quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Eerst kende ik Boskamp alleen van een filmpje waarin hij kabouter Plop nadeed.
Alleen jij en golfer hebben die zien spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijjn ook users die de Kromme of van der Gijp niet kennen als voetballer.
Jullie hebben wat gemist!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen jij en golfer hebben die zien spelen.
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een dag heeft die Genee toch. Eerst die politiekkaraoke show op BNR dan VI en nu hoor ik hem weer op de radio
Tuurlijk Tong tuurlijk je hebt helemaal gelijk! al is hij inderdaad een stuk bekender in Belgie dan in Nederland. Hij is daar zelfs vaak aanwezig als analist merk ik op, als ik het NOS team ff niet meer trek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig in het begin met Johan Boskamp vroeg 90 % zich af wie dat nu weer is. Ik een geschiedenisles gepost. En later lagen ze in een deuk om hem.
Ook met 't WK was hij een aantal wedstrijden analist bij de Belgen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk Tong tuurlijk je hebt helemaal gelijk! al is hij inderdaad een stuk bekender in Belgie dan in Nederland. Hij is daar zelfs vaak aanwezig als analist merk ik op, als ik het NOS team ff niet meer trek.
Bedankt, maar wat een kutsnelheid. Zal toch maar moeten kijken via de site. Bummer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Weet ik het ik liep langs en hoorde hem de aflevering van vanavond bij een programma herkend. Ik weet geen eens welk zender het was al geloof ik de stem van Stenders herkend te hebbenquote:
Is dat z'n zoon naast hem?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:44 schreef marcodej het volgende:
Die zoon van Coos de dartser heeft serieus anorexia volgens mij, ziet er niet gezond uit.
Bedankt nog!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |