Idd, als Heidi het allemaal door kan streamen hoeft niemand op FOK! te betalenquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet überhaupt nog niet of ik ga kijken. Als ik ga kijken dan denk ik niet dat ik streams ga kopen, maar om de vijf minuten een reclameblok is natuurlijk ook erg irritant. Ik gok eigenlijk een beetje op Heidi's van deze wereld
Ja ik hoorde elke 5 minuten reclames?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:15 schreef iBenny het volgende:
Ligt eraan hoe erg ik me ga irriteren aan de reclames
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hoorde elke 5 minuten reclames?
Als je de hele dag kunt kijken valt die prijs best mee. Ik moet overdag werken en dan is het een tikkie anders. Ik zou het dan nog zo doen als het een DGK zou zijn, maar ik weet niet wat ik hier van moet verwachten, aarzel dus watquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:22 schreef Toverheks het volgende:
is er niet zoals Noek zegt per maand, vind 1.50 wel erg prijzig reken eens uit ppfftttt
kijk 10 euro per maand desnoods 15 had ik er wel voor over maar 1.50 per dag laat maar aan me voorbij gaan, wat een zakkenvullers
Wat denk je zelf? Het hele scherm verwacht ik, inclusief geluid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.
dat zou ik niet erg vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.
is wel 33 euro per maand he Teun, vind ik aardig bedrag, maar hoop gewoon dat er een vast maandbedrag komt ook wel makelijk, wil niet elke dag steeds alles opwarderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je de hele dag kunt kijken valt die prijs best mee. Ik moet overdag werken en dan is het een tikkie anders. Ik zou het dan nog zo doen als het een DGK zou zijn, maar ik weet niet wat ik hier van moet verwachten, aarzel dus wat
Upc, Ziggo en Cainogwattesquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Toverheks het volgende:
Maar het zou toch ook in een zender pakket zitten UPC en nog eentje?? weet iemand welke en of dat waar is of niet??
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het hele scherm verwacht ik, inclusief geluid.
1,50 per dag x 30 dagen komt neer op 45 euro per maand. Een jaarabonnement op FOK! is goedkoper!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:22 schreef Toverheks het volgende:
is er niet zoals Noek zegt per maand, vind 1.50 wel erg prijzig reken eens uit ppfftttt
kijk 10 euro per maand desnoods 15 had ik er wel voor over maar 1.50 per dag laat maar aan me voorbij gaan, wat een zakkenvullers
ik denk niet dat ze zo gek zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijk
ja sorry ben net me bed uit was ben nog niet goed wakkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef Danny het volgende:
[..]
1,50 per dag x 30 dagen komt neer op 45 euro per maand. Een jaarabonnement op FOK! is goedkoper!
Teun is nog veel meer per maand vergiste me en Danny heeft het netjes voor me uitgerekentquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is wel 33 euro per maand he Teun, vind ik aardig bedrag, maar hoop gewoon dat er een vast maandbedrag komt ook wel makelijk, wil niet elke dag steeds alles opwarderen
Het is dan ook niet de bedoeling dat je gratis kijkt. Ik begrijp dat wel. Is misschien ook wel iets voor Danny, om de tien minuten je Fok! forumscherm weg en vijf minuten reclamequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijk
Je bent nog niet helemaal wakker hequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
weet iemand of het nu ook op de zender te zien is en welke UPC of een ander en of je daar ook voor moet betalen
Kanaal 15 geloof ik?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Upc, Ziggo en Cainogwattes
Bij UPC zit het in het digitale starterspakket
oke, nou me hartverzakkingtabbletjes maar weer terug in het doosje gestopt, want ik heb Kanaal 15 van UPCquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal wakker he
[..]
Kanaal 15 geloof ik?
Vanaf 13 februari, kanaal 15, heb je digitale tv dan heb je die zender(maakt neit uit welk pakket, zit namelijk in het standaardpakket)quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
weet iemand of het nu ook op de zender te zien is en welke UPC of een ander en of je daar ook voor moet betalen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, nou me hartverzakkingtabbletjes maar weer terug in het doosje gestopt, want ik heb Kanaal 15 van UPCecht komt door die stomme Maanvis hoor, die opend zoveel topic`s ben gewoon de weg kwijt
oh kanaal 14 zit er ook op C-a![]()
En nu nog maar afwachten hoe de reclame er doorheen komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:41 schreef Toverheks het volgende:
na bijna 2 jaar dat klotekastje van UPC gewoon in de kast te hebben liggen en er gewoon elke maand voor betaald hebt, heeft mijn lieve zwager hem 2 weken terug aangesloten en gebeld met UPC en na 5 kwartier was hij eindelijk geactiveerd dus ik heb digitaal starters ben zo blij, ben zo blij
betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Noek het volgende:
Mwoah, sommige programma's op RTL gemist zijn 1,50 stuk. Dan zit je een half uur naar die bolle Belgen te kijken. Dan is 24 uur een koopje.
Mwah, betalen voor een forum dat gewoon op internet staat ga is sowieso niet doen, ik betaal immers al voor mijn internet aansluiting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.
Overigens kom ik dat bij RTL-XL zelden tegen. Bij SBS is wel veel betaald volgens mij, maar sowieso is de kwaliteit van sbs-gemist om te janken. Bij RTL-XL is dat allemaal dik in orde.
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, betalen voor een forum dat gewoon op internet staat ga is sowieso niet doen, ik betaal immers al voor mijn internet aansluiting.
Juist, met het betalen voor een stream betaal je voor 24 uur kijken i.p.v. één uur (de extra's dus) en je steunt het programmaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.
Je snapt best wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist, met het betalen voor een stream betaal je voor 24 uur kijken i.p.v. één uur (de extra's dus) en je steunt het programma
Precies, en sowieso omdat Danny een toffe gozer is en ik hem een groter huis en auto gun.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.
Volgens mij snappen ze prima dat wij als een stel apen naar die gratis livestreams gaan zitten kijken, ons dan gigantisch gaan zitten nerd-ergeren aan de TenaLadies die dwars door onze bitchfights heen worden gesmeten en dan gewoon massaal gaan zitten betalen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Disana het volgende:
Ik kan 45 euro per maand niet echt meer rijmen met hoe leuk ik het nou eigenlijk echt vind om urenlang naar wat figuren op een schermpje te kijken. Dus ik zie mezelf nog niet zo gauw betalen, terwijl ik dat voor een redelijker bedrag best had gewild. Ik vraag me ook af waar ze de moed vandaan halen zoveel te vragen, ze moeten maar afwachten of wij het de moeite waard vinden.
De Pfaffs weet ik zo uit mijn hoofd. Maar daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat meerdere programma's van RTL niet gratis zouden zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.
Overigens kom ik dat bij RTL-XL zelden tegen. Bij SBS is wel veel betaald volgens mij, maar sowieso is de kwaliteit van sbs-gemist om te janken. Bij RTL-XL is dat allemaal dik in orde.
Ik vind Renate best een toffe gozer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, en sowieso omdat Danny een toffe gozer is en ik hem een groter huis en auto gun.
Die identificatie heb ik niet met Renate Verbaan.
Nou dat is nog maar de vraag, of we dan gaan betalen. Het is niet dat ik het geld niet heb, maar dat ik me ga schamen als ik er zoveel voor neerleg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze prima dat wij als een stel apen naar die gratis livestreams gaan zitten kijken, ons dan gigantisch gaan zitten nerd-ergeren aan de TenaLadies die dwars door onze bitchfights heen worden gesmeten en dan gewoon massaal gaan zitten betalen.
Heb ik ook niet gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Jian het volgende:
Huil huil huil, DGK streams waren ook ¤ 0,95 per dag ex kosten betaalmiddel,
Let maar op, straks mis je nét door die Kruidvat aanbieding de FalconPunch van één van de bewoners en dan ga je wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat is nog maar de vraag, of we dan gaan betalen. Het is niet dat ik het geld niet heb, maar dat ik me ga schamen als ik er zoveel voor neerleg.
Bij DGK kreeg je blote tieten, strippers en dronken kerels. Hier krijg je een stel saaie pieten die zitten te speculeren over welke bewoner degene is met Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Jian het volgende:
Huil huil huil, DGK streams waren ook ¤ 0,95 per dag ex kosten betaalmiddel, dus zo heel veel scheelt dat niet. Per maand waren ze ¤ 3,95 ex kosten betaalmiddel Als je dezelfde verhouding zou hanteren + inflatiedan heb je het over ¤ 7,00 per maand, doe gek want ze willen de jackpot ¤ 10.00 per maand.
Hou op over Kruidvat, ik kan dat mens in die reclames wel schieten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Let maar op, straks mis je nét door die Kruidvat aanbieding de FalconPunch van één van de bewoners en dan ga je wel.
Over Canal Digitaal heb ik niks gehoord.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef hondjes het volgende:
Maar streams haperen zo in het buitenland.
Gaat het niet via Canal Digitaal.?
Streamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er gratis streams zijn met (veel) reclame en reclame-vrije streams voor die 1,50. Maar weet niet meer waar dat was. Klopt dat?
Vraag maar aan Mera hoe ik over dat godvergetenteringtyfus... die mevrouw denk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou op over Kruidvat, ik kan dat mens in die reclames wel schieten.
Is al, is al. We zijn verslaafde mongolide primaatjes en ze weten het.quote:Bedenk ook dat het hek van de dam is als ze zoveel kunnen vragen omdat wij wel betalen.
Als er de eerste week niet minstens 3 streamlocks zijn geweest wegens extreme scheldpartijen dan nok ik sowieso afquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij DGK kreeg je blote tieten, strippers en dronken kerels. Hier krijg je een stel saaie pieten die zitten te speculeren over welke bewoner degene is met Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Disana het volgende:
De onbetaalde streams bevatten ongeveer 1 commercial per 5 minuten.[/i]
Het lijkt me echt niet te harden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan hier zó verdrietig van worden
Maar even kijken hoe die reclames erbij hangen, of dat te overleven is.
gooise vrouwen moest ook gewoon voor betaald worden en meer RTL programma`squote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
De Pfaffs weet ik zo uit mijn hoofd. Maar daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat meerdere programma's van RTL niet gratis zouden zijn.
Correctie, het is 1,30 zie ik net. Niet dat ik dat ga betalen maar ik wist dat het niet gratis was.
Ze gaan toch nooit een normale reclame van max 1 minuut door de streams gooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan hier zó verdrietig van worden
Maar even kijken hoe die reclames erbij hangen, of dat te overleven is.
Als ik nieteens de kans krijg om te kijken of het programma wat is omdat ze me anaal verkrachten met pauperreclame's kijk ik wel gewoon niet. Zo flexibel ben ik dan ook wel weer.quote:
nou ik zou zeggen, kijk eens op youtube bij de franse en portugese secret stories en zoek daar de meest extreme momenten uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er de eerste week niet minstens 3 streamlocks zijn geweest wegens extreme scheldpartijen dan nok ik sowieso af
Ja maar weet je wat je dan krijgt, dan voel je je een sukkel omdat de betalende kijkers meer zien dan jij omdat ze meer schermen hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik nieteens de kans krijg om te kijken of het programma wat is omdat ze me anaal verkrachten met pauperreclame's kijk ik wel gewoon niet. Zo flexibel ben ik dan ook wel weer.
Niet als ik niet kijk. Had ik met DGK ook weinig last van. En me een sukkel voelen omdat ik níet veel te veel betaal voor streams? Denk het niet. Zat andere leuke dingen te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat je dan krijgt, dan voel je je een sukkel omdat de betalende kijkers meer zien dan jij omdat ze meer schermen hebben.
Vandaar ook dat het niet verplicht is om te betalen. Ik snap je punt niet helemaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mwah, betalen voor een forum dat gewoon op internet staat ga is sowieso niet doen, ik betaal immers al voor mijn internet aansluiting.
Ik heb wel wat anders voor d'rquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Maanvis het volgende:
Precies, en sowieso omdat Danny een toffe gozer is en ik hem een groter huis en auto gun.
Die identificatie heb ik niet met Renate Verbaan.
Begin anders vast met de streamverslagen, vis. Dan leren we de bewoners al een beetje kennen en kunnen we er langzaam in komen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij DGK kreeg je blote tieten, strippers en dronken kerels. Hier krijg je een stel saaie pieten die zitten te speculeren over welke bewoner degene is met Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
Welnee, maar dat wil niet zeggen dat we niet van de gelegenheid gebruik kunnen maken om met de info die we hebben ons helemaal de tering te janken, dit is Fok hèquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
dus niemand weet het gewoon zeker wat het gaat kosten, ook niet als je een maand neemt???
Je krijgt er natuurlijk wel alle kleuren van de regenboog en meer voor, getuige de foto's van de inrichting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds een beetje of het wel klopt.
er is nu nog helemaal niets bekend, behalve dan wat ik in mijn speculatietopique heb gezet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Begin anders vast met de streamverslagen, vis. Dan leren we de bewoners al een beetje kennen en kunnen we er langzaam in komen.
nou dan jank ik gewoon met jullie meequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, maar dat wil niet zeggen dat we niet van de gelegenheid gebruik kunnen maken om met de info die we hebben ons helemaal de tering te janken, dit is Fok hè![]()
Tja, het is maar net hoe die commercial zich manifesteert. Een full-on commercial zoals op tv lijkt me een beetje te ver gaan. Maar een reclamedingetje zoals op Youtube is weer te weinig. Misschien doen ze het wel op z'n Formule 1, splitscreen ofzo? Dan kan ik er wel mee leven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Streams
Er komen 4 streams, waarvan 2 actief geschakeld. De bedoeling is om alles te captureren, dus als stream 1 overschakelt van keuken naar tuin zal bijvoorbeeld stream 3 het tegenovergestelde doen. Zo kan de kijker zelf kiezen wat te kijken. De prijs van de stream zal in beginsel 1,50 per dag zijn. Een stream 'per dag' kopen is een nogal korte tijdsperiode, ze zijn nog aan 't nadenken hoe dit te verbeteren.
De onbetaalde streams bevatten ongeveer 1 commercial per 5 minuten.
Jawel het is wel zeker, Pietjepuk heeft een interview gedaan waar dat uit kwam. Prijs voor een grotere bundel staat nog niet vast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
dus niemand weet het gewoon zeker wat het gaat kosten, ook niet als je een maand neemt???
quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Streams
Er komen 4 streams, waarvan 2 actief geschakeld. De bedoeling is om alles te captureren, dus als stream 1 overschakelt van keuken naar tuin zal bijvoorbeeld stream 3 het tegenovergestelde doen. Zo kan de kijker zelf kiezen wat te kijken. De prijs van de stream zal in beginsel 1,50 per dag zijn. Een stream 'per dag' kopen is een nogal korte tijdsperiode, ze zijn nog aan 't nadenken hoe dit te verbeteren.
De onbetaalde streams bevatten ongeveer 1 commercial per 5 minuten.
Al zou Hidi een stream hebben dan zou ik nog betalen, denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan jank ik gewoon met jullie meegoffer de goffer, ik hou er gewoon van dat ik weet waar ik aan toe ben, straks zitten jullie allemaal al lekker te streamen en ik kan het weer niet vinden of met dat betalen ppffttttttt ik hoop op onze hiDi
Maar dan nog zie je minder dan iemand die betaalt (1 scherm tegen 3 schermen). Ik vind 1 scherm helemaal niet erg, maar als iedereen zit te COSsen over een ander scherm zit je natuurlijk wel sneu te kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, het is maar net hoe die commercial zich manifesteert. Een full-on commercial zoals op tv lijkt me een beetje te ver gaan. Maar een reclamedingetje zoals op Youtube is weer te weinig. Misschien doen ze het wel op z'n Formule 1, splitscreen ofzo? Dan kan ik er wel mee leven.
oh dat bedoel ik niet, maar ga geen 45 per maand neer tellen vind ik een te hoog bedrag, en bedoel HiDi heeft altijd wel een oplossing of helpt andere met het hoe en wat van streamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Al zou Hidi een stream hebben dan zou ik nog betalen, denk ik.
Als het de moeite is dan wil ik daar gerust voor betalen.
Ik kan niet chillenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:48 schreef Noek het volgende:
Oh come on, chill. En misschien kost het gewoon 1,50 per dag. Nou, deal er maar mee.
Graties ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Er is ook nog 1 gratis stream met reclame idd
ja ik vind het ook stom maar het is gebruikelijk bij de TV dat alles op het laatste nippertje gebeurt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 februari 2011 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jawel het is wel zeker, Pietjepuk heeft een interview gedaan waar dat uit kwam. Prijs voor een grotere bundel staat nog niet vast.
[..]
maar zeg eerlijk, is toch stom dat ze nog over een bundelprijs moeten nadenken het is al bijna zover, beetje belachelijk je hoort nu al alles in kanne en kruiken te hebben als je zo een groot programma opzet
ja, precies, dat was ook belachelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef Copycat het volgende:
1,50 ... Dat rookte ik vroeger met gemak per dag weg. In drievoud.
Het is een complot om ons van het roken af te krijgen. Subliminale techniekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, precies, dat was ook belachelijk
als ze niet te kraken zijn dan streamen we ze wel door via heidiquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Darklight het volgende:
Maar zijn die betaalde streams niet te kraken? [
Dan ga je soms een dagje wat anders doen of je volgt het via FOK! Ik heb DGK vele dagen streamloos gevolgd. Cc heel DGK, geloof ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het wordt vast tofMaar ik ga geen 45 e per maand betalen
Ik ben wat streams betreft alles of niets en met deze prijs wordt het niets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga je soms een dagje wat anders doen of je volgt het via FOK! Ik heb DGK vele dagen streamloos gevolgd. Cc heel DGK, geloof ik.Maar ze wist van de hoed en de rand en ze had overal een mening over. Dus het kan best!
ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben wat streams betreft alles of niets en met deze prijs wordt het niets.
Vandaar dat het ook niet verplicht is om te betalen voor die stream, je mag ook gewoon kijken met reclames erbij. Je snapt mijn punt vast wel, want jij maakte die vergelijking van de prijs van die stream in vergelijking met die van het membership van dit forumquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Vandaar ook dat het niet verplicht is om te betalen. Ik snap je punt niet helemaal
kronkel much?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaar dat het ook niet verplicht is om te betalen voor die stream, je mag ook gewoon kijken met reclames erbij. Je snapt mijn punt vast wel, want jij maakte die vergelijking van de prijs van die stream in vergelijking met die van het membership van dit forum
Afijn, voor een forum zou een member eigenlijk geld moeten krijgen, hij levert immers content.
Dat is toch jammer? Voorheen waren er redelijke prijzen per maand, zou gewoon leuk zijn als dat nu ook zo is.quote:
Maar je kunt zelfs gratis kijken. Ja, en reclame is ook jammer maar dat is nu eenmaal zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is toch jammer? Voorheen waren er redelijke prijzen per maand, zou gewoon leuk zijn als dat nu ook zo is.
Alles of niets kun je ook vanaf stappen hoor. Kijk je alleen in de weekenden of zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:18 schreef Marrije het volgende:
Ja, het is alleen zo jammer dat het 2 uitersten zijn, of gratis met veel reclame of duur zonder reclame. Ik had graag een middenweg gezien kwa prijsEn de maandprijs staat nog niet vast toch? Dus flink klagen en wie weet komt het dan nog goed inderdaad.
Ja en dan in zwart-wit ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:18 schreef Marrije het volgende:
Ja, het is alleen zo jammer dat het 2 uitersten zijn, of gratis met veel reclame of duur zonder reclame. Ik had graag een middenweg gezien kwa prijs![]()
Sowieso wordt het al weinig, als ik dan ook nog van tevoren moet bedenken wanneer het de 1,50 waard is dan wordt het te lastig. Voor mij kan die 1,50 dan al snel niet uit, ik kan alleen maar fragmenten zien omdat ik verder vaak druk bezig ben. Dan ga ik nog liever voor gratiesch. Dan schreeuwt iedereen op de COS, ja nu is het leuk, schakel ik in moet ik eerst ff een reclame uitzienquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles of niets kun je ook vanaf stappen hoor. Kijk je alleen in de weekenden of zo
Dat weten we toch nog niet? Er is toch nog geen maandprijs genoemd? Nu is de dagprijs keer 30 gedaan, maar ik dacht dat men nog aan het nadenken was over de maandprijs?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
In feite is het toch niet zo duur? Veel mensen kunnen toch al niet elke dag de hele dag kijken ivm werk en andere zaken, dus die nemen dan voor 1,50 een dagje streams. En dan vind ik de prijs wel meevallen.
En als je wél elke dag gratis wilt kijken neem je de reclames voor lief, het is niet anders.
goede oplossing voor dat adhd interieurquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja en dan in zwart-wit ofzo.
Oh, dat kan ook. Dat horen we dan nog wel later. Zou wel fijn zijn een schappelijke maandprijs, want dan hoef je idd niet te gokken op een dagje spannende streams, maar kun je inschakelen als je zin en tijd hebt en op een moment dat er leven in de brouwerij is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weten we toch nog niet? Er is toch nog geen maandprijs genoemd? Nu is de dagprijs keer 30 gedaan, maar ik dacht dat men nog aan het nadenken was over de maandprijs?
Op hoge poten! En ook naar Bont voor Dieren en Stichtng Aap.quote:
OOOo mn hart maakt een hupsjequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op hoge poten! En ook naar Bont voor Dieren en Stichtng Aap.
Jij maakt het helemaal bondquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op hoge poten! En ook naar Bont voor Dieren en Stichtng Aap.
In die zin is het juist nog duurder, want die mensen kijken 's avonds na het werk, en betalen dan dus 1,50 voor slechts dat dagdeel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
In feite is het toch niet zo duur? Veel mensen kunnen toch al niet elke dag de hele dag kijken ivm werk en andere zaken, dus die nemen dan voor 1,50 een dagje streams. En dan vind ik de prijs wel meevallen.
Ik weet het niet, die reclame bij Youtube kun je meestal snel ongedaan maken middels een F5. Zoiets kan misschien hier ook wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sowieso wordt het al weinig, als ik dan ook nog van tevoren moet bedenken wanneer het de 1,50 waard is dan wordt het te lastig. Voor mij kan die 1,50 dan al snel niet uit, ik kan alleen maar fragmenten zien omdat ik verder vaak druk bezig ben. Dan ga ik nog liever voor gratiesch. Dan schreeuwt iedereen op de COS, ja nu is het leuk, schakel ik in moet ik eerst ff een reclame uitzienDeze zeurpiet had gewoon graag een 7 euro ofzo per maand betaald om zonder reclame te kunnen kijken, of dat nou 5 min of 50 min per dag is.
Jij mag niet klagen, je kunt de prijs delen door tweequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In die zin is het juist nog duurder, want die mensen kijken 's avonds na het werk, en betalen dan dus 1,50 voor slechts dat dagdeel.
Ik kom hier om te klagen, kijk überhaupt nooit naar een RLS.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, je kunt de prijs delen door twee
Nietes. http://www.bontvoordieren.nl/quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kom hier om te klagen, kijk überhaupt nooit naar een RLS.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes. http://www.bontvoordieren.nl/
Jij bent zeker lid van de Bond tegen Dieren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt gelijk![]()
*uit schuldgevoel raamposter bestellen gaat
Huur een zaal af en ga met het hele subforum naar één scherm zitten kijken! Kan je live commentaar leveren, hoef je niet eens te postenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, je kunt de prijs delen door twee
Edit:is misschien wel dé tip. Betaal ¤ 20,- euro aan reiskosten voor het bezoeken van een medefokker en deel de kosten van de stream door twee![]()
Met hunnie?.. in één zaal?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huur een zaal af en ga met het hele subforum naar één scherm zitten kijken! Kan je live commentaar leveren, hoef je niet eens te posten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kom hier om te klagen, kijk überhaupt nooit naar een RLS.
dan kunnen we beter allemaal een reisje naar portugal boeken en gewoon message arrows in de tuin gooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huur een zaal af en ga met het hele subforum naar één scherm zitten kijken! Kan je live commentaar leveren, hoef je niet eens te posten
ik doe meequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan kunnen we beter allemaal een reisje naar portugal boeken en gewoon message arrows in de tuin gooien.
Tientje per maand leg ik er wel voor neer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Jian het volgende:
Huil huil huil, DGK streams waren ook ¤ 0,95 per dag ex kosten betaalmiddel, dus zo heel veel scheelt dat niet. Per maand waren ze ¤ 3,95 ex kosten betaalmiddel Als je dezelfde verhouding zou hanteren + inflatiedan heb je het over ¤ 7,00 per maand, doe gek want ze willen de jackpot ¤ 10.00 per maand.
ik las op twitter dat ziggo al een digitaal kanaal secret story had toegevoegd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Tientje per maand leg ik er wel voor neer.
45 euro per maand kan ik ook wel missen, maar ga ik er uit principe niet voor betalen omdat ik dat te zwaar overvraagd vind. Bij een béétje overvragen denk ik al snel nah toe maar, is het 45 euro p.m. dan kunnen ze de teringtyfus krijgen.
Ben benieuwd of dat ene digitale kanaal ook geld gaat kosten en zo ja hoeveel.
Heb je digitale tv? Dan zit het sowieso in het pakket, gratisquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of dat ene digitale kanaal ook geld gaat kosten en zo ja hoeveel.
Ja ik lees het net:quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je digitale tv? Dan zit het sowieso in het pakket, gratis![]()
Bij UPC bijvoorbeeld, kost dat starterspakket 5 euro in de maand
quote:Bij de drie kabelbedrijven komt Secret Story 24/7 voor alle digitale abonnees beschikbaar in het goedkoopste televisieabonnement. De UPC-abonnee kan Secret Story 24/7 vanaf 13 februari bekijken via voorkeuzekanaal 14. Bij Ziggo is dit voorkeuzekanaal 15 en bij Caiway kan men Secret Story 24/7 zien op voorkeuzekanaal 55.
Dat staat er al bijna een weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef Toverheks het volgende:
Op UPC staat nu i.v.m. werkzaamheden excuus voor het ongemak, dus denk dat ze op dat kanaal straks zo SS erin gooien
Op kanaal 15 staat al pontificaal :Secret Story, vanaf 13 februari 24/7 op dit kanaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik las op twitter dat ziggo al een digitaal kanaal secret story had toegevoegd...
Of dat we van ergernis heel Secret Story links laten liggen en massaal naar de concurrent gaan kijken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze prima dat wij als een stel apen naar die gratis livestreams gaan zitten kijken, ons dan gigantisch gaan zitten nerd-ergeren aan de TenaLadies die dwars door onze bitchfights heen worden gesmeten en dan gewoon massaal gaan zitten betalen.
Dit dus. Ik vind 1,50 best veel geld, heb UPC dus hoef er eigenlijk niet voor te betalen, maar dan heb ik maar 1 scherm. En wat nou als er net ergens anders iets spannends gebeurt?! Dat trek ik dus niet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan nog zie je minder dan iemand die betaalt (1 scherm tegen 3 schermen). Ik vind 1 scherm helemaal niet erg, maar als iedereen zit te COSsen over een ander scherm zit je natuurlijk wel sneu te kijken
En dat is ook precies wat ze bij de aankondiging van de komst van de nieuwe RLS bekendmaakten. Alleen zeiden ze er niet bij dat dat voor de kijkers zou gaan gelden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze het over een kleine vergoeding?
Als het echt ¤1.50 pd blijft, zonder de mogelijkheid te kopen voor een maand, of de gehele duur van het programma, tegen een schappelijker bedrag, wordt dit de duurste RLS ooit gezien.
Heidi kan misschien de vier streams bijelkaar bundelen en op één pagina plaatsen voor ons gemak (Voor zover dat met die silverlightmeuk nog mogelijk is) maar onder betalen kom je toch niet uit als je de Tenaladyvrije streams wilt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan jank ik gewoon met jullie meegoffer de goffer, ik hou er gewoon van dat ik weet waar ik aan toe ben, straks zitten jullie allemaal al lekker te streamen en ik kan het weer niet vinden of met dat betalen ppffttttttt ik hoop op onze hiDi
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is ook precies wat ze bij de aankondiging van de komst van de nieuwe RLS bekendmaakten. Alleen zeiden ze er niet bij dat dat voor de kijkers zou gaan gelden.
Ga er maar van uit dat het niet de bedoeling van SBS/Endemol is dat jij ermee kunt levenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, het is maar net hoe die commercial zich manifesteert. Een full-on commercial zoals op tv lijkt me een beetje te ver gaan. Maar een reclamedingetje zoals op Youtube is weer te weinig. Misschien doen ze het wel op z'n Formule 1, splitscreen ofzo? Dan kan ik er wel mee leven.
oh betalen daar gaat het niet om PB, maar 45 euro vind ik een hoop geld, ik ga voor 9.95 euro per maand, verder ga ik niet, misschien 10 euro maar dat is de limetquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heidi kan misschien de vier streams bijelkaar bundelen en op één pagina plaatsen voor ons gemak (Voor zover dat met die silverlightmeuk nog mogelijk is) maar onder betalen kom je toch niet uit als je de Tenaladyvrije streams wilt.
Ze lezen mee heks, meten is voor hun weten, druk de prijzen, je gaat dus voor maximaal ¤ 10,00 that's it, take it of leave itquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh betalen daar gaat het niet om PB, maar 45 euro vind ik een hoop geld, ik ga voor 15 euro per maand, verder ga ik niet, misschien 20 maar dat is de limet
oke Jian, maken we er 9.95 vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze lezen mee heks, meten is voor hun weten, druk de prijzen, je gaat dus voor maximaal ¤ 10,00 that's it, take it of leave it
Ja dat heb ik zojuist ook gehoord van een vogeltje waarover we het hier absoluut niet mogen hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Jian het volgende:
Een vogeltje dat niet genoemd mag worden vertelde mij zojuist dat op haar vraag dienaangaande, de voorlichting van SS zojuist heeft bevestigd dat er waarschijnlijk voordelige streampaketten zullen worden aangeboden.
Wat voordelig is ....????
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat vogeltje zit wel bovenop het nieuws! Het is al de derde keer dat ze een scoop van Fok! afpikkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat heb ik zojuist ook gehoord van een vogeltje waarover we het hier absoluut niet mogen hebben.
Geen 45 e per maand in elk gevalquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Jian het volgende:
Een vogeltje dat niet genoemd mag worden vertelde mij zojuist dat op haar vraag dienaangaande, de voorlichting van SS zojuist heeft bevestigd dat er waarschijnlijk voordelige streampaketten zullen worden aangeboden.
Wat voordelig is ....????
Niet doen, het gaat niet om scoops afpikken, het gaat gewoon om de infoquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat vogeltje zit wel bovenop het nieuws! Het is al de derde keer dat ze een scoop van Fok! afpikken
De 3e keer met betrekking tot SS ja. Bij de bunker hadden ze ook legio scoops veel eerder. Maargoed, alten we het maar niet meer over dat vogeltje hebben totdat het vogeltje weer een scoop heeftquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat vogeltje zit wel bovenop het nieuws! Het is al de derde keer dat ze een scoop van Fok! afpikken
Gert krijgt als mod van RLS die streams gratis van Danny, net als Pietje trouwens. Die streams horen gewoon bij hun werk hier, die hebben ze nodig om te modereren. lijkt me logisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen 45 e per maand in elk geval![]()
Verder ben ik het met Gert eens, gaat er niet eens om of je die 45 e nou wel of niet hebt, maar of je bereid bent dat er voor uit te geven. Ik vind 10 e ook wel de max, ok, 12,50 zou ook nog acceptabel zijn.
vind ik lief van je dat je aan Gert&Pietje denkt, het Gouden duo van de RLSquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert krijgt als mod van RLS die streams gratis van Danny, net als Pietje trouwens. Die streams horen gewoon bij hun werk hier, die hebben ze nodig om te modereren. lijkt me logisch.
En geen dank hè, Pietje en Gert
Ik weet zeker dat Danny er ook zo over denktquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik lief van je dat je aan Gert&Pietje denkt, het Gouden duo van de RLS
Wachten is niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Gewoon even afwachten wat de definitieve prijzen zullen worden en in welke vorm de pakketten die je eventueel kan afnemen beschikbaar zullen komen.
onzin, pietje mag gewoon alles zeggen van mij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wachten is niet mijn sterkste kant, gewoon lekker blijven zeiken tot er wat bekend is wel
![]()
En dat vogeltje. . . Kan best dat Fok! / Piet het ook al wel weet maar netjes zn mond houdt omdat ie nog niks mag zeggen en het vogeltje in een betere positie is wel te lekken.
lekker ouderwets zeikenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wachten is niet mijn sterkste kant, gewoon lekker blijven zeiken tot er wat bekend is wel
![]()
En dat vogeltje. . . Kan best dat Fok! / Piet het ook al wel weet maar netjes zn mond houdt omdat ie nog niks mag zeggen en het vogeltje in een betere positie is wel te lekken.
Dat van die schermen is dus ook mijn punt. En ik kan het wel betalen, maar ik vind het zo beschamend veel voor streams.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind 1,50 best veel geld, heb UPC dus hoef er eigenlijk niet voor te betalen, maar dan heb ik maar 1 scherm. En wat nou als er net ergens anders iets spannends gebeurt?! Dat trek ik dus niet!
Ik ga sowieso doordeweeks geen 1,50 betalen, maar in het weekend heb ik het er wel voor over. Mits het leuk is, hè! Kijk het dus nog even aan.
de dagprijs is wel echt 1,50, nu nog ff wachten op de maandprijs. . .quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef beequeen het volgende:
Als dit echt zo is, 1,50 per dag, haak ik bij voorbaat al af. Niet normaal.
Denk dat Danny allang kontakt met Gert&Pietje heeft gehad i.v.m. de streams die hij ze kado doetquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Danny er ook zo over denkt
Gelukt:quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef Maanvis het volgende:
iig heb ik digitale TV van Ziggo (toendertijd aangeschaft voor eredivisielive), eens kijken vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukt:Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echter 1 kanaal en dus 1 stream, ws. neem ik gewoon het streampakket en ga ik via Internet kijken omdat je dan zelf kan schakelen tussen de 4 streams ipv 1
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Is dat een lekker wijf of zo, dat vogeltje? Dit is toch geen "scoop"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of het zijn de vier streams met het geluid van eentje. Beperkt is het in ieder geval wél.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Het is echter 1 kanaal en dus 1 stream, ws. neem ik gewoon het streampakket en ga ik via Internet kijken omdat je dan zelf kan schakelen tussen de 4 streams ipv 1
zelfde geval bij DGK tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het zijn de vier streams met het geluid van eentje. Beperkt is het in ieder geval wél.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het zijn de vier streams met het geluid van eentje. Beperkt is het in ieder geval wél.
4 streams, zijn 2 geluidskanalen en 2 zoomed-in beelden, de overige 2 zijn meestal van bovenaf gefilmd, iig 2 beeldsporen om te volgen ipv 1quote:
Mwa, als er weinig mensen mee kunnen leven kan hun commercieel directeur op zoek gaan nieuw werk, denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat het niet de bedoeling van SBS/Endemol is dat jij ermee kunt leven
Ik ken die site niet.....Is dat een pré of is dat een nono?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom mogen we het niet over Goldenpage hebben trouwens?
omdat die het nodig vonden een spamkloon aan te maken om hier te spammen. Aangezien we dat van geen enkele partij accepteren doen we dat ook niet van GP.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom mogen we het niet over Goldenpage hebben trouwens?
bedoel je mij? nee hoor ik was helemaal niet bezig met spammen ik doe overal normaal meequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat die het nodig vonden een spamkloon aan te maken om hier te spammen. Aangezien we dat van geen enkele partij accepteren doen we dat ook niet van GP.
Dat ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
![]()
Het zijn de randzaken die die streams zo vermakelijk maken![]()
En de COSquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
![]()
Het zijn de randzaken die die streams zo vermakelijk maken![]()
en inschakelen van media en politiekquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaja die ook...maar vooral dat domme gekift tussen sites....En dat gebel naar de redactie...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
en inschakelen van media en politiek
Dat heb ik gemist echtquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
en inschakelen van media en politiek
Eerlijk gezegd vind ik dat leuker dan de streams...van die achterlijke mensen die echt alles serieus nemenquote:
Ja of klagen dat de streams zo duur zijn maar wel een vliegtuig met banner regelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat leuker dan de streams...van die achterlijke mensen die echt alles serieus nemen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja of klagen dat de streams zo duur zijn maar wel een vliegtuig met banner regelen
Sjéé ik heb er zin inquote:
Was het daar maar bij gebleven, dan had je het nog ludiek kunnen noemen. Maar met de rest dat ook het huis binnengeladen werd, mag je het rustig ziekelijk noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja of klagen dat de streams zo duur zijn maar wel een vliegtuig met banner regelen
Op één of ander manier denk ik dat sommige dat voor lief nemen. Hoe sad iid. We zullen het zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het daar maar bij gebleven, dan had je het nog ludiek kunnen noemen. Maar met de rest dat ook het huis binnengeladen werd, mag je het rustig ziekelijk noemen.
Zal deze keer wel loslopen, een pakje naar Portugal kost voor transport al snel meer dan de inhoud waard is.
ppppffftttttttt het heeft altijd geleefd maar denk dat jij een heel lange winterslaap hebt gehouden, kijk eens in het archiefquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, dit subforum komt ook weer tot leven zie ik?
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ppppffftttttttt het heeft altijd geleefd maar denk dat jij een heel lange winterslaap hebt gehouden, kijk eens in het archief
gewoon wel volgen, lekker veel lezen, je verbazen of je ergeren maar vooral gewoon veel lol onderling hoop ik, en mooie beelden van de SSquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.
Leuk voor jullie dat er weer een nieuwe reallifesoap komtIk volg het zelf niet.
Dan heb je niet heel de tijd zitten F5en...Wij waren gewoon hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.
Leuk voor jullie dat er weer een nieuwe reallifesoap komtIk volg het zelf niet.
Zelfs dat hoeft niet meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan heb je niet heel de tijd zitten F5en...Wij waren gewoon hier
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef beequeen het volgende:
Als dit echt zo is, 1,50 per dag, haak ik bij voorbaat al af. Niet normaal.
denk dat het de meeste niet kan schelen of je nu gratis kan kijken of dat er een bedrag aan hangt, maar 45 euro vind ik gewoon erg veel geld, iedereen die ik lees wil er best voor betalen 10 a 15 euro, vind ik ook wel een mooi bedrag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga enkel de dagen betalen waarvan ik weet dat ik veel ga kijken, weekend dus. Reclame begint pas irritant te worden als je lang kijkt.
[..]
, je kan gewoon gratiesch kijken. Zoveel je wil.
Jaja nou weten we het welquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat het de meeste niet kan schelen of je nu gratis kan kijken of dat er een bedrag aan hangt, maar 45 euro vind ik gewoon erg veel geld, iedereen die ik lees wil er best voor betalen 10 a 15 euro, vind ik ook wel een mooi bedrag.
dat om de 5 minuten reklame zie ik echt niet zitten, weet nu al dat ik me dan ga ergeren, nee laat er maar een mooie bedrag aan de stream hangen.
nee zei het nog extra en speciaal alleen voor jou Souryquote:
done!! deal!! 9,95 per maand vind ik okey!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze lezen mee heks, meten is voor hun weten, druk de prijzen, je gaat dus voor maximaal ¤ 10,00 that's it, take it of leave it
Heeeee snet ook weer van de partij!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:12 schreef snetje het volgende:
[..]
done!! deal!! 9,95 per maand vind ik okey!
Naar verluidt zal het vogeltje hier niets meer lekken. Hij is tegen een rode kater aangelopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Eén woord: kinderachtigquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar verluidt zal het vogeltje hier niets meer lekker. Hij is tegen een rode kater aangelopen.![]()
Ja, maar dat is al zo lang geleden dat ik het al ben gaan romantiseren. In mijn beleving was de COS juist dan op z'n leukst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef itsme het volgende:
Ja en dan betaal je en dan worden de streams weer op zwart gezet iedere keer als er wat gebeurt. Weten jullie nog bij DGK? Hoe vaak we hier zaten te vloeken. En dan kregen we het ge-edit op televisie te zien.
haha ja precies. wie is waar? O kijk, het moet iets tussen Brian en Huub geweest zijn want die zijn er niet. Hotelletje voor Brian? Wij allemaal razend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef Marrije het volgende:En ook als de stream het dan weer deed, uitvogelen wat er was gebeurd (dat is dan wel weer met een d, verleden tijd).
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef itsme het volgende:
[..]
haha ja precies. wie is waar? O kijk, het moet iets tussen Brian en Huub geweest zijn want die zijn er niet. Hotelletje voor Brian? Wij allemaal razend.hahahaha
Ik ook. Heb zelf het einde van DGK niet eens meer gezien. Was zo pissed off.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
gouden tijden
![]()
ik heb er wel zin in met dat SST
ik vond Huub wel een pisventje, maar kon zn grappen ook wel weer waarderen. Ik was niet pro of anti huub. Brian kon ik ook wel waarderen op zn tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelf het einde van DGK niet eens meer gezien. Was zo pissed off.Dit keer proberen wat meer afstand te bewaren?
. (zeg ik altijd maar het lukt nooit zo goed)
Altijd die discussies. Er was altijd wel een enorme pro Rat bij en die kon ons dan op de kast jagen.
Hey was jij niet ook anti Huub? (OMG, dit bedoel ik nu. Dat ik met mijn slechte geheugen dat nog weet!)
Lol een pisventje. Hoe heette die huishoudster ook alweer. (en hoe gaat het met Natasja) natasia noemde ze zichzelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vond Huub wel een pisventje, maar kon zn grappen ook wel weer waarderen. Ik was niet pro of anti huub. Brian kon ik ook wel waarderen op zn tijdNatasia, ik was wel anti natasia, maar dat ben ik nog wel
Gelukkig hadden we Jewski (?). Die wist altijd in enkele woorden samen te vatten wie de badguy en -girl waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelf het einde van DGK niet eens meer gezien. Was zo pissed off.Dit keer proberen wat meer afstand te bewaren?
. (zeg ik altijd maar het lukt nooit zo goed)
Altijd die discussies. Er was altijd wel een enorme pro Rat bij en die kon ons dan op de kast jagen.
Jewscky gewéldigquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we Jewski (?). Die wist altijd in enkele woorden samen te vatten wie de badguy en -girl waren.
Nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef itsme het volgende:
Hoe komt die dan aan zijn drugs daar?
Nou dat is dan makkelijk. Degene die ziek is, die niet kan slapen is de ex gebruikerquote:
Voor mensen die in een villa met zwembad wonen nota benequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat je sowieso geen RLS kijkt (je noemt het immers "dit soort onzin") of kijk je die onzin alleen maar als het gratis is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef klipper het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen voor dit soort onzin betalen.
Ze kunnen tegenwoordig echt alles uitzenden, genoeg mensen die kijken.
Met twee Nederlandse zenders was er al niets op tv, maar nu met minimaal 10 Nederlandse zenders is het nog steeds bagger.
Ik kijk sowieso niet, dus zou er ook nooit voor betalen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat je sowieso geen RLS kijkt (je noemt het immers "dit soort onzin") of kijk je die onzin alleen maar als het gratis is?
In het eerste geval is je post dus niets anders dan een afzeikpost naar degenen die het wel kijken en zelfs bereid zijn ervoor te betalen... maar goed, KLB 1.0 is dan ook gesloten.
En laten ze het nou precies zo geregeld hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef klipper het volgende:
met verplichte reclames tussendoor zouden ze het prima gratis moeten kunnen houden, of in ieder geval de mensen die wel willen kijken de keuze moeten geven om hetzij gratis inclusief reclames of betaald reclamevrij te kunnen kijken.
ik ben 13quote:Van pubers kan ik het trouwens wel begrijpen dat ze kijken.
Misschien zou er een extra poll moeten komen met leeftijdsklasse van de kijkersgroep, daar ben ik dan weer wel benieuwd naar.
tof dan kan ik lekker milfhunten hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:16 schreef Leandra het volgende:
Lol! Volgens mij is dit een van de subfora met de hoogste gemiddelde leeftijd![]()
Je kunt hier zelfs gilfhuntenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tof dan kan ik lekker milfhunten hier.
weet niet of dat Wally nog bestaat, daar betaalde ik elke maand toen DGK stream.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Bestaat Wally nog? Ik gok in ieder geval via iDeal, dat is de meest gangbare methode.
dat wally vond ik wel makelijk, gewoon de code invoeren klikken en je had de stream, internet betalen moet ik aan de kids vragen dat heb ik niet, weet bij god niet hoe dat allemal werkt en wil dat ook niet wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Maanvis het volgende:
ik kijk eerst wel of het op het ziggo kanaal een beetje fatsoenlijk te volgen is.
dat wallie heb ik nooit begrepen.
ze zeggen wel eens 'als de verf niet nat is aan het begin van een RLS, wordt het nooit een succes'.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze rijkelijk laat met informatie over hoe en waar te betalen, er is helemaal niets over te vinden. Sowieso staat er nog steeds heel weinig over op de site van Net 5.
Laten we dan maar hopen dat dat ook hier opgaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeggen wel eens 'als de verf niet nat is aan het begin van een RLS, wordt het nooit een succes'.
Ik kreeg gister een mailtje van Caiway (kabelboer) over Secret Story, heb 't kanaal ook al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze rijkelijk laat met informatie over hoe en waar te betalen, er is helemaal niets over te vinden. Sowieso staat er nog steeds heel weinig over op de site van Net 5.
idd, en je kunt geen fouten maken!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:
Internetbankieren werkt zo ontzettend makkelijk, Heks. Ben je eenmaal over, dan wil je niet anders.
wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een mailtje van Caiway (kabelboer) over Secret Story, heb 't kanaal ook al.
Ja het kanaal is hier ook aanwezig op Ziggo digitaal, maar ik bedoel dat je nergens een pagina over SS kunt vinden, laat staan informatie over de streams en de betaling ervan. Wat Marrije zegt, straks krijgen ze een enorme run.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een mailtje van Caiway (kabelboer) over Secret Story, heb 't kanaal ook al.
Dat 't kanaal op 55 zitquote:
oh ik dacht misschien meer info over de beeldenquote:
ff je menuutje pakken en dan selecteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
bij UPC slaat hij nog steeds kanaal 14 over.............
Hij doet het bij nu ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
bij UPC slaat hij nog steeds kanaal 14 over.............
quote:
Toch werkte dat voor de Vlem iets minder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeggen wel eens 'als de verf niet nat is aan het begin van een RLS, wordt het nooit een succes'.
Ja we zijn er helemaal klaar voor!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja bij mij hetzelfde als bij jou, **zucht** wat een opluchting, nou wij kennen er voor gaan zitten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we zijn er helemaal klaar voor!!!
LEUK HE DAT OOG DAT GAAT TELKENS OPEN EN DICHTquote:
ik zei ook niet dat indien de verf nat is dat het dan op zeker een succes wordtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch werkte dat voor de Vlem iets minder.
Ik heb deze prachtige 'screensaver' digitaal gearchiveerd en kan desgewenst voor de mensen die dit kanaal niet kunnen ontvangen worden gedowned op:quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
LEUK HE DAT OOG DAT GAAT TELKENS OPEN EN DICHT
Klopt, ik heb 't eerste extra zenderpakket (want ik wilde politiek24 perse hebben).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Leandra het volgende:
Pietje?
Ik neem aan dat jij een extra zenderpakket hebt? Want op de Caiwaysite staat dat SST beschikbaar is voor mensen met een extra zenderpakket, en dan zou alleen basic dus niet voldoende zijn...
Bij mij thuis (S'veen) hebben we UPC en ik heb het Royaal-pakket, dus daar zit het sowieso bij, en al die andere hele leuke zenders (Discovery Travel & Living) ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Leandra weet niet welk pakket jij hebt, maar dat UPC starters digitaal pakket voor 5 pm meer daar zit Politiek en journaal24 en history en goedtv en nog meer zenders die extra zijn.
heb je dat oog ook gezien he dat gaat open en dicht he`!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Day het volgende:
Kanaal 14 (upc) staat hier ook al onder mijn favorieten!
zonde, dan heb je de béste kabelprovider van Nederland, en dan neem je niet het totaalpakketquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij thuis (S'veen) hebben we UPC en ik heb het Royaal-pakket, dus daar zit het sowieso bij, en al die andere hele leuke zenders (Discovery Travel & Living) ook.
Hier in de regio Pietje hebben we Caiway met alleen het basispakket, maar ik vermoed dat daar morgen een pakket bijkomt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:52 schreef Marrije het volgende:
Maar de maandprijs krijgen we pas te zien als we willen betalen
Die is er simpelweg nog niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:52 schreef Marrije het volgende:
Maar de maandprijs krijgen we pas te zien als we willen betalen
Ga er eens achteraan, Piet! Bel Renate uit bed!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:55 schreef Marrije het volgende:
Die komt nog wel? Of later pas ofzo. . . Tis al bijna zondag, dan beginnen de streams toch?
Ze zijn er mee bezig, aldus de zenderleider van net5.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:03 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht wel gelezen te hebben dat men nog aan het denken was over een streampakket oid, niet dat dat een toezegging is, maar geeft wel hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |