SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als leger er bij staat en niks doet dat zou wel mooi teken zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef RvLaak het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Leger houdt deel demonstranten tegen die naar gebouw staatstv willen optrekken. Deel van mensen klimt langs en over de tanks. #Egypte
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Hij wordt weer serieuzer, goed begin van herstel van zijn reputatie
De bovenste rode regel is een referentie naar het oude Egyptische volkslied (1923 tot 1936) dat geschreven was door de dichter Mostafa Saadeq Al-Rafe'ie. Het eigenaardige is dat het oude volkslied nu gebruikt wordt door de Egyptische Politieacademie. Hier kun je een vertaling lezen van het oude volkslied.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Pistolebob het volgende:
Kan iemand dit vertalen?
http://www.cairondp.org/
Gefeli!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
Mijn nieuwe-topicdeel-openen-ontmaagding
Ja, Mubarak's gedachte moest er gewoon in, die is zo schattig
Deed het auw?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
tnx, voor de uitgebreide uitlegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef Muridae het volgende:
[..]
De bovenste rode regel is een referentie naar het oude Egyptische volkslied (1923 tot 1936) dat geschreven was door de dichter Mostafa Saadeq Al-Rafe'ie. Het eigenaardige is dat het oude volkslied nu gebruikt wordt door de Egyptische Politieacademie. Hier kun je een vertaling lezen van het oude volkslied.
Rode regel :
"Eslami ya Misr"
("Wees veilig O Egypte")
Zwarte tekst :
"Haafidoe ala Bilaadinaa wa ala Masrinaa al Habieba mien kol el adaa wa al shoeroer...bahibek ya masr."
("Bescherm onze natie en ons geliefde Egypte voor alle vijanden en het kwade...ik heb je lief Egypte.")
Het lijkt er dus op dat ze de politieagenten willen aanspreken...
Gratsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
Mooie start, goede TT.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
Ahh nu snap ik de verwarringquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is een afkorting van 'congratulations' heniet 'gratis'
Leuke user-id wel, 333.555.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
Noord-oosten toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
overzicht "route" plein naar paleis nu !http://www.presstv.ir/live/llnw/
(edit weer weg grlmbl)
ff kijken maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef yavanna het volgende:
Mensen kunnen het haast niet geloven da tde deense PM heeft gezegd dat M moet opzouten.
Dima_Khatib Dima Khatib
Pls if you doubt me, as usual, just scroll down and open links to original Danish article + English google translation. I posted everything
ik gebruik altijd congrats, is duidelijkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Je snapte de afkorting gewoon niet, ouwe lulGeneratiekloof he
uhm .. dát kon ik zo snel niet zien ( was weg voordat ik het doorhad )quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef yavanna het volgende:
Juttutin: AJE quote state TV "staff cannot come in or leave". #jan25 should perhaps make it clear they are free to LEAVE & will be safe
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef yavanna het volgende:
LOL
Dima_Khatib Dima Khatib
Skuffet Løkke: Mubarak er historie og skal gå af #jan25 #egypt #denmark v @ArabRevolution I am learning Danish
Is dit niet na te gaan door vliegtuig fanaten? via chatter over flightnumbers?quote:ArabRevolution
This is big if true RT @Messrologist Confirmed: Almazza Air Force Base The Presidential Airbus left For UAE this morning.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef yavanna het volgende:
LOL
Dima_Khatib Dima Khatib
Skuffet Løkke: Mubarak er historie og skal gå af #jan25 #egypt #denmark v @ArabRevolution I am learning Danish
http://www.airplane-pictures.net/image117538.htmlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Is dit niet na te gaan door vliegtuig fanaten? via chatter over flightnumbers?
Waar zijn onze vertalers? hup jongens!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef DeZoektocht het volgende:
nieuwe tweet van Ghonim, jammer genoeg in het arabisch.
Gib link.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zijn onze vertalers? hup jongens!
Een heel verhaal...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zijn onze vertalers? hup jongens!
ja en nu moet je het verhaal achter de link vertalen, succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef rakotto het volgende:
Voor al mijn Egyptische broeders en gezusteres
en dan link
Het is me gelukt, heb hem vertaalt. Het blijft helaas wel bij een slecht lopende Nederlandse tekst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
ja en nu moet je het verhaal achter de link vertalen, succes
Ik geloof dat ze aangaven dat ie weg was uit Egypte en dat bleek niet te kloppen. Dat ie weg is uit Cairo wordt vooralsnog niet ontkend volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef gehotseflotst het volgende:
Is Mubarak nu al wel uit Cairo weg of niet? Volgens een Zweedse krant die regelmatig updates heeft, heeft Al Arabiya dat nu gerectificeerd en klopte het bericht dat hij was vertrokken niet...
Ook niet erkendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze aangaven dat ie weg was uit Egypte en dat bleek niet te kloppen. Dat ie weg is uit Cairo wordt vooralsnog niet ontkend volgens mij.
Het is gewoon een verhaaltje waar hij zijn standpunt verduidelijkt en zich verder distantieert van het hele "symbool zijn voor de revolutie" etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het is me gelukt, heb hem vertaalt. Het blijft helaas wel bij een slecht lopende Nederlandse tekst.
Die had daar moeten optreden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef tass het volgende:
Blijft 1 van de betere nummers van Michael en de tekst is ook wel heeeeeeel erg toepasselijk.
Ik denk dat er vandaag eigenlijk verder niks gebeurt....
Ben bang dat die tweet van iemand over die presidentiële airbus die is vertrokken ook weer zo'n bericht is om mensen blij te maken met een dooie mus
Okee... Nog allemaal erg vaag dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze aangaven dat ie weg was uit Egypte en dat bleek niet te kloppen. Dat ie weg is uit Cairo wordt vooralsnog niet ontkend volgens mij.
Klopt, maar ik hoor het op meerdere plekken. Neemt niet weg dat ze volgens mij allemaal elkaar na lopen te praten.quote:
Zegt hij nog iets over wat men nu 'moet' doen. Of dat het nu goed isqua wat het leger ed wil doen oid? Of heel neutraal?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het is gewoon een verhaaltje waar hij zijn standpunt verduidelijkt en zich verder distantieert van het hele "symbool zijn voor de revolutie" etc.
Nog goed geschreven, of meer de uitspraken van iemand die ernstig vermoeid is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef rakotto het volgende:
Het is gewoon zijn statement omtrent het situatie en antwoorden op vragen.
Geen nieuwe dingen...
Er valt niet te onderhanden met al dat bloed dat vergiet is
Er zijn geen symbolen voor deze revolutie, de enige held is het volk
Wat in Egypte gebeurt, is een interne zaak
blablabla
niets bijzonders
Zo natuurlijk lijkt me dat inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Overigens is het natuurlijk een kwestie van uren voordat ie uit het land vertrokken is. Wat me niet geheel onverstandig lijkt.
Ah, hij gaat lekker aan het strand liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef alors het volgende:
Ik hoorde net op het NL nieuws iets over dattie naar Sharm el Sheik zou zijn... voor wat het waard is..
Zie alleen maar Cairoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef bokaal het volgende:
Andere steden // PressTV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn echt snel, dat werd pas gisterochtend verteld aan geruchten! En nu al bij de NOS.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef alors het volgende:
Ik hoorde net op het NL nieuws iets over dattie naar Sharm el Sheik zou zijn... voor wat het waard is..
Met de goede make-upquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, hij gaat lekker aan het strand liggen
Cappuccino'tje erbij...
Wel goed geschreven, maar niets nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog goed geschreven, of meer de uitspraken van iemand die ernstig vermoeid is?
Ik bedoel meer in de zin van vertrekken uit Cairo. Als ie daar weggaat lijkt het me erg aannemelijk dat ie ook het land verlaat op de korte termijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo natuurlijk lijkt me dat inmiddels niet meer.
Okay thanx, dan waren al die Al Arabiya statements ook fake.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef rakotto het volgende:
Het is gewoon zijn statement omtrent het situatie en antwoorden op vragen.
Geen nieuwe dingen...
Er valt niet te onderhanden met al dat bloed dat vergiet is
Er zijn geen symbolen voor deze revolutie, de enige held is het volk
Wat in Egypte gebeurt, is een interne zaak
blablabla
niets bijzonders
Kom op met die cams.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
LondonToCairo Just approaching the TV station now. Much more energised crowd, very loud, lots of flags, TV cams are all here. Its mad! #Egypt #Tahrir
quote:
Hij zit zeker weer in een taxi ' alles ziet er normaal uit'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, onze "held" zegt wat anders:
gpdcairo GPD Cairo
Demo bij tv verzandt, iedereen weer terug naar Tahrir
1 minute ago Favorite Retweet Reply
SultanAlQassemi Al Jazeera: Tens of thousands of protesters surround Egypt State TV building in Cairo preventing employees from leaving or enteringquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gpdcairo GPD Cairo
LOLquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gpdcairo GPD Cairo
quote:Sandmonkey Sandmonkey
There is a sea of people infront of the state TV building. The scene is nuts. #jan25
1 minute ago
Als het aan het verzanden is dan moet ie met z'n kont uit die strandstoel komen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gpdcairo GPD Cairo
lolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als het aan het verzanden is dan moet ie met z'n kont uit die strandstoel komen..
Eigenlijk wel schandalig hoe die man zijn werk verzaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gpdcairo GPD Cairo
Volgens mij is dit DE man die de representatief is voor de gehele Nederlandse journalistiekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als het aan het verzanden is dan moet ie met z'n kont uit die strandstoel komen..
Hij heeft zeker lipstick in zijn oog ofzo. Wat een blamage die manquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Al Jazeera: Tens of thousands of protesters surround Egypt State TV building in Cairo preventing employees from leaving or entering
[Upd] Egypte: Actiebereidheid bij protestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: text messages being sent from the Egyptian Military about a third statement to be issued today
Wie weet, misschien komt het leger ooit nog eens met een zinnig bericht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Al Arabiya: text messages being sent from the Egyptian Military about a third statement to be issued today
Zal vast wel weer de zoveelste nietszeggende "statement" zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Oh sorry, na de tweede statement was ik het spoor waarschijnlijk bijster :pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[Upd] Egypte: Actiebereidheid bij protesten
Laatste update
hij is toch die koffiekut ,,, hij zal zn cappucino wel missenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij heeft zeker lipstick in zijn oog ofzo. Wat een blamage die man
Had ik niet verwacht van de MBquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef yavanna het volgende:
NevineZaki Nevine
Al Jazeera reports that z 'brother muslimhood' is trying to calm ppl down in #Tahrir & make the demos peaceful
3arabawy helicopter is flying above our heads now. #jan25quote:
In de achtergrond @ AJE hoor ik wel zo'n molenwiek langskomenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
3arabawy helicopter is flying above our heads now. #jan25
welke streamkijk jij .. ik hoor alleen tharir nu ....
net voor ik het typte hoorde je op AJE het heel goed. Nu ook soms.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
3arabawy helicopter is flying above our heads now. #jan25
welke streamkijk jij .. ik hoor alleen tharir nu ....
Nieuwe update of de 'oudere' nieuwe update?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laatste update
[edit]
Bij deze heeft die man zich nu definitief als onbetrouwbaar aangemerkt voor mij
kej thnx( ja die hoor ik niet nu vanwege de streams op mn pc , AJE op tv hier ..)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de achtergrond @ AJE hoor ik wel zo'n molenwiek langskomen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij heeft zeker lipstick in zijn oog ofzo. Wat een blamage die man
Stream hier is perfectquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kej thnx( ja die hoor ik niet nu vanwege de streams op mn pc , AJE op tv hier ..)
Ik doelde op die Sultan dudequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nieuwe update of de 'oudere' nieuwe update?![]()
Ja, zeker onbetrouwbaar. Laat hem maar lekker naar een of ander toeristenoordje gaan en cappuccino's drinken![]()
Maar hij zorgt wel voor amusement in deze tijden, da's dan wel weer lief
Oh, dus gpdcairo is nog betrouwbaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stream hier is perfect
[..]
Ik doelde op die Sultan dude![]()
Nee hij's comic reliefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, dus gpdcairo is nog betrouwbaar?
ik heb er al 4 aan staan en mn pc krijgt het alweer moeilijk (maar ik knal ff volume omhoog van TVquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stream hier is perfect
[..]
Ik doelde op die Sultan dude![]()
Ik hou het bij 2, PressTV & AJE... Anders krijg ik geen streams, maar dia-showsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb er al 4 aan staan en mn pc krijgt het alweer moeilijk (maar ik knal ff volume omhoog van TV)
1 van de 4 staat puur open vanwege live audio van plein , 1 tje xtra voor als er ergens reclame is of een herhaling van speech .. maar goed staan over elkaar dus wel heavy voor mn pc , zijn er toch 4 .. )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hou het bij 2, PressTV & AJE... Anders krijg ik geen streams, maar dia-shows
waarom gaan ze nu niet los dan want als ze nu alles in nemen dan is het toch einde regering ...quote:'Mubarak en familie verlaten Caïro'
CAIRO - Volgens de nieuwszender al-Arabiya hebben de Egyptische president Hosni Mubarak en zijn familie vrijdag de hoofdstad Caïro verlaten.
Ze zouden met onbekende bestemming zijn vertrokken vanaf een luchtmachtbasis in een buitenwijk van de stad.
De zender gaf geen bron voor het verhaal. Een door persbureau Reuters aangehaalde hooggeplaatste militaire bron wilde niet reageren op het verhaal van al-Arabiya.
Volgens het Duitse persbureau DPA wordt gemeld dat Mubarak per helicopter is vertrokken. De bestemming van de reis zou onbekend zijn. Tegenover de BBC verklaart een hooggeplaatste westerse functionaris dat Mubarak weg is uit Caïro.
Betogers
In Egypte zijn vrijdag voor de achttiende dag vele honderdduizenden mensen de straat opgegaan om het aftreden van de 82-jarige Mubarak te eisen. Ook voor het paleis van de president in de buitenwijk Heliopolis staan woedende betogers.
Mubarak weigert tot nu toe op te stappen. In een door de staatstelevisie uitgezonden toespraak zei hij donderdag dat hij vastbesloten is een vreedzame machtsoverdracht tot stand te brengen.
Ik ga er vanuit dat Al Arabia onbetrouwbaar is. Zolang Sultan het er iedere keer netjes bij zet....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laatste update
[edit]
Bij deze heeft die man zich nu definitief als onbetrouwbaar aangemerkt voor mij
Je moet ook niet de Telegraaf lezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van de MB
Nu beweerde ook dat het leger duidelijk de kant van moebie had gekozenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef RAVW het volgende:
Op nu.nl
[..]
waarom gaan ze nu niet los dan want als ze nu alles in nemen dan is het toch einde regering ...
Ik lees nooit de Telegraaf. De MB is in het verleden namelijk een stuk gewelddadiger geweest, nu nog steeds eigenlijk in andere landen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet de Telegraaf lezen.
quote:NadiaE Nadia El-Awady
Advice from a protester (me): never protest with the rich crowd. They aren't angry enough. #jan25 #egypt
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
NadiaE @monasosh ya rabquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
monasosh monasosh
@
@occupiedcairo @NadiaE we r trying to send u professional chant leaders from tahrirhold on #jan25
1 minute ago
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
monasosh monasosh
@
@occupiedcairo @NadiaE we r trying to send u professional chant leaders from tahrirhold on #jan25
1 minute ago
AJ : "destination unclear"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef quirigua het volgende:
AJ : "Mubarak and family have left Cairo capital"
quote:Sandmonkey Sandmonkey
Heard from my aunt who lives next to the palace that the protesters are "very chic". Freakin heliopolis. :p #jan25
En nu hebben ze het er net overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef raistlin6 het volgende:
De nieuwste NOS-fail.
Pagina 128
http://teletekst.nos.nl/?128
Vooral waar staat dat Al Jazeera zegt dat ie het land heeft verlaten.
Verwijzende naar het gerucht wat Al Jazeera zei dat niet klopte dat mubie in UAE zou zitten
"For free webcam sex, cal....."quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand die dit kan lezen?
Vertaling?
[ afbeelding ]
Ja maar niet dat hij het land heeft verlaten als feit. Dus fail.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En nu hebben ze het er net over. Nieuw gerucht
Eens, maar vond het een leuke tegenstellingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja maar niet dat hij het land heeft verlaten als feit. Dus fail.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef raistlin6 het volgende:
De nieuwste NOS-fail.
Pagina 128
http://teletekst.nos.nl/?128
Vooral waar staat dat Al Jazeera zegt dat ie het land heeft verlaten.
Verwijzende naar het gerucht waarvan Al Jazeera zei dat het niet klopte dat mubie in UAE zou zitten
Schommelstoel, we houden van je..of zoietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef schommelstoel het volgende:
Vertaling?
[ afbeelding ]
In elke straat van onze natie zijn de geluiden van vrijheid te horen dat ons roept...iets in die trant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef schommelstoel het volgende:
Vertaling?
[ afbeelding ]
In elke straat in onze land hoor je vrijheid ons roepen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef schommelstoel het volgende:
Vertaling?
[ afbeelding ]
Die inderdaad. NOS heeft geen contacten bij Al Jazeera die ze ff kunnen bellen voor ze iets zeggen of zo?quote:
Ah, dankjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:38 schreef Muridae het volgende:
[..]
In elke straat van onze natie zijn de geluiden van vrijheid te horen...iets in die trant.
Kon het gewoon niet latenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Laat 'm nou maar z'n fantasieën hebben
NOSquote:
Nationale Ontzettende Stumperds?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
NOS
Iemand nieuwe leuke afkorting voor de NOS ?
Die mogen zichzelf wel vaker laten zien, je ziet alleen maar lelijkerds tussen de demonstranten.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef raistlin6 het volgende:
Zijn er verder nog hardnekkige geruchten die gecheckt moeten worden?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef shomila het volgende:
bbclysedoucet lyse doucet
Senior official confirms Pres & Mrs Mubarak have left Cairo for Sharm #jan25 #egypt
46 seconds ago
quote:
Oke feiten ga ik daar niet over vinden. Qua logica is ie gewoon nog in Caïro. Als ie de stad zou hebben verlaten, zou dat stil zijn gebleven. Daarnaast is dat gerucht al vaker voorbijgekomen zonder dat het op waarheid berustte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, moebie die weg is uit Caïro
[..]
Vooral deze vind ik daar erg illustratief voor:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oke feiten ga ik daar niet over vinden. Qua logica is ie gewoon nog in Caïro. Als ie de stad zou hebben verlaten, zou dat stil zijn gebleven. Daarnaast is dat gerucht al vaker voorbijgekomen zonder dat het op waarheid berustte.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef shomila het volgende:
ashrafkhalil ashraf khalil
Everybody calm down about reports that Mubarak has "left Cairo." He runs country from Sharm El Shiekh more than half the time#egypt #jan25
1 minute ago
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef shomila het volgende:
ashrafkhalil ashraf khalil
Everybody calm down about reports that Mubarak has "left Cairo." He runs country from Sharm El Shiekh more than half the time#egypt #jan25
1 minute ago
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oke feiten ga ik daar niet over vinden. Qua logica is ie gewoon nog in Caïro. Als ie de stad zou hebben verlaten, zou dat stil zijn gebleven. Daarnaast is dat gerucht al vaker voorbijgekomen zonder dat het op waarheid berustte.
Trachten de mensen bij het paleis weg te krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |