betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Noek het volgende:
Mwoah, sommige programma's op RTL gemist zijn 1,50 stuk. Dan zit je een half uur naar die bolle Belgen te kijken. Dan is 24 uur een koopje.
Mwah, betalen voor een forum dat gewoon op internet staat ga is sowieso niet doen, ik betaal immers al voor mijn internet aansluiting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.
Overigens kom ik dat bij RTL-XL zelden tegen. Bij SBS is wel veel betaald volgens mij, maar sowieso is de kwaliteit van sbs-gemist om te janken. Bij RTL-XL is dat allemaal dik in orde.
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, betalen voor een forum dat gewoon op internet staat ga is sowieso niet doen, ik betaal immers al voor mijn internet aansluiting.
Juist, met het betalen voor een stream betaal je voor 24 uur kijken i.p.v. één uur (de extra's dus) en je steunt het programmaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.
Je snapt best wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist, met het betalen voor een stream betaal je voor 24 uur kijken i.p.v. één uur (de extra's dus) en je steunt het programma
Precies, en sowieso omdat Danny een toffe gozer is en ik hem een groter huis en auto gun.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.
Volgens mij snappen ze prima dat wij als een stel apen naar die gratis livestreams gaan zitten kijken, ons dan gigantisch gaan zitten nerd-ergeren aan de TenaLadies die dwars door onze bitchfights heen worden gesmeten en dan gewoon massaal gaan zitten betalen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Disana het volgende:
Ik kan 45 euro per maand niet echt meer rijmen met hoe leuk ik het nou eigenlijk echt vind om urenlang naar wat figuren op een schermpje te kijken. Dus ik zie mezelf nog niet zo gauw betalen, terwijl ik dat voor een redelijker bedrag best had gewild. Ik vraag me ook af waar ze de moed vandaan halen zoveel te vragen, ze moeten maar afwachten of wij het de moeite waard vinden.
De Pfaffs weet ik zo uit mijn hoofd. Maar daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat meerdere programma's van RTL niet gratis zouden zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.
Overigens kom ik dat bij RTL-XL zelden tegen. Bij SBS is wel veel betaald volgens mij, maar sowieso is de kwaliteit van sbs-gemist om te janken. Bij RTL-XL is dat allemaal dik in orde.
Ik vind Renate best een toffe gozer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, en sowieso omdat Danny een toffe gozer is en ik hem een groter huis en auto gun.
Die identificatie heb ik niet met Renate Verbaan.
Nou dat is nog maar de vraag, of we dan gaan betalen. Het is niet dat ik het geld niet heb, maar dat ik me ga schamen als ik er zoveel voor neerleg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze prima dat wij als een stel apen naar die gratis livestreams gaan zitten kijken, ons dan gigantisch gaan zitten nerd-ergeren aan de TenaLadies die dwars door onze bitchfights heen worden gesmeten en dan gewoon massaal gaan zitten betalen.
Heb ik ook niet gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Jian het volgende:
Huil huil huil, DGK streams waren ook ¤ 0,95 per dag ex kosten betaalmiddel,
Let maar op, straks mis je nét door die Kruidvat aanbieding de FalconPunch van één van de bewoners en dan ga je wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat is nog maar de vraag, of we dan gaan betalen. Het is niet dat ik het geld niet heb, maar dat ik me ga schamen als ik er zoveel voor neerleg.
Bij DGK kreeg je blote tieten, strippers en dronken kerels. Hier krijg je een stel saaie pieten die zitten te speculeren over welke bewoner degene is met Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Jian het volgende:
Huil huil huil, DGK streams waren ook ¤ 0,95 per dag ex kosten betaalmiddel, dus zo heel veel scheelt dat niet. Per maand waren ze ¤ 3,95 ex kosten betaalmiddel Als je dezelfde verhouding zou hanteren + inflatiedan heb je het over ¤ 7,00 per maand, doe gek want ze willen de jackpot ¤ 10.00 per maand.
Hou op over Kruidvat, ik kan dat mens in die reclames wel schieten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Let maar op, straks mis je nét door die Kruidvat aanbieding de FalconPunch van één van de bewoners en dan ga je wel.
Over Canal Digitaal heb ik niks gehoord.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef hondjes het volgende:
Maar streams haperen zo in het buitenland.
Gaat het niet via Canal Digitaal.?
Streamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er gratis streams zijn met (veel) reclame en reclame-vrije streams voor die 1,50. Maar weet niet meer waar dat was. Klopt dat?
Vraag maar aan Mera hoe ik over dat godvergetenteringtyfus... die mevrouw denk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou op over Kruidvat, ik kan dat mens in die reclames wel schieten.
Is al, is al. We zijn verslaafde mongolide primaatjes en ze weten het.quote:Bedenk ook dat het hek van de dam is als ze zoveel kunnen vragen omdat wij wel betalen.
Als er de eerste week niet minstens 3 streamlocks zijn geweest wegens extreme scheldpartijen dan nok ik sowieso afquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij DGK kreeg je blote tieten, strippers en dronken kerels. Hier krijg je een stel saaie pieten die zitten te speculeren over welke bewoner degene is met Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Disana het volgende:
De onbetaalde streams bevatten ongeveer 1 commercial per 5 minuten.[/i]
Het lijkt me echt niet te harden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan hier zó verdrietig van worden
Maar even kijken hoe die reclames erbij hangen, of dat te overleven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |