Dat dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef Adelante het volgende:
Is hij d'r met je vrouw vandoor gegaan
Die lui van sigaarsnor hoeven geen moeite te doen om de hoogtepunten te monteren en op youtube te zetten, gewoon de volledige 90 minuten uploadenquote:
Ik postte het in het vorige topic al. Beste journalist van Nederland.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef Bedaarten het volgende:
Ja, levendige aflevering! En Frenk stelt scherpe en goede vragen.
Hij schrijft wel eens een boekie. Ik heb er hier nog een liggen waarin hij miljonairs interviewt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waar zouden we die gast van moeten kennen eigenlijk?
Volkskrant Vrij Nederland NRC Handelsblad en eigen Radio-1 programma.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waar zouden we die gast van moeten kennen eigenlijk?
Zijn mooiste boek is z'n eigen favoriete top 100 qua interviews. Echt iederen komt langs.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij schrijft wel eens een boekie. Ik heb er hier nog een liggen waarin hij miljonairs interviewt.
Is het van derquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef pberends het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)62545aeb758448078e19
Abe van der Ban bij de Jakhalzen.
Van Den vind ik mooier bij zijn snor passenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is het van der
van de (links)
of van den (rechts):
[ afbeelding ]
Net zoals bij Lens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Gijp is altijd al gek op Arnautovic geweest..
Ken je het legendarische topic over hem op Fok ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is het van der
van de (links)
of van den (rechts):
[ afbeelding ]
Het is maar wat je geniaal noemt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Geniale actie van Arnautovitc bij Sneijder.
Ik vind mannen niet "wel leuk"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus van alles wat jij leuk vind wil jij meteen zaad opvangen?
Je Kunt George Best en Arnadinges dan ook helemaal niet vergelijken met elkaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef tong80 het volgende:
Arnautovits is niks volgens Derksen wegens een gebrek aan discipline.
Terwijl ie Georg Best de beste na Pelé vindt.
Ik vind vrouwen "wel leuk", en de exemplaren die ik "wel leuk" vind wil ik wel bevruchten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor jou... Anders had je met jouw standaard het zaad ervan kunnen opvangen.
Beetje ouwehoeren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is maar wat je geniaal noemt.
Dan wil ik toch Tan hebben. Een toppresentator met mutsje op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Die gast kan Genee wel vervangen bij ziekte (koortslip bijvoorbeeld)
Ik heb ook een vraag opgestuurd of hij niet de rol van Wlfred wil overnemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Die gast kan Genee wel vervangen bij ziekte (koortslip bijvoorbeeld)
Derksen had het over ondisciplineerd gedrag in gastgezinnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Je Kunt George Best en Arnadinges dan ook helemaal niet vergelijken met elkaar.
Mee eens, voor hem moeten dezelfde regels gelden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
Nee Gijp, Douglas moeten we niet Nederlander maken.
Wat ik bedoel te zeggen is dat George Best zo goed was dat Johan voor hem best een uitzondering wil maken wat betreft zijn mindere punten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen had het over ondisciplineerd gedrag in gastgezinnen.
Dat is 15 jaar geleden.
Van Persie verwijt je momenteel toch ook niet zijn jeugdzonden ?
Gewoon een goede back ook, maar Johan switcht ook niet snel vna mening over een speler (denk aan Janko, Vleminkcx, Pantelic e.d.)quote:
Klinkt leuker dan het is.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)r-op-voor-interland/
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)r-op-voor-interland/
Ik mis Hansiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is er nou niemand meer die Hansie mist![]()
Heel erg zelfs.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is er nou niemand meer die Hansie mist![]()
Wie is Frenk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Waarom denkt die Mr Nobody Frenk dat hij een Mr Big Star is?
Waarom zou je je aan jezelf vragen wie je bent?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk vragen. Jij quote mij altijd...
Gisteren documentaire gezien over Ronald Reagan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef Agüero het volgende:
[..]
Waarom zou je je aan jezelf vragen wie je bent?
Zie je wel dat Johan de publieke opinie beďnvloedt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat eikeltje.Helemaal mee eens. Wat en kotsventje die Leonardo.
Ondanks dat je helemaal gelijk hebt, vind ik dit al jaren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie je wel dat Johan de publieke opinie beďnvloedt?
Is nu bij RTL héquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Toch jammer dat Hansie dit niet promoot hč.
Dan was Johan losgegaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Toch jammer dat Hansie dit niet promoot hč.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef tralalala het volgende:
Boskamp, vorige aflevering met hem was echt matig.
Dat was wel een beetje zo inderdaad. Hopen dat Feyenoord eindelijk weer eens wint dit weekend.quote:
Ja hallo, hij was trambestuurder van lijn 14 ja, wat heb jij eigenlijk ooit gepresteerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Gorill0r het volgende:
Die kerel blijft een fenomeen in Nederland. Een keer goed een toernooitje pijltjes gegooid en voor de rest niks presteren en toch zo lang er uit kunnen blijven putten
Niks. Maar ik verschijn ook niet om de haverklap met mijn kop op tv om mijn mening waar niemand op zit te wachten te verkondigenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja hallo, hij was trambestuurder van lijn 14 ja, wat heb jij eigenlijk ooit gepresteerd
Zeur je danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Niks. Maar ik verschijn ook niet om de haverklop met mijn kop op tv
Jaja, credits voor jou.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig in het begin met Johan Boskamp vroeg 90 % zich af wie dat nu weer is. Ik een geschiedenisles gepost. En later lagen ze in een deuk om hem.
Paar maanden geleden lag ie toch op sterven ?quote:
Allemaal dankzij jou. Misschien belt hij je binnenkort even op om je te bedanken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig in het begin met Johan Boskamp vroeg 90 % zich af wie dat nu weer is. Ik een geschiedenisles gepost. En later lagen ze in een deuk om hem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Fordhamquote:
quote:Fordham's health has long been a concern. At one point he weighed 31 stone (197 kilograms, 434 lbs) and was in the habit of consuming 25 bottles of lager before going on stage to play.
En het dan nog topsport noemen ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Fordham
[..]
Die strippenkaart hangt nu hopelijk ingelijst boven je bedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Die hep ooit mijn strippenkaart gestempeld
Gelukkig rijden er geen trams in ons mooie Brabantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Die hep ooit mijn strippenkaart gestempeld
Toen was die nog niet zo prominent dus neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die strippenkaart hangt nu hopelijk ingelijst boven je bed
Er was al een cynicus voor je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Allemaal dankzij jou. Misschien belt hij je binnenkort even op om je te bedanken.
Frenkie is goed, vaker uitnodigenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Eerst kende ik Boskamp alleen van een filmpje waarin hij kabouter Plop nadeed.
Geen idee eigenlijk, in een circus ofzo. Hij moest 'hallo dames en heren, welkom in het circus' zeggen maar vergat steeds z'n tekst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor zijn kleindochter of zo was dat toch
Die kan zowel voetbalinhoudelijk goede vragen stellen als platte grappen maken. Dan ben je uitermate geschikt als VI-gastquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Frenkie is goed, vaker uitnodigen.
NINJA EDITquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan zowel voetbalinhoudelijk goede vragen stellen als platte grappen maken. Dan ben je uitermate geschikt als VI-gast
En bij nood kan hij zelfs Genee vervangen, hij vraagt tenminste door bij Derksen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan zowel voetbalinhoudelijk goede vragen stellen als platte grappen maken. Dan ben je uitermate geschikt als VI-gast
Wat mij betreft mag het snel weer gaan sneeuwenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef pberends het volgende:
[..]
En bij nood kan hij zelfs Genee vervangen, hij vraagt tenminste door bij Derksen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Eerst kende ik Boskamp alleen van een filmpje waarin hij kabouter Plop nadeed.
Alleen jij en golfer hebben die zien spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijjn ook users die de Kromme of van der Gijp niet kennen als voetballer.
Jullie hebben wat gemist!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen jij en golfer hebben die zien spelen.
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een dag heeft die Genee toch. Eerst die politiekkaraoke show op BNR dan VI en nu hoor ik hem weer op de radio
Tuurlijk Tong tuurlijk je hebt helemaal gelijk! al is hij inderdaad een stuk bekender in Belgie dan in Nederland. Hij is daar zelfs vaak aanwezig als analist merk ik op, als ik het NOS team ff niet meer trek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ook met 't WK was hij een aantal wedstrijden analist bij de Belgen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk Tong tuurlijk je hebt helemaal gelijk! al is hij inderdaad een stuk bekender in Belgie dan in Nederland. Hij is daar zelfs vaak aanwezig als analist merk ik op, als ik het NOS team ff niet meer trek.
Bedankt, maar wat een kutsnelheid. Zal toch maar moeten kijken via de site. Bummer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Weet ik het ik liep langs en hoorde hem de aflevering van vanavond bij een programma herkend. Ik weet geen eens welk zender het was al geloof ik de stem van Stenders herkend te hebbenquote:
Is dat z'n zoon naast hem?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:44 schreef marcodej het volgende:
Die zoon van Coos de dartser heeft serieus anorexia volgens mij, ziet er niet gezond uit.
Bedankt nog!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Ja Genee zegt op een gegeven moment 'z'n zoon zit er naast'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Is dat z'n zoon naast hem?Hard.
Nee joh, de sneeuwaflevering en Johans verjaardag waren het best.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dit de beste show van het seizoen. Ik ga hem zo gewoon nog een keertje terugkijken, kan mij het schelen.
Geef mij maar de televizierringafleveringquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee joh, de sneeuwaflevering en Johans verjaardag waren het best.
Hoe kunnen we jou nog serieus nemen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:04 schreef Perico het volgende:
Van mij mag Frenk vaker terugkomen, samen met Ivo Niehe vind ik hem de beste eenmalige gast totnutoe.
Ja, hij speelde iets teveel dingen door naar Derksen... hij had Bilfred en Gijp er wat meer bij moeten betrekken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Die Frenk was wel ok maar hij mag wel iets minder het heft in handen nemen w.b. interviewen. Hij ging op een gegeven moment na elke opmerking van Johan doorvragen, dat werd wat vermoeiend.
Die Co Stompé en die reporter zaten ook zo "spontaan en toevallig" in het publiek, met microfoontjes op...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ze zaten toch te klagen dat hun gasten hun mond niet opentrokken? Frenkie tenminste wel.
Ik vond dit de beste show van het seizoen. Ik ga hem zo gewoon nog een keertje terugkijken, kan mij het schelen.
"Hey Cootje, gaan we dartsen zo?"![]()
Die vond ik ook het beste met Raoulquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geef mij maar de televizierringaflevering
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:06 schreef Seam het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden dat een KLB topic op nr 2 staat als je op tijl beckand vi zoekt
Frenk is geniaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef Seam het volgende:
Frenk was een drama behalve volgende week zal hij wel nooit meer terugkomen. Net zo'n druktemaker als Prem, maar Frenk is ook nog een enorme snob.
Hij was te aanwezig, maar om hem nou een mongool te noemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Paxcon het volgende:
Die Frenk was echt een mongol inderdaad. Hij deed net of hij erbij hoorde, denigrerende opmerkingen over Johans carričre en hij nam de rol van Chenee over terwijl enkel Genee dat leuk en goed kan
Ik ben ook serieus aan het overwegen om hem terug te kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ze zaten toch te klagen dat hun gasten hun mond niet opentrokken? Frenkie tenminste wel.
"Hey Cootje, gaan we dartsen zo?"![]()
hij lefde t ook om te twijfelen aan het haararchitect-kapsel en johan te betichten van het dragen van een pruik!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Paxcon het volgende:
Die Frenk was echt een mongol inderdaad. Hij deed net of hij erbij hoorde, denigrerende opmerkingen over Johans carričre en hij nam de rol van Chenee over terwijl enkel Genee dat leuk en goed kan
Dat doet Johan toch elke dag bij elke trainer en voetballer?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind het gewoon een schande dat de integriteit van Johan in twijfel wordt getrokken.
Genee is goed genoeg als presentator om hier van te leren.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond juist dat de snor veel meer aan het woord was doordat die frenk hem aan het interviewen was.. Beviel Genee niet en mij eigenlijk ook niet.
Hij heeft idd wel veel van die vaste riedeltjes. Corruptie bij Fifa, vd Boog bij Ajax, die Rus bij Vitesse etc. zodra hij daarover begint is het bijna altijd hetzelfdequote:Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Mee eens. Die langspeelplaat van JD mag ook wel eens wat keren onderbroken worden. Je kan aan de hand wat hij zegt niet eens met zekerheid zeggen welke aflevering je aan het kijken bent.
Niet meer uitnodigen inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Genee is goed genoeg als presentator om hier van te leren.
Als ik Ajax was, zou ik Bas Dost halen, dat is een uitstekende speler.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel veel van die vaste riedeltjes. Corruptie bij Fifa, vd Boog bij Ajax, die Rus bij Vitesse etc. zodra hij daarover begint is het bijna altijd hetzelfde
Die vallen idd in het rijtje etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Ajax was, zou ik Bas Dost halen, dat is een uitstekende speler.
Bert van Marwijk heb ik niet op grote fouten kunnen betrappen als bondscoach.
Die dingen heeft Johan ook wel eens gezegd.
Mening is één ding, maar je weet dat als hij over een van die onderwerpen begint dat het daaropvolgende monoloog een exacte kopie is van de vorige keer dat het ter sprake kwam. Zo bedoelde ik het meer. En met Frenk erbij werd het een dialoog ipv monoloog, imho wel eens verfrissendquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Toch goed dat hij bij z'n mening blijft. Van Basten zei ooit dat Johan's mening zo ging: /\/\/\/\/ maar zijn mening blijft natuurlijk -----------
browser/pc even opnieuw opstarten?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik op de site terug wil kijken dan loopt ie de hele tijd vast na 6 minuten als ze over Ruud Gullit praten
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt een lange zit. Heb je wel een emmertje bij de hand ofzo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Zou Poetin hier ook al invloed op hebben?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik op de site terug wil kijken dan loopt ie de hele tijd vast na 6 minuten als ze over Ruud Gullit praten
Bij mij ook, op 2 verschillende computers (Chrome, IE en Safari). Elke keer als ze het over de PC Hooftstraat hebben waar mevrouwtje Gulli... Die mp4 werkte gelukkig wel (normaal gesproken is die te langszaam bij mij).quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
de site werkt bij mij al weken niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 02:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Poetin hier ook al invloed op hebben?
Nee, meneer Blatter natuurlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 02:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Poetin hier ook al invloed op hebben?
Download 'm dan ookquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Oei, hopelijk komt Tijl niet terug bij VI.quote:Ook wisten zondag maar liefst vijf andere zenders op hetzelfde tijdstip meer kijkers te trekken van de hoofdzender van RTL.
Hopelijk is zijn TV carričre hiermee aan het eindigen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef pberends het volgende:
RTL 4-show Tijl Beckand kijkcijferflop
[..]
Oei, hopelijk komt Tijl niet terug bij VI.
Vind je dat filmpje in het bericht dan niet grappig? Nick en Simon hahahhaaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn TV carričre hiermee aan het eindigen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hopelijk gaat die hele vriendenloterij het niet redden.
Maak daar maar de Nationale Chantage Postcode-kloterij vanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hopelijk gaat die hele vriendenloterij het niet redden.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat een faal loterij, ik heb helemaal geen vrienden.
485.000 kijkers is nog steeds knap tegenover BZV/Tros TV show, kickoff show Secret Story en WK schaatsen. Dit is weer een eenzijdig bericht van Pberends om Tijl Beckand zwart te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef pberends het volgende:
RTL 4-show Tijl Beckand kijkcijferflop
[..]
Oei, hopelijk komt Tijl niet terug bij VI.
En een ochtendwipje zit er op mijn leeftijd toch niet meer in.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef macca728 het volgende:
en Johan, wat heb jij je vrouw gegeven voor Valentijn ?
Aan die onzin doe ik niet mee, commercieel gedoe zeg.
Nee, het is een copypastje van Mediacourantquote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
485.000 kijkers is nog steeds knap tegenover BZV/Tros TV show, kickoff show Secret Story en WK schaatsen. Dit is weer een eenzijdig bericht van Pberends om Tijl Beckand zwart te maken
Het zou me niet verbazen dat Johan niet de enige in zijn huishouden is die zijn sigaren gebruikt...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En een ochtendwipje zit er op mijn leeftijd toch niet meer in.
Als Boskamp maar niet gaat huilenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:56 schreef tjoptjop het volgende:
Bareuh, weer veel Feyenoord vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |