quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik heb ooit gezegd op de vraag waar ik mij zelf zag als ik op de leeftijd was van de gene waarbij ik solliciteerde 'Pff.. Dat is nog wel erg verweg.' Ben nog aangenomen ook
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik heb ooit gezegd op de vraag waar ik mij zelf zag als ik op de leeftijd was van de gene waarbij ik solliciteerde 'Pff.. Dat is nog wel erg verweg.' Ben nog aangenomen ook
WTFquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:12 schreef Cat_Tank het volgende:
Op de vraag of ik goed met geld om kan gaan (ze doelde op terugtellen gezien het om cassièrefunctie ging)
"Nou het praat nooit terug en komt nooit spontaan langs, dus ik denk dat de vriendschap van slechts één kant komt"
Meteen aangenomen
Dat zou natuurlijk wel geweldig zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:14 schreef teamlead het volgende:
benieuwd of mijn sollicitanten vanmiddag nog uit dit topic gaan citeren
Het is illegaal om dat te vragen (of om er een antwoord op te eisen)quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef Drassss het volgende:
De vraag altijd of ik iets mankeer/ziektes etc heb, beantwoord ik altijd met " Dat mag ik toch niet hopen"...
hoezo, stel jij ook kansloze vragen als 'waar zie je jezelf over 10 jaar' en 'heb je ook slechte kanten' ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:14 schreef teamlead het volgende:
Niet als het relevant voor betreffende functie is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is illegaal om dat te vragen (of om er een antwoord op te eisen)
zoals in een ziekenhuis oidquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Niet als het relevant voor betreffende functie is.
Vragen mag altijd volgens mij, antwoorden ben je alleen niet verplichtquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Niet als het relevant voor betreffende functie is.
soms wel ja.. als ik al heel snel in het gesprek de sollicitant heb afgeschreven en tijd genoeg heb om ze een beetje te fuckenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo, stel jij ook kansloze vragen als 'waar zie je jezelf over 10 jaar' en 'heb je ook slechte kanten' ?
Dan weet je gelijk dat je ze niet moet aannemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:14 schreef teamlead het volgende:
Wel als het relevant is, als het niet relevant is mag de vraag niet eens gesteld worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Vragen mag altijd volgens mij, antwoorden ben je alleen niet verplicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |