weet niet of dat Wally nog bestaat, daar betaalde ik elke maand toen DGK stream.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Bestaat Wally nog? Ik gok in ieder geval via iDeal, dat is de meest gangbare methode.
dat wally vond ik wel makelijk, gewoon de code invoeren klikken en je had de stream, internet betalen moet ik aan de kids vragen dat heb ik niet, weet bij god niet hoe dat allemal werkt en wil dat ook niet wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Maanvis het volgende:
ik kijk eerst wel of het op het ziggo kanaal een beetje fatsoenlijk te volgen is.
dat wallie heb ik nooit begrepen.
ze zeggen wel eens 'als de verf niet nat is aan het begin van een RLS, wordt het nooit een succes'.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze rijkelijk laat met informatie over hoe en waar te betalen, er is helemaal niets over te vinden. Sowieso staat er nog steeds heel weinig over op de site van Net 5.
Laten we dan maar hopen dat dat ook hier opgaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeggen wel eens 'als de verf niet nat is aan het begin van een RLS, wordt het nooit een succes'.
Ik kreeg gister een mailtje van Caiway (kabelboer) over Secret Story, heb 't kanaal ook al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze rijkelijk laat met informatie over hoe en waar te betalen, er is helemaal niets over te vinden. Sowieso staat er nog steeds heel weinig over op de site van Net 5.
idd, en je kunt geen fouten maken!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:
Internetbankieren werkt zo ontzettend makkelijk, Heks. Ben je eenmaal over, dan wil je niet anders.
wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een mailtje van Caiway (kabelboer) over Secret Story, heb 't kanaal ook al.
Ja het kanaal is hier ook aanwezig op Ziggo digitaal, maar ik bedoel dat je nergens een pagina over SS kunt vinden, laat staan informatie over de streams en de betaling ervan. Wat Marrije zegt, straks krijgen ze een enorme run.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een mailtje van Caiway (kabelboer) over Secret Story, heb 't kanaal ook al.
Dat 't kanaal op 55 zitquote:
oh ik dacht misschien meer info over de beeldenquote:
ff je menuutje pakken en dan selecteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
bij UPC slaat hij nog steeds kanaal 14 over.............
Hij doet het bij nu ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
bij UPC slaat hij nog steeds kanaal 14 over.............
quote:
Toch werkte dat voor de Vlem iets minder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeggen wel eens 'als de verf niet nat is aan het begin van een RLS, wordt het nooit een succes'.
Ja we zijn er helemaal klaar voor!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja bij mij hetzelfde als bij jou, **zucht** wat een opluchting, nou wij kennen er voor gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |