quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Eerst kende ik Boskamp alleen van een filmpje waarin hij kabouter Plop nadeed.
Alleen jij en golfer hebben die zien spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijjn ook users die de Kromme of van der Gijp niet kennen als voetballer.
Jullie hebben wat gemist!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen jij en golfer hebben die zien spelen.
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een dag heeft die Genee toch. Eerst die politiekkaraoke show op BNR dan VI en nu hoor ik hem weer op de radio
Tuurlijk Tong tuurlijk je hebt helemaal gelijk! al is hij inderdaad een stuk bekender in Belgie dan in Nederland. Hij is daar zelfs vaak aanwezig als analist merk ik op, als ik het NOS team ff niet meer trek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig in het begin met Johan Boskamp vroeg 90 % zich af wie dat nu weer is. Ik een geschiedenisles gepost. En later lagen ze in een deuk om hem.
Ook met 't WK was hij een aantal wedstrijden analist bij de Belgen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk Tong tuurlijk je hebt helemaal gelijk! al is hij inderdaad een stuk bekender in Belgie dan in Nederland. Hij is daar zelfs vaak aanwezig als analist merk ik op, als ik het NOS team ff niet meer trek.
Bedankt, maar wat een kutsnelheid. Zal toch maar moeten kijken via de site. Bummer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Weet ik het ik liep langs en hoorde hem de aflevering van vanavond bij een programma herkend. Ik weet geen eens welk zender het was al geloof ik de stem van Stenders herkend te hebbenquote:
Is dat z'n zoon naast hem?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:44 schreef marcodej het volgende:
Die zoon van Coos de dartser heeft serieus anorexia volgens mij, ziet er niet gezond uit.
Bedankt nog!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ja Genee zegt op een gegeven moment 'z'n zoon zit er naast'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Is dat z'n zoon naast hem?Hard.
Nee joh, de sneeuwaflevering en Johans verjaardag waren het best.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dit de beste show van het seizoen. Ik ga hem zo gewoon nog een keertje terugkijken, kan mij het schelen.
Geef mij maar de televizierringafleveringquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee joh, de sneeuwaflevering en Johans verjaardag waren het best.
Hoe kunnen we jou nog serieus nemen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:04 schreef Perico het volgende:
Van mij mag Frenk vaker terugkomen, samen met Ivo Niehe vind ik hem de beste eenmalige gast totnutoe.
Ja, hij speelde iets teveel dingen door naar Derksen... hij had Bilfred en Gijp er wat meer bij moeten betrekken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Die Frenk was wel ok maar hij mag wel iets minder het heft in handen nemen w.b. interviewen. Hij ging op een gegeven moment na elke opmerking van Johan doorvragen, dat werd wat vermoeiend.
Die Co Stompé en die reporter zaten ook zo "spontaan en toevallig" in het publiek, met microfoontjes op...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ze zaten toch te klagen dat hun gasten hun mond niet opentrokken? Frenkie tenminste wel.
Ik vond dit de beste show van het seizoen. Ik ga hem zo gewoon nog een keertje terugkijken, kan mij het schelen.
"Hey Cootje, gaan we dartsen zo?"![]()
Die vond ik ook het beste met Raoulquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geef mij maar de televizierringaflevering
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:06 schreef Seam het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden dat een KLB topic op nr 2 staat als je op tijl beckand vi zoekt
Frenk is geniaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef Seam het volgende:
Frenk was een drama behalve volgende week zal hij wel nooit meer terugkomen. Net zo'n druktemaker als Prem, maar Frenk is ook nog een enorme snob.
Hij was te aanwezig, maar om hem nou een mongool te noemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Paxcon het volgende:
Die Frenk was echt een mongol inderdaad. Hij deed net of hij erbij hoorde, denigrerende opmerkingen over Johans carrière en hij nam de rol van Chenee over terwijl enkel Genee dat leuk en goed kan
Ik ben ook serieus aan het overwegen om hem terug te kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ze zaten toch te klagen dat hun gasten hun mond niet opentrokken? Frenkie tenminste wel.
"Hey Cootje, gaan we dartsen zo?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |