Nog goed geschreven, of meer de uitspraken van iemand die ernstig vermoeid is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef rakotto het volgende:
Het is gewoon zijn statement omtrent het situatie en antwoorden op vragen.
Geen nieuwe dingen...
Er valt niet te onderhanden met al dat bloed dat vergiet is
Er zijn geen symbolen voor deze revolutie, de enige held is het volk
Wat in Egypte gebeurt, is een interne zaak
blablabla
niets bijzonders
Zo natuurlijk lijkt me dat inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Overigens is het natuurlijk een kwestie van uren voordat ie uit het land vertrokken is. Wat me niet geheel onverstandig lijkt.
Ah, hij gaat lekker aan het strand liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef alors het volgende:
Ik hoorde net op het NL nieuws iets over dattie naar Sharm el Sheik zou zijn... voor wat het waard is..
Zie alleen maar Cairoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef bokaal het volgende:
Andere steden // PressTV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn echt snel, dat werd pas gisterochtend verteld aan geruchten! En nu al bij de NOS.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef alors het volgende:
Ik hoorde net op het NL nieuws iets over dattie naar Sharm el Sheik zou zijn... voor wat het waard is..
Met de goede make-upquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, hij gaat lekker aan het strand liggen
Cappuccino'tje erbij...
Wel goed geschreven, maar niets nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog goed geschreven, of meer de uitspraken van iemand die ernstig vermoeid is?
Ik bedoel meer in de zin van vertrekken uit Cairo. Als ie daar weggaat lijkt het me erg aannemelijk dat ie ook het land verlaat op de korte termijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo natuurlijk lijkt me dat inmiddels niet meer.
Okay thanx, dan waren al die Al Arabiya statements ook fake.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef rakotto het volgende:
Het is gewoon zijn statement omtrent het situatie en antwoorden op vragen.
Geen nieuwe dingen...
Er valt niet te onderhanden met al dat bloed dat vergiet is
Er zijn geen symbolen voor deze revolutie, de enige held is het volk
Wat in Egypte gebeurt, is een interne zaak
blablabla
niets bijzonders
Kom op met die cams.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
LondonToCairo Just approaching the TV station now. Much more energised crowd, very loud, lots of flags, TV cams are all here. Its mad! #Egypt #Tahrir
quote:
Hij zit zeker weer in een taxi ' alles ziet er normaal uit'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, onze "held" zegt wat anders:
gpdcairo GPD Cairo
Demo bij tv verzandt, iedereen weer terug naar Tahrir
1 minute ago Favorite Retweet Reply
SultanAlQassemi Al Jazeera: Tens of thousands of protesters surround Egypt State TV building in Cairo preventing employees from leaving or enteringquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gpdcairo GPD Cairo
LOLquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gpdcairo GPD Cairo
quote:Sandmonkey Sandmonkey
There is a sea of people infront of the state TV building. The scene is nuts. #jan25
1 minute ago
Als het aan het verzanden is dan moet ie met z'n kont uit die strandstoel komen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gpdcairo GPD Cairo
lolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als het aan het verzanden is dan moet ie met z'n kont uit die strandstoel komen..
Eigenlijk wel schandalig hoe die man zijn werk verzaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gpdcairo GPD Cairo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |