hij lefde t ook om te twijfelen aan het haararchitect-kapsel en johan te betichten van het dragen van een pruik!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Paxcon het volgende:
Die Frenk was echt een mongol inderdaad. Hij deed net of hij erbij hoorde, denigrerende opmerkingen over Johans carrière en hij nam de rol van Chenee over terwijl enkel Genee dat leuk en goed kan
Dat doet Johan toch elke dag bij elke trainer en voetballer?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind het gewoon een schande dat de integriteit van Johan in twijfel wordt getrokken.
Genee is goed genoeg als presentator om hier van te leren.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond juist dat de snor veel meer aan het woord was doordat die frenk hem aan het interviewen was.. Beviel Genee niet en mij eigenlijk ook niet.
Hij heeft idd wel veel van die vaste riedeltjes. Corruptie bij Fifa, vd Boog bij Ajax, die Rus bij Vitesse etc. zodra hij daarover begint is het bijna altijd hetzelfdequote:Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Mee eens. Die langspeelplaat van JD mag ook wel eens wat keren onderbroken worden. Je kan aan de hand wat hij zegt niet eens met zekerheid zeggen welke aflevering je aan het kijken bent.
Niet meer uitnodigen inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Genee is goed genoeg als presentator om hier van te leren.
Als ik Ajax was, zou ik Bas Dost halen, dat is een uitstekende speler.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel veel van die vaste riedeltjes. Corruptie bij Fifa, vd Boog bij Ajax, die Rus bij Vitesse etc. zodra hij daarover begint is het bijna altijd hetzelfde
Die vallen idd in het rijtje etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Ajax was, zou ik Bas Dost halen, dat is een uitstekende speler.
Bert van Marwijk heb ik niet op grote fouten kunnen betrappen als bondscoach.
Die dingen heeft Johan ook wel eens gezegd.
Mening is één ding, maar je weet dat als hij over een van die onderwerpen begint dat het daaropvolgende monoloog een exacte kopie is van de vorige keer dat het ter sprake kwam. Zo bedoelde ik het meer. En met Frenk erbij werd het een dialoog ipv monoloog, imho wel eens verfrissendquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Toch goed dat hij bij z'n mening blijft. Van Basten zei ooit dat Johan's mening zo ging: /\/\/\/\/ maar zijn mening blijft natuurlijk -----------
browser/pc even opnieuw opstarten?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik op de site terug wil kijken dan loopt ie de hele tijd vast na 6 minuten als ze over Ruud Gullit praten
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt een lange zit. Heb je wel een emmertje bij de hand ofzo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Zou Poetin hier ook al invloed op hebben?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik op de site terug wil kijken dan loopt ie de hele tijd vast na 6 minuten als ze over Ruud Gullit praten
Bij mij ook, op 2 verschillende computers (Chrome, IE en Safari). Elke keer als ze het over de PC Hooftstraat hebben waar mevrouwtje Gulli... Die mp4 werkte gelukkig wel (normaal gesproken is die te langszaam bij mij).quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
de site werkt bij mij al weken niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 02:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Poetin hier ook al invloed op hebben?
Nee, meneer Blatter natuurlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 02:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Poetin hier ook al invloed op hebben?
Download 'm dan ookquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Oei, hopelijk komt Tijl niet terug bij VI.quote:Ook wisten zondag maar liefst vijf andere zenders op hetzelfde tijdstip meer kijkers te trekken van de hoofdzender van RTL.
Hopelijk is zijn TV carrière hiermee aan het eindigen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef pberends het volgende:
RTL 4-show Tijl Beckand kijkcijferflop
[..]
Oei, hopelijk komt Tijl niet terug bij VI.
Vind je dat filmpje in het bericht dan niet grappig? Nick en Simon hahahhaaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn TV carrière hiermee aan het eindigen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hopelijk gaat die hele vriendenloterij het niet redden.
Maak daar maar de Nationale Chantage Postcode-kloterij vanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hopelijk gaat die hele vriendenloterij het niet redden.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat een faal loterij, ik heb helemaal geen vrienden.
485.000 kijkers is nog steeds knap tegenover BZV/Tros TV show, kickoff show Secret Story en WK schaatsen. Dit is weer een eenzijdig bericht van Pberends om Tijl Beckand zwart te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef pberends het volgende:
RTL 4-show Tijl Beckand kijkcijferflop
[..]
Oei, hopelijk komt Tijl niet terug bij VI.
En een ochtendwipje zit er op mijn leeftijd toch niet meer in.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef macca728 het volgende:
en Johan, wat heb jij je vrouw gegeven voor Valentijn ?
Aan die onzin doe ik niet mee, commercieel gedoe zeg.
Nee, het is een copypastje van Mediacourantquote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
485.000 kijkers is nog steeds knap tegenover BZV/Tros TV show, kickoff show Secret Story en WK schaatsen. Dit is weer een eenzijdig bericht van Pberends om Tijl Beckand zwart te maken
Het zou me niet verbazen dat Johan niet de enige in zijn huishouden is die zijn sigaren gebruikt...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En een ochtendwipje zit er op mijn leeftijd toch niet meer in.
Als Boskamp maar niet gaat huilenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:56 schreef tjoptjop het volgende:
Bareuh, weer veel Feyenoord vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |