Jaja, credits voor jou.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig in het begin met Johan Boskamp vroeg 90 % zich af wie dat nu weer is. Ik een geschiedenisles gepost. En later lagen ze in een deuk om hem.
Paar maanden geleden lag ie toch op sterven ?quote:
Allemaal dankzij jou. Misschien belt hij je binnenkort even op om je te bedanken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig in het begin met Johan Boskamp vroeg 90 % zich af wie dat nu weer is. Ik een geschiedenisles gepost. En later lagen ze in een deuk om hem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Fordhamquote:
quote:Fordham's health has long been a concern. At one point he weighed 31 stone (197 kilograms, 434 lbs) and was in the habit of consuming 25 bottles of lager before going on stage to play.
En het dan nog topsport noemen ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Fordham
[..]
Die strippenkaart hangt nu hopelijk ingelijst boven je bedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Die hep ooit mijn strippenkaart gestempeld
Gelukkig rijden er geen trams in ons mooie Brabantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Die hep ooit mijn strippenkaart gestempeld
Toen was die nog niet zo prominent dus neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die strippenkaart hangt nu hopelijk ingelijst boven je bed
Er was al een cynicus voor je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Allemaal dankzij jou. Misschien belt hij je binnenkort even op om je te bedanken.
Frenkie is goed, vaker uitnodigenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Eerst kende ik Boskamp alleen van een filmpje waarin hij kabouter Plop nadeed.
Geen idee eigenlijk, in een circus ofzo. Hij moest 'hallo dames en heren, welkom in het circus' zeggen maar vergat steeds z'n tekst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor zijn kleindochter of zo was dat toch
Die kan zowel voetbalinhoudelijk goede vragen stellen als platte grappen maken. Dan ben je uitermate geschikt als VI-gastquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Frenkie is goed, vaker uitnodigen.
NINJA EDITquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan zowel voetbalinhoudelijk goede vragen stellen als platte grappen maken. Dan ben je uitermate geschikt als VI-gast
En bij nood kan hij zelfs Genee vervangen, hij vraagt tenminste door bij Derksen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan zowel voetbalinhoudelijk goede vragen stellen als platte grappen maken. Dan ben je uitermate geschikt als VI-gast
Wat mij betreft mag het snel weer gaan sneeuwenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef pberends het volgende:
[..]
En bij nood kan hij zelfs Genee vervangen, hij vraagt tenminste door bij Derksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |