Ik hou het bij 2, PressTV & AJE... Anders krijg ik geen streams, maar dia-showsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb er al 4 aan staan en mn pc krijgt het alweer moeilijk (maar ik knal ff volume omhoog van TV)
1 van de 4 staat puur open vanwege live audio van plein , 1 tje xtra voor als er ergens reclame is of een herhaling van speech .. maar goed staan over elkaar dus wel heavy voor mn pc , zijn er toch 4 .. )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hou het bij 2, PressTV & AJE... Anders krijg ik geen streams, maar dia-shows
waarom gaan ze nu niet los dan want als ze nu alles in nemen dan is het toch einde regering ...quote:'Mubarak en familie verlaten Caïro'
CAIRO - Volgens de nieuwszender al-Arabiya hebben de Egyptische president Hosni Mubarak en zijn familie vrijdag de hoofdstad Caïro verlaten.
Ze zouden met onbekende bestemming zijn vertrokken vanaf een luchtmachtbasis in een buitenwijk van de stad.
De zender gaf geen bron voor het verhaal. Een door persbureau Reuters aangehaalde hooggeplaatste militaire bron wilde niet reageren op het verhaal van al-Arabiya.
Volgens het Duitse persbureau DPA wordt gemeld dat Mubarak per helicopter is vertrokken. De bestemming van de reis zou onbekend zijn. Tegenover de BBC verklaart een hooggeplaatste westerse functionaris dat Mubarak weg is uit Caïro.
Betogers
In Egypte zijn vrijdag voor de achttiende dag vele honderdduizenden mensen de straat opgegaan om het aftreden van de 82-jarige Mubarak te eisen. Ook voor het paleis van de president in de buitenwijk Heliopolis staan woedende betogers.
Mubarak weigert tot nu toe op te stappen. In een door de staatstelevisie uitgezonden toespraak zei hij donderdag dat hij vastbesloten is een vreedzame machtsoverdracht tot stand te brengen.
Ik ga er vanuit dat Al Arabia onbetrouwbaar is. Zolang Sultan het er iedere keer netjes bij zet....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[Upd] Egypte: Actiebereidheid bij protesten
Laatste update
[edit]
Bij deze heeft die man zich nu definitief als onbetrouwbaar aangemerkt voor mij
Je moet ook niet de Telegraaf lezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van de MB
Nu beweerde ook dat het leger duidelijk de kant van moebie had gekozenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef RAVW het volgende:
Op nu.nl
[..]
waarom gaan ze nu niet los dan want als ze nu alles in nemen dan is het toch einde regering ...
Ik lees nooit de Telegraaf. De MB is in het verleden namelijk een stuk gewelddadiger geweest, nu nog steeds eigenlijk in andere landen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet de Telegraaf lezen.
quote:NadiaE Nadia El-Awady
Advice from a protester (me): never protest with the rich crowd. They aren't angry enough. #jan25 #egypt
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
NadiaE @monasosh ya rabquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
monasosh monasosh
@
@occupiedcairo @NadiaE we r trying to send u professional chant leaders from tahrirhold on #jan25
1 minute ago
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
monasosh monasosh
@
@occupiedcairo @NadiaE we r trying to send u professional chant leaders from tahrirhold on #jan25
1 minute ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |