Volgens mij is dit DE man die de representatief is voor de gehele Nederlandse journalistiekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als het aan het verzanden is dan moet ie met z'n kont uit die strandstoel komen..
Hij heeft zeker lipstick in zijn oog ofzo. Wat een blamage die manquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Al Jazeera: Tens of thousands of protesters surround Egypt State TV building in Cairo preventing employees from leaving or entering
[Upd] Egypte: Actiebereidheid bij protestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: text messages being sent from the Egyptian Military about a third statement to be issued today
Wie weet, misschien komt het leger ooit nog eens met een zinnig bericht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Al Arabiya: text messages being sent from the Egyptian Military about a third statement to be issued today
Zal vast wel weer de zoveelste nietszeggende "statement" zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Oh sorry, na de tweede statement was ik het spoor waarschijnlijk bijster :pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[Upd] Egypte: Actiebereidheid bij protesten
Laatste update
hij is toch die koffiekut ,,, hij zal zn cappucino wel missenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij heeft zeker lipstick in zijn oog ofzo. Wat een blamage die man
Had ik niet verwacht van de MBquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef yavanna het volgende:
NevineZaki Nevine
Al Jazeera reports that z 'brother muslimhood' is trying to calm ppl down in #Tahrir & make the demos peaceful
3arabawy helicopter is flying above our heads now. #jan25quote:
In de achtergrond @ AJE hoor ik wel zo'n molenwiek langskomenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
3arabawy helicopter is flying above our heads now. #jan25
welke streamkijk jij .. ik hoor alleen tharir nu ....
net voor ik het typte hoorde je op AJE het heel goed. Nu ook soms.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
3arabawy helicopter is flying above our heads now. #jan25
welke streamkijk jij .. ik hoor alleen tharir nu ....
Nieuwe update of de 'oudere' nieuwe update?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[Upd] Egypte: Actiebereidheid bij protesten
Laatste update
[edit]
Bij deze heeft die man zich nu definitief als onbetrouwbaar aangemerkt voor mij
kej thnx( ja die hoor ik niet nu vanwege de streams op mn pc , AJE op tv hier ..)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de achtergrond @ AJE hoor ik wel zo'n molenwiek langskomen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij heeft zeker lipstick in zijn oog ofzo. Wat een blamage die man
Stream hier is perfectquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kej thnx( ja die hoor ik niet nu vanwege de streams op mn pc , AJE op tv hier ..)
Ik doelde op die Sultan dudequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nieuwe update of de 'oudere' nieuwe update?![]()
Ja, zeker onbetrouwbaar. Laat hem maar lekker naar een of ander toeristenoordje gaan en cappuccino's drinken![]()
Maar hij zorgt wel voor amusement in deze tijden, da's dan wel weer lief
Oh, dus gpdcairo is nog betrouwbaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stream hier is perfect
[..]
Ik doelde op die Sultan dude![]()
Nee hij's comic reliefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, dus gpdcairo is nog betrouwbaar?
ik heb er al 4 aan staan en mn pc krijgt het alweer moeilijk (maar ik knal ff volume omhoog van TVquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stream hier is perfect
[..]
Ik doelde op die Sultan dude![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |