Ben het met je eens. En ja nu pas gezien en dus nu pas reageren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef yavanna het volgende:
Wat een slaapverwekkende zeikaflevering waarbij de 'hond pakt zeer neppe kip' het leukste was.![]()
Naast een ellendige Masters een extra minpunt met de verwende tiener zeilster waardoor ik steeds aan een vervelende nederlandse tienerzeilster moest denken waar ik liever niet aan denk.
Dat volgende week maar stukken beter mag zijn.
Ik krijg goede hoop dat de nieuwste aflevering stuk beter is dan de vorige door jullie reacties?quote:
Mammie wilde dat ze weer bij elkaar kwamen en benoemde zichzelf tot gezamenlijke vijand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Stefan het volgende:
Snapte er geen moer van wat Cuddys moeder nou wilde. Die scam om die lottomiljoenen zag je al van ver aankomen, ook dat zn zwager in t complot zat.
Dat ie de stekker eruit getrokken hadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef TNA het volgende:
Vond het niet zo'n heel interessante aflevering, hoewel Foreman's bloeddruk wel hilarisch was
Pffft vergezochte stomme verhaallijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mammie wilde dat ze weer bij elkaar kwamen en benoemde zichzelf tot gezamenlijke vijand.
Patient was een paar afleveringen geleden nog te zien in the mentalistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef fwokker het volgende:
De patiënt was wel erg saai deze keerWilson's dansje was het hoogtepunt
Ik denk eerlijk gezegd dat het na volgend jaar ook best voldoende is. (En hopen dat Hugh zijn Emmy dan wintquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef planethugo het volgende:
Dit is waarschijnlijk ook het voorlaatste seizoen
'House' duo tekent voor (waarschijnlijk) laatste seizoen
https://www.facebook.com/(...)105713&id=7608631709quote:Prognosis Good for HOUSE as the Hit Series is Renewed for an 8th Season!
FOX has renewed the hit series HOUSE for an eighth season, it was announced today by Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
Wooow. Ziet er haast uit als een nieuw deel van Saw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef TNA het volgende:
Plus wat foto's van de aflevering van volgende week. Heftig
Ja! En dan alles uitgeven op blu-ray.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Mooi als season 8 een waardig eind aan kan maken aan deze bazenserie.
End of an era.
Helemaal mee eens, ik vind het wel eens fijn als er gewoon een waardig einde aan de serie komt. Er zijn wat mij betreft al series genoeg die jammer geeindigd zijn. Smallville wordt bijvoorbeeld ook te lang doorgetrokken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Mooi als season 8 een waardig eind aan kan maken aan deze bazenserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |