Positief blijven! Als jij in een wijk woont met minder werkzoekenden heb je meer kans.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:07 schreef Viking84 het volgende:
@ Blobje: nou, dat ik op gesprek mag komen is dus al heel wat blijkbaar.
Cool!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Blobje het volgende:
[..]
Positief blijven! Als jij in een wijk woont met minder werkzoekenden heb je meer kans.Overigens krijg ik net een bevestiging binnen dat ze binnen 5 dagen bellen voor een afspraak maken over een sollicitatiegesprek. Zo ver ben ik nog niet eerder gekomen.
Nice! En voor hoeveel uren in de week vroegen ze iemand?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:15 schreef Viking84 het volgende:
In het TNT-topic zitten mensen uit dezelfde stad als ik die meteen werden aangenomen.
Er was een hele rits vacatures. Voor 'mijn' wijk zou dat max 30 uur zijn, minimaal 3 dagen. Maar bij TNT kun je toch maar max 25 uur werken? (of bedoelen ze 30 bezorguren, evt verspreid over verschillende personen?)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef Blobje het volgende:
[..]
Nice! En voor hoeveel uren in de week vroegen ze iemand?
Ik heb werkelijk waar bij elk mogelijk postbezorgbedrijf in de omgeving gesolliciteerd. TNT, Sandd, NetwerkVSP, DHL etc. Nooit plek en als dat er wel was werd ik niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Het is maar goed dat jij net over TNT begon en ik voor de grap eens even weer ging kijken.
Je kunt ook meerdere diensten achter elkaar draaien, dan kom je wel aan die uren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef Blobje het volgende:
Vreemd, bij mij stond er maandag t/m zaterdag. Minimaal 6, maximaal 15 uren. Misschien bedoelen ze inderdaad bezorguren van een complete wijk, die weer is opgedeeld over meer personen. Zou anders wel veel uren voor 1 postbode zijn vergeleken met mijn wijk. En dat is toch ook niet de kleinste.
Klopt, echter stond er bij mij maximaal 15 uren. Ze vroegen ook nog mensen in andere wijken in de omgeving. Misschien kan ik die er bij doen zodat ik ook rond de 25 a 30 uit kom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook meerdere diensten achter elkaar draaien, dan kom je wel aan die uren.
Hier zie je bijv staan dat het idd mogelijk is om tot max 30 uur te werken: http://www.studentenwerk.(...)r-TNT-in-Oss-gezocht
Doe ik die andere er ook bij, kom ik op 60 uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:26 schreef Blobje het volgende:
[..]
Klopt, echter stond er bij mij maximaal 15 uren. Ze vroegen ook nog mensen in andere wijken in de omgeving. Misschien kan ik die er bij doen zodat ik ook rond de 25 uit kom.
Dat is geen betrouwbare site. Ik heb ook voor soortgelijke sites geschreven. Je plukt wat info van het internet en knutselt zelf een verhaaltje in elkaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef Blobje het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)ezorger-bij-tnt.html Daar staat dat er doorgaans contracten worden uitgegeven voor 15 uren. Gemiddeld 2 a 3 uurtjes per dag. Hmm nou jah, we zien wel.
Trusten!
Maar toch komt het overeen met wat er op mijn formulier stond. 15 uren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is geen betrouwbare site. Ik heb ook voor soortgelijke sites geschreven. Je plukt wat info van het internet en knutselt zelf een verhaaltje in elkaar.
Afwachten is het devies en proberen @ gesprek zoveel mogelijk uren te krijgen.
Ja maar op mijn formulier stond 30 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:37 schreef Blobje het volgende:
[..]
Maar toch komt het overeen met wat er op mijn formulier stond. 15 uren.![]()
Precies. Ik hoop morgen gebeld te worden en dan zien we wel verder.
Ik wil ook 30.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar op mijn formulier stond 30 uur. Dat zegt dus niks. Op andere sites zie ik weer 25 uur staan.
Ik zou gaan slapen!.
Mooi!. In ieder geval een tweede gesprek, dat bied hoopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:03 schreef Catch_me het volgende:
Werd net gebeld n.a.v. het sollicitatie gesprek van gisteren, ik mag volgende week op het wooncomplex zelf op gesprek met de manager
Hoe zit dat als je ww hebt? Mag je dan banen weigeren? Stel dat je nu een baan krijgt, houd je dan de resterende ww-maanden over tot je (onverhoopt) weer zonder werk komt te zitten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef GotC het volgende:
We blijven door solliciteren!
En die baan bij Maandag doe ik toch maar niet. Ben niet voor niks uit de zorg gestapt
Daar ben je volgens mij niet helemaal vrij (meer) in. Je dient zover ik weet wel werk aan te nemen, ook al staat het niet op je favorietenlijstje...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zit dat als je ww hebt? Mag je dan banen weigeren? Stel dat je nu een baan krijgt, houd je dan de resterende ww-maanden over tot je (onverhoopt) weer zonder werk komt te zitten?
Ik zou niet gelijk die baan hebben, maar voorgesteld worden aan het bedrijf via Maandag. Bovendien weet m'n werkcoach van m'n lichamelijke..gebreken, als ik het zo mag noemen (val daar naar mijn inzien niet onder namelijk).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zit dat als je ww hebt? Mag je dan banen weigeren? Stel dat je nu een baan krijgt, houd je dan de resterende ww-maanden over tot je (onverhoopt) weer zonder werk komt te zitten?
Dat had ik laatst ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:59 schreef GotC het volgende:
Hm, en een klein dilemma:
Ik werkte eerst in het ziekenhuis als ll-vpk. 2 jaar gedaan, gestopt 1 januari. Nu was ik vandaag op m'n oude afdeling, en die lieten me een zeer interessante vacature zien op intranet. Natuurlijk uitgeprint etc.
Maar, de vacature staat nog niet op internet. Toch gewoon even bellen? Ondanks dat ze het intern willen oplossen?
Edit: En dinsdag een gesprek bij een ander bedrijfBen erg benieuwd, aangezien ik eigenlijk niks van hun vakgebied afweet
Maar krijg eerst een uitgebreide training van een maand, dus komt wel goed.
Betekent dat ook dat je een callcenterbaan moet aannemen als je lijdt aan telefoonstress?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar ben je volgens mij niet helemaal vrij (meer) in. Je dient zover ik weet wel werk aan te nemen, ook al staat het niet op je favorietenlijstje...
Maar dit gaat om een ondersteunende functiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Viking84 het volgende:
@ GotC: en je zei net nog dat je niet voor niks uit de zorg bent gegaan?.
Dat kan iedereen wel zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je een callcenterbaan moet aannemen als je lijdt aan telefoonstress?
Top! Hier nog geen telefoontje geweest, maar ze bellen mijn huisgenoot (vanwege mijn doofheid) en die kan niet garanderen dat 'ie opneemt, omdat 'ie aan het werk isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Blobje het volgende:
Nou ik ben ook door TNT gebeld. Komende dinsdagmorgen gesprek.
Op het einde van het gesprek vroeg ze nog of ik deze keer wel kwam opdagen op het gesprek. Ik: Huh, hoezo? Had ze op haar computer staan dat ik 1 oktober ook een sollicitatiegesprek had aan de hand van een telefonische screening, maar ik uiteindelijk nooit ben komen opdagen.
Lekker dan, ik ben nooit door hun gebeld en heb verder nooit wat van hun gehoord. Afgezien van een standaard mailtje dat ze contact opnamen als er een plek vrij kwam. En zij vertelde me dat ik telefonisch een screening heb gehad en 1 oktober niet was komen opdagen.
Als ik dat had geweten was ik in oktober al begonnen. Blijkbaar wilden ze me toen al hebben, maar zijn ze alleen vergeten daarvoor contact met mij op te nemen. Lekkere administratie daar.
Ja ging best snel inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Top! Hier nog geen telefoontje geweest, maar ze bellen mijn huisgenoot (vanwege mijn doofheid) en die kan niet garanderen dat 'ie opneemt, omdat 'ie aan het werk is. Maar anders krijg ik mail, dus dat komt wel goed
.
Maar tof! En dinsdag is best snel. Ben benieuwd of je concurrentie hebt of dat je zo aan het werk kunt.
Ook als tijdelijke medewerker? Wat raar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ja ging best snel inderdaad.Het is wel voor maximaal 15 uren. Verder ben je verplicht bij de TNT minimaal 3 maanden te blijven. Dat is wel jammer, want ik heb nog genoeg sollicitaties lopen. Zal ze maandag wel even bellen allemaal hoe het er voor staat. Zul je net zien dat ik bij TNT wordt aangenomen terwijl ik een dag later gebeld wordt dat iemand me full-time wil hebben.
Ja dat vond ik ook. Hetzelfde idee als met een callcenter tegenwoordig. Moet je ook gelijk een half jaar of een jaar blijven. Alleen daar kan ik het me voorstellen vanwege de opleiding die je krijgt. Ik neem niet aan dat je bij TNT een opleiding "Hoe moet ik fietsen" krijgt. Waarschijnlijk is dat ingesteld vanwege het grote verloop van studenten hier bij TNT. Misschien hebben ze bij jou andere regels.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook als tijdelijke medewerker? Wat raar.
Welke vestiging van TNT is dat dan? Ik kreeg als tijdelijke hulpkracht een contract voor een maand, wat daarna verlengd is met nog een maand. Er waren ook mensen bij wie het langer verlengd is en die hebben wel de mogelijkheid om op elk gewenst moment op te stappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Hetzelfde idee als met een callcenter tegenwoordig. Moet je ook gelijk een half jaar of een jaar blijven. Alleen daar kan ik het me voorstellen vanwege de opleiding die je krijgt. Ik neem niet aan dat je bij TNT een opleiding "Hoe moet ik fietsen" krijgt. Waarschijnlijk is dat ingesteld vanwege het grote verloop van studenten hier bij TNT. Misschien hebben ze bij jou andere regels.
We wachten even afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Hetzelfde idee als met een callcenter tegenwoordig. Moet je ook gelijk een half jaar of een jaar blijven. Alleen daar kan ik het me voorstellen vanwege de opleiding die je krijgt. Ik neem niet aan dat je bij TNT een opleiding "Hoe moet ik fietsen" krijgt. Waarschijnlijk is dat ingesteld vanwege het grote verloop van studenten hier bij TNT. Misschien hebben ze bij jou andere regels.
Groningen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Balisto het volgende:
[..]
Welke vestiging van TNT is dat dan? Ik kreeg als tijdelijke hulpkracht een contract voor een maand, wat daarna verlengd is met nog een maand. Er waren ook mensen bij wie het langer verlengd is en die hebben wel de mogelijkheid om op elk gewenst moment op te stappen.
Er stond een rij van 3 opeenvolgende postcodes. Kon niet 1tje aanklikken, maar ze zijn alle 3 vlakbij. Woon in Vinkhuizen, dus het liefst daar of Reitdiep, De Held, Gravenburg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor welke wijk heb je je opgegeven?.
Ah, vestiging Diamantlaan dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Blobje het volgende:
[..]
Er stond een rij van 3 opeenvolgende postcodes. Kon niet 1tje aanklikken, maar ze zijn alle 3 vlakbij. Woon in Vinkhuizen, dus het liefst daar of Reitdiep, De Held, Gravenburg.
Jep, Achterweg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef Blobje het volgende:
[..]
![]()
Waar zat jij dan? Ook in Groningen?
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Blobje het volgende:
[..]
Er stond een rij van 3 opeenvolgende postcodes. Kon niet 1tje aanklikken, maar ze zijn alle 3 vlakbij. Woon in Vinkhuizen, dus het liefst daar of Reitdiep, De Held, Gravenburg.
Daar woonde ik vlakbijquote:
Leuk hier hoor in Vinkhuizen. Vorige week nog een schietpartij 100meter hier vandaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden![]()
.
Ik moest juist een keuze maken voor één van de wijken (rondje invullen). Post je ook ff mee in het TNT-topic elders in WGR?
Ze hebben wel een goeie friettent (Sammy's)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Blobje het volgende:
[..]
Leuk hier hoor in Vinkhuizen. Vorige week nog een schietpartij 100meter hier vandaan.
Ik heb daar wel een paar keer ingevallen. Prachtige wijk om te bezorgen, allemaal trappetjes en veel te kleine brievenbusjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar woonde ik vlakbij(Rivierenbuurt). Miss heb je wel post bezorgd bij mij
.
De Sammy's!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goeie friettent (Sammy's). En een goeie Chinees waar je lekker veel krijgt
.
Ik ben regelmatig speciaal voor die Chinees naar Vinkhuizen gefietst.
Bij ons was de brievenbus gewoon beneden. Geen traplopen hoor. Tenzij je pakketjes bezorgde. Sorry dat je zes trapjes op moest als je naar ons moestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een paar keer ingevallen. Prachtige wijk om te bezorgen, allemaal trappetjes en veel te kleine brievenbusjes.
Sammy'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Blobje het volgende:
[..]
De Sammy's!!!!Het heet tegenwoordig anders. Het Vinkennest ofzo. De Chinees is ook prima.
Zeg dat tegen mij pakketbezorgerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij ons was de brievenbus gewoon beneden. Geen traplopen hoor. Tenzij je pakketjes bezorgde. Sorry dat je zes trapjes op moest als je naar ons moest.
Dan heb ik wel een idee waar je hebt gewoond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij ons was de brievenbus gewoon beneden. Geen traplopen hoor. Tenzij je pakketjes bezorgde. Sorry dat je zes trapjes op moest als je naar ons moest.
Ik rende in principe altijd naar beneden als ik een pakketje verwachtte, maar meestal kwamen ze uit zichzelf al bovenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mij pakketbezorgerAltijd 2 opties bij die vent:
1) Wil je even naar beneden komen, ik heb 453 pakketjes te bezorgen in dit gebouw!
2) Niet aanbellen oid, wel een briefje in de brievenbus beneden dat hij is geweest en dat t pakket bij t postkantoor ligt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Mijn huisgenoot is gebeld door een onbekend nr, maar kon niet opnemen, want hij zat middenin een workshop. Dat zal de TNT wel geweest zijn dus.
Juist, daar viel het altijd wel mee, brievenbussen beneden en van normaal formaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik rende in principe altijd naar beneden als ik een pakketje verwachtte, maar meestal kwamen ze uit zichzelf al boven.
@ Balisto: Rivierenhof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |