SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als leger er bij staat en niks doet dat zou wel mooi teken zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef RvLaak het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Leger houdt deel demonstranten tegen die naar gebouw staatstv willen optrekken. Deel van mensen klimt langs en over de tanks. #Egypte
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Hij wordt weer serieuzer, goed begin van herstel van zijn reputatie
De bovenste rode regel is een referentie naar het oude Egyptische volkslied (1923 tot 1936) dat geschreven was door de dichter Mostafa Saadeq Al-Rafe'ie. Het eigenaardige is dat het oude volkslied nu gebruikt wordt door de Egyptische Politieacademie. Hier kun je een vertaling lezen van het oude volkslied.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Pistolebob het volgende:
Kan iemand dit vertalen?
http://www.cairondp.org/
Gefeli!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
Mijn nieuwe-topicdeel-openen-ontmaagding
Ja, Mubarak's gedachte moest er gewoon in, die is zo schattig
Deed het auw?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
tnx, voor de uitgebreide uitlegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef Muridae het volgende:
[..]
De bovenste rode regel is een referentie naar het oude Egyptische volkslied (1923 tot 1936) dat geschreven was door de dichter Mostafa Saadeq Al-Rafe'ie. Het eigenaardige is dat het oude volkslied nu gebruikt wordt door de Egyptische Politieacademie. Hier kun je een vertaling lezen van het oude volkslied.
Rode regel :
"Eslami ya Misr"
("Wees veilig O Egypte")
Zwarte tekst :
"Haafidoe ala Bilaadinaa wa ala Masrinaa al Habieba mien kol el adaa wa al shoeroer...bahibek ya masr."
("Bescherm onze natie en ons geliefde Egypte voor alle vijanden en het kwade...ik heb je lief Egypte.")
Het lijkt er dus op dat ze de politieagenten willen aanspreken...
Gratsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
Mooie start, goede TT.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
Ahh nu snap ik de verwarringquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is een afkorting van 'congratulations' heniet 'gratis'
Leuke user-id wel, 333.555.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef gehotseflotst het volgende:
Noord-oosten toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
overzicht "route" plein naar paleis nu !http://www.presstv.ir/live/llnw/
(edit weer weg grlmbl)
ff kijken maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef yavanna het volgende:
Mensen kunnen het haast niet geloven da tde deense PM heeft gezegd dat M moet opzouten.
Dima_Khatib Dima Khatib
Pls if you doubt me, as usual, just scroll down and open links to original Danish article + English google translation. I posted everything
ik gebruik altijd congrats, is duidelijkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Je snapte de afkorting gewoon niet, ouwe lulGeneratiekloof he
uhm .. dát kon ik zo snel niet zien ( was weg voordat ik het doorhad )quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef yavanna het volgende:
Juttutin: AJE quote state TV "staff cannot come in or leave". #jan25 should perhaps make it clear they are free to LEAVE & will be safe
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef yavanna het volgende:
LOL
Dima_Khatib Dima Khatib
Skuffet Løkke: Mubarak er historie og skal gå af #jan25 #egypt #denmark v @ArabRevolution I am learning Danish
Is dit niet na te gaan door vliegtuig fanaten? via chatter over flightnumbers?quote:ArabRevolution
This is big if true RT @Messrologist Confirmed: Almazza Air Force Base The Presidential Airbus left For UAE this morning.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef yavanna het volgende:
LOL
Dima_Khatib Dima Khatib
Skuffet Løkke: Mubarak er historie og skal gå af #jan25 #egypt #denmark v @ArabRevolution I am learning Danish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |