijk gezegd (hoewel Wilson normaal gesproken wel grappig is).quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef BasvB het volgende:
Thirteen is back "o" Ik hoop wel dat ze komt opdagen. Als 13 toch terug kan Masters ook weer wegWin win. Wel opvallend dat Wilson en Cudy niet in de 150ste aflevering zaten.
Schijnt dat Thirteen en Masters ook samen hebben gespeeld, stond eerder in dit topic (interview), dus dat komt nog.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef BasvB het volgende:
Thirteen is back "o" Ik hoop wel dat ze komt opdagen. Als 13 toch terug kan Masters ook weer wegWin win. Wel opvallend dat Wilson en Cudy niet in de 150ste aflevering zaten.
Van ep guidequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schijnt dat Thirteen en Masters ook samen hebben gespeeld, stond eerder in dit topic (interview), dus dat komt nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |