Hij doet het bij nu ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
bij UPC slaat hij nog steeds kanaal 14 over.............
quote:
Toch werkte dat voor de Vlem iets minder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeggen wel eens 'als de verf niet nat is aan het begin van een RLS, wordt het nooit een succes'.
Ja we zijn er helemaal klaar voor!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja bij mij hetzelfde als bij jou, **zucht** wat een opluchting, nou wij kennen er voor gaan zitten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we zijn er helemaal klaar voor!!!
LEUK HE DAT OOG DAT GAAT TELKENS OPEN EN DICHTquote:
ik zei ook niet dat indien de verf nat is dat het dan op zeker een succes wordtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch werkte dat voor de Vlem iets minder.
Ik heb deze prachtige 'screensaver' digitaal gearchiveerd en kan desgewenst voor de mensen die dit kanaal niet kunnen ontvangen worden gedowned op:quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
LEUK HE DAT OOG DAT GAAT TELKENS OPEN EN DICHT
Klopt, ik heb 't eerste extra zenderpakket (want ik wilde politiek24 perse hebben).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Leandra het volgende:
Pietje?
Ik neem aan dat jij een extra zenderpakket hebt? Want op de Caiwaysite staat dat SST beschikbaar is voor mensen met een extra zenderpakket, en dan zou alleen basic dus niet voldoende zijn...
Bij mij thuis (S'veen) hebben we UPC en ik heb het Royaal-pakket, dus daar zit het sowieso bij, en al die andere hele leuke zenders (Discovery Travel & Living) ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Leandra weet niet welk pakket jij hebt, maar dat UPC starters digitaal pakket voor 5 pm meer daar zit Politiek en journaal24 en history en goedtv en nog meer zenders die extra zijn.
heb je dat oog ook gezien he dat gaat open en dicht he`!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Day het volgende:
Kanaal 14 (upc) staat hier ook al onder mijn favorieten!
zonde, dan heb je de béste kabelprovider van Nederland, en dan neem je niet het totaalpakketquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij thuis (S'veen) hebben we UPC en ik heb het Royaal-pakket, dus daar zit het sowieso bij, en al die andere hele leuke zenders (Discovery Travel & Living) ook.
Hier in de regio Pietje hebben we Caiway met alleen het basispakket, maar ik vermoed dat daar morgen een pakket bijkomt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:52 schreef Marrije het volgende:
Maar de maandprijs krijgen we pas te zien als we willen betalen
Die is er simpelweg nog niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:52 schreef Marrije het volgende:
Maar de maandprijs krijgen we pas te zien als we willen betalen
Ga er eens achteraan, Piet! Bel Renate uit bed!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:55 schreef Marrije het volgende:
Die komt nog wel? Of later pas ofzo. . . Tis al bijna zondag, dan beginnen de streams toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |